@San; dat klinkt ook nog wel als een bijzondere eerste echo. Ik denk zelf altijd, als ze niet negatief zijn, dan is het dus goed genoeg

En fijn dat er wel iets gebeurt. Hier in het ziekenhuis geven ze dus niet aan hoe groot het eiblaasje is, dus ik kan je geen vergelijkingsmateriaal geven! IK had de echo op CD10
@Ly; vanmorgen weer een ovu test gedaan en het lijntje lijkt al weer minder donker te worden :-S. Nu waren ze nooit de kleur van de controlelijn, maar er was wel echt een streepje te zien. Lijkt me wel (te) snel dat mijn eisprong op CD 13 al geweest zou zijn.... Maargoed, mijn 'doel' voor deze ronde is niets meer dan gewoon een cyclus krijgen. Dinsdag een bloedtest en dan horen we wel. Ik zorg gewoon dat we tot die tijd om de dag klussen haha. Dus ook wel lastig om een NOD te berekenen. Ik denk dat als ik dinsdag hoor dat er een eisprong is geweest, dat ik dan 14 dagen daarbij optel?
Hoe gaat het bij jou? Zie jij nog steeds een oplopende lijn? Ik hoop het voor je!!
@LIsett: ow wat lijkt me dat mooi, straks een echo voor een baby in plaats van een ei :-D Hoor je dan al een hartje kloppen denk je? NOD is bij mij denk ik ergens rond 10 feb ofzo, geeeen idee hoelang mijn cyclus nu dus zou duren haha. Ik zou het al mooi vinden als ik gewoon een menstruatie krijg, dan weten we dat het 'werkt'. Een positieve zwangerschapstest zie ik echt voorlopig niet gebeuren (misschien ook gewoon omdat ik 2.5 jaar een op de dag na exacte cyclus had en het toen ook steeds niet lukte). Ik ga nu gewoon uit van veel geduld hebben.
@Camhay; wat spannend maar ook lastig allemaal lijkt me. Misschien wel fijn als je naar de 5 mg gaat. Als ik zo een beetje hier lees ik voor de meeste mensen 2.5 mg gewoon te laag of werkt die dosis maar heel kort.