@Ly, ja Amsterdammers, dat zijn ook zulke positieve mensen altijd hè :-D Tsja, ik zie het allemaal wel. Ik ben al 3.5 jaar aan het wachten en ik hoor altijd maar hoe goed alles eruit ziet en hoe vreemd het wel niet is. Ik denk dat ik de irritatie gewoon voorbij ben. Of misschien is het wel het vertrouwen dat een beetje weg is. Ik bekijk het gewoon dag voor dag en dat gaat best goed! Grappig dat jij ook al een keer zo een snelle eisprong had! Volgens mij gingen we deze ronde super gelijk op hè, dus jij zal dan ook wel richting het afwachten gaan?
@San; ja, hier is het alleen de eerste ronde en echo en daarna bloedprikken. En vervolgens zeggen ze 'succes, tot over een half jaar'. Ik heb dus ook al voor een half jaar letrozol in huis
Wat een goed nieuws dat er bij jou wel te zien was dat er iets gebeurt! En fijn dat je een soort 'booster' kunt krijgen door een injectie. We zitten zo direct allemaal op het wachtbankje ja haha. Alleen weet ik gevoelsmatig al dat het niet 'raak' is, gek hè dat je zo een gevoel kunt hebben. Ik ben al blij als ik gewoon straks ongesteld wordt, want dan werkt het in ieder geval! En natuurlijk super leuk als je hier blijf hoor!
@San; ja, hier is het alleen de eerste ronde en echo en daarna bloedprikken. En vervolgens zeggen ze 'succes, tot over een half jaar'. Ik heb dus ook al voor een half jaar letrozol in huis