PCOS, Letrozol

Hi Dames, 
Hoe gaat het hier? 
Patty.. fijn dat ze oplopen! Hopelijk een mooie eisprong en een mooie cyclus.
San, welkom en spannend voor jou, vandaag een echo dus? Dat drukkende gevoel is bij mij vaak teken van naderende eisprong. Is dit je 1e ronde letrozol. Sorry kan ff niet terug naar de vorige pagina, er wordt zoveel geschreven. 
Mijn 1e ronde letrozol 2.5 mg was super goed aangeslagen. Nu helaas niet. 
Inmiddels cd 24 en nog geen eisprong te zien aan mijn temperatuur. Vandaag was mijn temp weer gezakt van 36.6 naar 36.2. Ik had nog zo gehoopt dat na de echo van dinsdag er toch een eitjes was gesprongen omdat ze een vochtplekje zag. Vrees er toch steeds meer voor dat de letrozol zijn werk niet meer heeft gedaan en dan moet ik ook gaan ophogen. Voordeel is wel dat ik de volgende ronde weer opgevolgd wordt met echos.
Hopelijk gaat het bij de rest wat beter en komen er wat zwangere uit :) 

@ Camhay, wat balen dat je denkt dat de letrozol het niet meer doet. Doet het ziekenhuis voor jou dan nog een extra keer een bloedtest ofzo om het zeker te weten? 
@San, spannend vandaag je eerste echo! Ik ben benieuwd hoe het gegaan is! 

San:
Ja het is heel verschillend wat de 2,5 mg betreft. Volgens mij zijn er ook vrouwen waarbij het gewoon voldoende is, maar het meerendeel heeft wel 5 mg minimaal nodig (waaronder ikzelf). 
Succes vadaag bij je echo! Op welke CD zit je nu? Duim voor je dat je een mooie echo hebt. 
Gebruiker103:
Ik herken je naam/(of eigenlijk nummer haha) niet dus weet even niet te plaatsen wie je bent, maar hoe dan ook ben ik ontzettend blij voor je: gefeliciteerd! Ik wens je een mooie zwangerschap toe. 
Camhay:
Wat balen zeg!! Heb je wel al je nieuwe themometer binnen? 
Ik hoop voor je dat 'ie alsnog volgt en anders op naar een hele mooie ronde met 5mg!!

Hoi allemaal, 
Bedankt nogmaals voor al jullie berichten over het effect van 2,5 mg. En een positief verhaal over een zwangerschap, wat leuk gefeliciteerd. Het is wel fijn om positieve berichten te lezen. 
Zojuist dus de eerste echo gehad op cyclus dag 11. Ze was aardig postief en vertelde mij dat er wel iets aan het gebeuren is. Helaas nog niet genoeg voor een eisprong deze dagen. Baarmoederslijmvlies was goed. In de ene eierstok zitten twee eitjes, de grootste 14 mm. De andere eierstok zat er één die 12 mm is. Ik moet dinsdag terug komen omdat ze niet zeker weet of het voldoende geweest is en effect gaat hebben, maar ze zei dat het wel de goede kant op ging en er wel iets gebeurt is. Dus dinsdag weet ik meer of er inderdaad een eisprong onderweg is en hoe we verder gaan. Ik heb het gevoel dat ik wel moet verhogen in dosering, maar de arts was nog wat voorzichtig omdat ze nog niet weet hoe het ontwikkeld. 
Hoe groot hadden jullie de eitjes en op welke cyclusdag? Hebben jullie gehad dat jullie weer terug moesten komen? Vind het wel spannend. Omdat ik mij best wel lamlendig voelde zei dat dat ik ook moest nadenken of ik op wil hogen of toch wil gaan spuiten mocht 2,5 mg onvoldoende blijken. Maar ik dacht eerst dinsdag maar weer even afwachten. Spannend. Dus opzich geen negatief nieuws en ik ben wel blij dat er wel iets gebeurt is maar nu spannend of het voldoende was. Ben heel benieuwd of iemand van jullie nog iets kan delen over de eerste echo? 
Liefs San

