@Pattyrose, hahaha mijn vrouw heeft er nachtmerries van ? ik denk eigenlijk net als smus; moet het zo zijn, dan komt het wel. Ben voor nu allang blij dat ik weer een werkende ronde letrozol heb!Ik geloof dat als je een eisprong hebt gehad je na een menstruatie gewoon doorgaat naar de volgende ronde? Maar dat is wellicht per ziekenhuis anders?
@Gebruiker472; agh, nee… wat naar voor je! En dat zul je altijd zien, in een weekend.. hopelijk kun je dit een plekje geven en hoef je niet te lang te wachten tot je weer door kunt met een volgende ronde.. veel sterkte en een knuffel!
@Gebruikersan: mijn eisprong was meestal rond dag 15, maar zoals ik al zei: elke maand was het net iets anders. Soms iets eerder of later. Heb je het gevoel dat het niet werkt? Had je van de week nog een tweede echo? Hoe lastig ook, probeer die nog even af te wachten. Misschien is het wel positief nieuws ? Wat betreft de dosering: ik weet niet of het zo werkt, zo ophogen? Je kunt het natuurlijk vragen! zover ik begrepen heb is een cyclus van 35 dagen echt prima en normaal? En een hogere dosering geeft niet per definitie een kortere cyclus en kan zelfs overstimulatie geven. En dan heb je niets aan je ronde.. Ik heb 2 rondes op 2,5 mg gedaan met het vermoeden dat het niet meer werkte, maar ik werd pas daarna opgehoogd omdat ze ook zeker willen weten dat het geen toeval is. Maar dat kan verschillen per arts of ziekenhuis misschien? Zolang je een cyclus hebt, met een goede eisprong zou ik zelf eigenlijk vooral heel tevreden zijn! Dat is al super! Je lichaam is geen machine, je kunt niet voorspellen hoe snel of langzaam iets gaat, ook niet op een andere dosering! ? Maar ik weet er ook niet alles van, wellicht zijn er andere dames die daar meer van weten!