@Ly ja het geeft wel extra hoop zo’n bloeding op de dag dat een innestelingsbloeding zou moeten zijn, maar ik wil eigenlijk geen hoop omdat ik zoooo bang ben voor teleurstelling ?. Haha ik moet gewoon ineens onverwacht 12 weken zwanger zijn zodat ik dat megaspannende stukje van teleurstellingen oversla, hahaha. Dus probeer vooral steeds te denken ‘helft gaat bij innesteling fout’ ‘het is vast geen innestelingsbloeding maar komt vast van de hormonen’ etc ?
Het is inderdaad net als letrozol om een eisprong op te wekken, je begint ook op dag 3 alleen heb je net zo lang echo’s (waarbij je medicatie verhoogd/verlaagd kan worden) tot je een grote follikel hebt (of natuurlijk overstimulatie, of het moet écht veel te lang duren dan beginnen ze opnieuw na provera met een hogere dosis), dus je spuit door tot je een grote follikel hebt . Jij ook succes op het wachtbankje!
@Justme Nee precies zoals ik hierboven ook schrijf: durf gewoon niet te veel te hopen. Haha ging echt heel snel deze ronde bij jou, succes weer met afwachten!
@Juliass Dankjewel! Tsja een cycluslengte is niet echt te zeggen. Ronde 1 dat letrozol aansloeg volgens mij 30 ofzoiets, daarna zwanger dus wist ik het niet, die keer daarna weer zwanger dus wist ik ook niet, die daarna 32, daarna sloeg het weer niet aan…. bij de ene keer dat ik zwanger was had ik mn eisprong pas op dag 21 ofzo, die andere keer een stuk eerder denk ik. Dus dan weer langer dan weer korter, tot het ineens niks meer deed. Al zei de verpleegkundige dat het vaker eerst langer wordt voor het helemaal niet meer werkt, dat was bij mij helaas niet zo. Nu waarschijnlijk ongeveer 33 dagen met de gonal f maar dat hoeft niks te zeggen voor volgende ronde, want het kan met gonal f elke keer anders gaan.
@gebruikersan Ik ben overgestapt omdat het niet meer werkte en ik ophogen niet zag zitten vanwege de bijwerkingen (gebruikte 5mg). Bevalt goed inderdaad, geen bijwerkingen gemerkt! Heb het pas één keer gebruikt maar wordt waarschijnlijk een cyclus van 33 dagen. Het kan de eerste ronde wel heel erg zoeken zijn naar een goede dosering, dus een eerste ronde kan wel langer duren. Er is ook nog een forum over hier, gonal f + ovitrelle heet die, als je meer verhalen wil lezen.
@Pattyrose Dankjewel! Wat gek dat je nu al ongesteld bent, heeft het doorgezet?
@hier Hierboven al duidelijk denk ik, haha. Vind het heel spannend. Maar door de drukte kan ik het gelukkig redelijk goed loslaten allemaal!