[quote quote=10524093]Hoi lieve dames,mij ben een tijdje weg geweest hier omdat ik er even teveel mee bezig was. wel wil ik jullie vertellen dat ik inmiddels in verwachting ben? Ik heb 2 pogingen gehad met 2,5 letrozol en toen is het al gelukt. Verlies de hoop niet! En ik hoop met jullie allemaal mee ?? liefs[/quote]
Jaaa wat goed, gefeliciteerd Jennifer!! Hopelijk heb je een mooie zwangerschap! En wat fijn dat het de 2e ronde al raak was! ? Geniet van deze tijd. ?

@Camhay; Ah wat ontzettend vervelend dat je het idee hebt dat de Letrozol niet meer werkt.. Ik heb een aantal rondes geleden hetzelfde gehad. Heb toen rond hetzelfde termijn nog geen temperatuurstijging oid ervaren. Uiteindelijk heb ik toen met het ziekenhuis afgesproken een kuur Provera te nemen en daarna op te hogen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en eventueel kan ophogen!
@ san; Fijn dat er in iedergeval al wel wat groei te zien is! een eitje van 14mm lijkt zeker de goede kant op te gaan! In te tijd van de 2,5mg ovuleerde ik meestal tussen CD 18-20. Tijdens mijn eerste echo's rond CD 10-12 was een eitje op dat moment vaak ook zo rond die grootte. Hoop dat jou dit wat hoop geeft dat er wellicht een eisprong aan zit te komen! In de ronde dat het voor mij niet meer werkte waren mijn eitjes allemaal niet groter dan 10-11mm. Het blijft natuurlijk spannend of je eitje mooi door groeit, maar alvast een beetje het gezellig maken kan zeker geen kwaad ;)!! Wel echt vervelend trouwens dat je je zo beroerd voelt van de Letrozol. Mijn eerste ronde had ik ook meer bijwerkingen dan daarna.. hoop dat dat bij jou ook het geval is als je nog een ronde door moet.
@Patty; hoe gaat het bij jou? Al meer oploop van je ovulatietesten? Hier zijn ze nog steeds redelijk vaag.. vandaag wel wat meer afscheiding en iets krampjes, ik hoop dat het een goed teken is!
@Gebruiker472; Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er van, het is je gegund!

Hey meiden,

Ik lees af en toe nog met jullie mee, maar jullie gaan zo hard dat het nu helemaal moeilijk wordt om alles bij te houden ?.

@Just-Me: wat ontzettend balen dat je 2 dagen later alsnog je menstruatie kreeg. Ik duim zzoo voor je dat je nu eindelijk ook eens een positieve test mag krijgen ❤️!! Wel fijn dat je nu weer even gecontroleerd wordt met echo deze ronde! 
Met mij gaat het verder goed, vandaag 5w+1d en heeeerlijk aan het genieten van deze bubbel ?. Maandag 31 janauri eerste echo, dus zzooo benieuwd!! 

@Camhay: wat ontzettend balen dat je (zoals het er nu naar uitziet) toch geen eisprong hebt gehad... Wanneer moet je nu weer terug naar het ziekenhuis? Of moet je nu een menstruatie afwachten? Omdat je het er eerder over had dat je geen opwekkers kunt gebruiken? Ik duim voor je ?!

@Juliass: hoe gaat het op de wachtbank? Nog een weekje toch? Spannend hoor! Ik duim voor een positieve test voor je ?!!

@San: succes met de Letrozol, hopelijk gaat het mooie dingen voor je doen! ?

@Patty: fijn dat je je bij die nare ervaring wel hebt kunnen neerleggen, respect hoor! Had ik niet gekund... Hoe ver ben je nu, op de wachtbank nog toch? Wanneer ongeveer NOD?

@Ly: jij inmiddels weer een eisprong gehad? Of ben je nog aan het testen en moet die nog komen? Welke CD zit je nu? ?

@Mickie: hoe gaat het nu met jou? ?

Terug
Bovenaan