PCOS, Letrozol

Spannend Lilo! Je hebt geen bloedverlies en die symptomen passen natuurlijk ook wel bij een zwangerschap dus ik hoop voor je dat het toch raak is. 
Hier nog geen update.  Ik merk nog niet veel al merk ik dat ik mijzelf soms gewoon gek zit te maken haha. Niet slim,  dat weet ik. Nod is donderdag of vrijdag dus time wil tell . Altijd een lastig deel dat wachten.. 
 
Pfff... Zeker lastig. Vooral die laatste dagen. Het eerste deel van m'n lf dacht ik nog heel ontspannen erover, maar sinds zaterdag ben ik wel een beetje nerveus. 
Het zijn inderdaad wel dezelfde soort symptomen, maar na anderhalf jaar lang proberen en steeds dat soort symptomen durf ik er niet zoveel meer van te denken. Zoals je zegt, ik kan mezelf goed gek maken.
Nouja goed eerst weer morgen afwachten. Als ik dan toch geen ongie krijg wil ik woensdag of donderdag pas testen met ochtendurine.
Voor jullie nog veel sterkte met wachten. Ik duim nog steeds ? En natuurlijk heel fijne kerstdagen ?! 
 
Dames! Ik heb nieuws!!!
Hoewel ik geen voorstander ben van vroege testen kon ik het niet laten. Ik zit nu twee dagen voor mijn nod en ben al twee dagen wat misselijk. En de vroege test is duidelijk positief!!! Zo gaaf!! Natuurlijk is het nog heel vroeg dus het blijft nog even spannend. Maar ik duim me suf! En baal een beetje van die carpaccio van gisteren haha
Ik duim natuurlijk ook nog met jullie mee! Lilo, wanneer ga jij testen?
 
Wauw gefeliciteerd gebruiker, nog wel voorzichtig maar toch! ☺️
Ik denk dat ik hier binnenkort weer terug mag komen, mijn kindje heeft een te klein vruchtzakje en ondanks dat het hartje klopt, heb ik het idee dat ik gewoon aan het wachten ben tot hij/zij niet meer kan groeien in het te kleine zakje en het hartje vanzelf stopt ? ik kan er ook niks over vinden op internet en niemand kan me vertellen of het vruchtzakje nog bij kan gaan groeien, normaal lees je het andersom, telkens zo verdrietig en onzeker...
 
Hoi wilkindje. Ik volgde jouw verhaal in de andere topics,  wat een onzekerheid zeg! Maar het vruchtje zelf was nu wel goed gegroeid toch? Of was 2 mm weinig? Ik hoop van harte dat het vruchtje volgende x goed gegroeid is!!
 
Dit is echt een hel, ik dacht dat al die onzekerheid rondom zwanger worden een hel was maar dit is het.. niemand weet zeker of het nog goed kan komen maar ik kan niet nog een week hopen, ik ben kapot en kan alleen maar huilen.. dit kindje is niet goed, het vruchtzakje moet op een wonderbaarlijke manier snel groeien anders gaat het kindje het ook niet redden, hij/zij hoort te zwemmen in vruchtwater in plaats daarvan heeft hij een pierebadje waarin het net kan omdraaien... ik kan het er ook met niemand over hebben want niemand kent dit of heeft het meegemaakt in goed of slechte afloop.. ik wil zekerheid, ik wil door, als het dan niet goed is laat het dan alsjeblieft snel klaar zijn, ik kan dit echt niet aan zo deze onzekerheid ?
 
Lilo. Die laatste loodjes zijn zwaar. Helaas lijken de eerste symptomen van zwangerschap ook op menstruatie. 
Gebruiker. Gefeliciteerd. Ook al is het nog heel pril super leuk voor je. 
Wilkindje. Heb er inderdaad nog nooit van gehoord. Maar je zulk soort dingen daar praten mensen liever niet over. Een soort taboo. Sta je nu onder extra controle?
Ik heb zondag mijn nod. We wachten dus nog even. Lekker afleiding met de feestdagen. Heerlijk familie om ons heen.
 
Hele fijne feestdagen voor iedereen.
 
Terug
Bovenaan