Haha mn laatste reactie is een week geleden en staat alweer 11 pagina’s terug? dus overal op reageren gaat hem niet worden. Maar ik ga wel mn best doen! Sorry als ik iemand vergeet.
@Lisett Dankjewel ?. Tsja wat is lang? Ik ben vorig jaar rond mei begonnen met letrozol… Uiteindelijk daarmee 4 kansen gehad, waarvan 2 vmk. Deze ronde dus de 5e kans. Daarvoor trouwens wel een tijdje geprobeerd in mn natuurlijke cyclus (lees eens in de paar maanden een onverwachte kans). Een beetje lang dus, maar niet zo lang als sommigen hier!
@Smus Succes met afwachten! In principe moet je de eerste positieve ovulatietest aanhouden en daarna zeggen de testen niks meer, het zou gaan om de eerste piek.. als die op CD20 was zal je ongeveer morgen je NOD hebben lijkt me? Bij mij was mn NOD met letrozol wel altijd net wat meer dagen DPO dan zonder, geen idee waarom…
@Just-me Dankje! Inderdaad wat je zegt over tijd stoppen in verwoede pogingen om ergens controle over te hebben, waar je toch geen controle over hebt.. dat heb ik ook! Dus inderdaad, lekker veel afleiding zoeken! Nu toevallig héél druk op mn werk, haha is ook afleiding. Wel leukdruk gelukkig, kan ineens vanalles doen voor mn promotieonderzoek wat ik ook veel zelf kan plannen gelukkig. Wat jammer dat je menstruatie toch doorbrak, ik zat stiekem voor je te duimen omdat ik dacht dat je voorbij je NOD was! Maar gelukkig nu alweer een positieve ovulatietest, het tempo zit er wel in zeg, haha! En wat fijn dat je het zo goed aanvoelde.
@Gebruiker472 Hoe gaat het nu? Tsja goede verhalen helaas nog niet. Het was bij mij de ronde na de vmk wel meteen weer raak, maar helaas ging dit weer vroeg mis. Je schijnt wel extra vruchtbaar te zijn na een miskraam en mn gynaecoloog zei dat ze veel vaker ziet dat het een eerste keer mis gaat dan een tweede of volgende keer…
@Ly Succes op het wachtbankje ?? Wat jij zegt over vroeg testen heb ik ook.. ik wil mezelf niet nog eens blij maken met iets dat niet mag zijn. Dus ik test echt pas als ik zéker weet dat ik voorbij mn NOD ben! Precies ook hetzelfde verhaal hier met de 2 miskramen…
@Pattyrose wat een optimisten zeg bij de apotheek! En wat duurt die bloeduitslag lang inderdaad!!
@Gebruikersan Spannend dat je overgaat op prikken! Mij bevalt het prikken heel goed, ik zit op het wachtbankje na een eerste ronde prikken. Ik zou 100% weer de keuze maken om over te stappen, veel minder bijwerkingen en als je de mentale drempel van het prikken over bent valt het echt mee! Je voelt het nauwelijks. En er is veel meer controle over je cyclus. Als je vragen hebt over prikken, stel ze gerust!
@Juliass Jammer van de dalende lijn, maar je weet het pas zeker als je bloed verliest!
@Hier Ik zit op het wachtbankje. Vorige week maandagochtend pregnyl geprikt, dus waarschijnlijk dinsdagavond eisprong gehad. In mijn ziekenhuis checken ze dit niet door progesteron te prikken. Ik heb hele zere borsten, waarschijnlijk door de pregnyl, en een gek gevoel down under dat ik herken van toen ik zwanger was, maar dat zal van de pregnyl komen. Vandaag, dus zeg op 8DPO, ineens urenlang een heel klein beetje lichtroze bloedverlies gehad, dat heb ik nooit eerder gehad. Is nu weer gestopt. Verder vind ik het gewoon allemaal heel spannend. Met de letrozol wist ik inmiddels wat ik wanneer ongeveer voelde en nu moet ik alles opnieuw uitvinden. Hoop zo dat het eindelijk blijvend raak mag zijn binnenkort. Nog een week volhouden op het wachtbankje ??.