@MilouP, wat goed om weer van je te horen! Ik moest van de week nog aan je denken! Ik ben heel blij en opgelucht voor je dat de overstap een goede beslissing was! Nu duimen op mooi resultaat binnenkort, het is je zo gegund! Het tempo ligt hier bizar hoog ja, haha! Ik kan het ook bijna niet meer bijhouden, maar dat is ook ok. Soms sluiten verschillende processen wat minder op elkaar aan. Ik merk dat ik meer behoefte krijg aan rust en tijd voor mezelf. Dit proces leert mij een ding heel duidelijk: als ik ergens geen invloed op heb, dan is de tijd die ik stop in de verwoede pogingen om het toch te controleren vergooid. Ik stop nu een deel van die tijd in dingen die ik prettig vind. Wandelen, schrijven, lezen, een flauwe film kijken, mijn lijf een beetje ontspannen. En eigenlijk bevalt dat best goed!
@Patty, jeetje, wat naar dat het op deze manier moest! Dat is geen fijne ervaring. Wel respect voor hoe je er mee omgaat. Goed dat je op een punt bent gekomen waarop het nu ‘ok’ is. En inderdaad, het is een lange adem en niet alle delen ervan zijn prettig. En soms is niet alles onder controle hebben de beste manier. Hoe moeilijk ook! Ik slaag er regelmatig nog niet in hoor, maar mijn tip zou altijd zijn: leef ook nog een beetje! Succes voor nu!
@NCY, ik begrijp je helemaal. Doe wat voor jou goed is! En dit forum loopt niet weg als je weer wil aansluiten! Veel succes de komende tijd ? ook hier kom je doorheen ?
@Lisett, hoe gaat het met jou?? Helaas na twee dagen overtijd brak zonder waarschuwing mijn menstruatie door. Het was een vreemde ronde, echt anders dan anders. Nu door de volgende ronde in. Ik krijg nog wel een echo deze ronde, heb ik zelf gevraagd om de stress laag te houden. Ik merk dat twijfel over hoe goed de letrozol nog werkt. Aangezien het er zomaar mee op kan houden. Gelukkig was het geen probleem! Hou je ons op de hoogte ??
Welkom @San, hier is veel te lezen en te bespreken! Ik ben ook begonnen op 2,5 mg en ging dat enkele maanden super op. Helaas inmiddels moeten ophogen naar 5 mg maar goede hoop want ook dat lijkt het voor nu goed te doen! Succes! ??