@ ly: ik ga niet iedere dag een test doen.. vanochtend wel gedaan, want ik dacht dan kan ik bij goed nieuws vandaag het ziekenhuis nog bellen ipv maandag pas, maar weer witter dan wit helaas..
@ly/just-me/milou: succes op het wachtbankje! En ook voor wie er nog meer op zit die ik gemist heb
@ Juliass: jammer dat je menstruatie door kwam, maar nu weer vol goede moed door! Fijn dat deze ronde in ieder geval zo verhelderend is geweest lijkt mij ook al heeft het niet de gewenste uitkomst gehad!
@ san: ik heb 1 ronde met letrozol 2,5 achter de rug en deze duurde 32 dagen. Nu in mijn tweede ronde zit ik op cd37 en ik twijfel nu dus of het deze ronde wel iets gedaan heeft (behalve mij een hele hoop bijwerkingen en verwarrende signalen geven). Daarvoor had ik na het stoppen met de pil in een jaar tijd helemaal geen cyclus, dus ik weet het allemaal nog niet precies! Piekeren vind ik het moeilijkst rondom de eisprong, daarna kan ik het best goed loslaten, maar nu maakt het mij wel weer onzeker en ik was zo hoopvol vorige maand toen ik eindelijk dacht iets gevonden te hebben wat werkt!
@ pattyrose: wat vreemd! Zou het ook niet een eventuele innestelingsbloeding kunnen zijn?! Wel fijn dat je bevestigd hebt gekregen dat je een eisprong hebt gehad!
Ik zit dus op cd37, nog steeds dezelfde symptomen en geen menstruatie in zicht.. Ik weet het niet! Denk nu eigenlijk dat de letrozol gewoon niet goed gewerkt heeft of ik heb pas heel erg laat mijn eisprong gehad na mijn positieve ovulatietest (nu 17 dagen geleden). Vanochtend heb ik wel getest met een extra vroege test, weet niet of dat wat uit kan maken? Ik bedoel dus, als je deze gebruikt na je NOD? Iemand hier ervaring mee?
Verder heb ik gelukkig ook wel wat andere dingen aan mijn hoofd waardoor dit mij nu gelukkig niet helemaal gek maakt. Gisteren mijn kat van 14 in moeten laten slapen en het doet mij echt heel veel. Denk dat het ook extra moeilijk is door een traject als dit. Hij was toch een beetje mijn kind aangezien ik die misschien wel nooit ga krijgen!