PCOS, Letrozol

Op de echo was mooi dik slijmvlies te zien, maar verder niks bijzonders. Bloed laten prikken en ik heb wel een eisprong gehad, maar waarschijnlijk pas ongeveer een week geleden.. een dag of 12 na mijn positieve ovulatietest dus pas! Ik snap er echt niks van.. We hebben toen niet meer geklust, dus nu wachten tot de menstruatie doorbreekt. Daarna door met de 5mg!

@smus; nouuuu meen je!! Wel fijn om te horen dat je dus wel echt een eisprong hebt gehad, nu dan idd wachten tot je menstruatie. Hopelijk wordt je cyclus met de 5mg weer een stuk korter. Ben heel benieuwd wanneer je nu uiteindelijk ongesteld wordt.
@just-me; oooh wat een droom! Ik hoop stiekem voor je dat het een goede voorbode is! ? maar ook dat je vannacht beter slaapt ?

Hey meiden,

Wat een berichten allemaal, jullie gaan hard haha ?. 

@Just-Me: wat spannend bij jou zeg! Hoe tof zou het zijn als je droom gewoon waar is, dat je gewoon zwanger bent!! Ik hoop het zo voor je! Al zouden er 2 wel een extra grote uitdaging zijn hahaha ?. Gun het je zo! Ik blijf mee lezen af en toe, en hopelijk snel mooi nieuws bij jou ❤️. Ik duim voor je!

@Gebruikersan: wat een mooie eitjes had jij zeg, super!! Was dit nu je eerste ronde Letrozol? Of al wel vaker gehad al? (sorry ben niet meer helemaal up-to-date ?)

@Smus: wat verdrietig dat je je kat moest laten inslapen :-( en wat een vervelende lange ronde zo voor je. Heel stom ook dat direct de eerste ronde zelf doen, de Letrozol 2,5 niet meer werkt. Hopelijk komt je menstruatie snel door, dan kun je weer verder met de 5. ??

@Ly: goed onthouden! Ik moest vanmorgen inderdaad voor de eerste echo, zal zo even typen hoe het ging ? Jij dus spannend op het wachtbankje! Heb je daar nog moeite mee of kom je de tijd goed door?

@Milou: als eerste wat fijn dat het prikken je inderdaad zo goed af gaat! En wat een spannende tijd zeg! Hoop zo voor je dat het wel een innestelingsbloeding was en je gewoon weer zwanger bent! En dat het deze keer dan ook goed blijft zitten! Ik duim enorm voor je mee ?!! 

@Juliass: bij jou dus weer een ronde verder, balen :-( ben je er een beetje oke onder? Nu dus weer een nieuwe ronde in?

@Hier: ik heb vanmorgen de eerste echo gehad ❤️ ben nu zo'n 6,5 week en er was al een prachtig hartje te zien kloppen!! Zo enorm opgelucht! De arts was er zeer over te spreken, zag er allemaal prachtig uit en precies zoals het hoort! Dus wij zijn helemaal in de wolken. Nog even "de laatste" weekjes uitzitten tot de meest cruciale tijd voorbij is, maar stiekem genieten we gewoon al vollop ❤️?!
Blijf af en toe wel mee lezen hoor, hoop zo dat er snel voor jullie ook mooi nieuws is! Wordt tijd voor nieuwe positieve testen ?!

@ ly: ja ik ben ook benieuwd! Nu zit ik weer op het wachtbankje, maar dan voor mijn menstruatie ?‍♀️

@ Lisett: wat fijn dat je het allemaal goed gaat! Lekker van genieten en gewoon van het beste uit gaan. Ben heel blij voor je en hopelijk inderdaad snel meer positieve testen!

@Smus, hè dat is ook wat! Gelukkig wel duidelijk nu. Hoop dat je snel door kunt naar de volgende ronde en doet de 5 mg het wat beter! ??

@Lisett, wauw! Super blij voor jullie! Mooi nieuws! ❤️ Lekker van genieten!

Persoonlijk geloof ik niet zo in dromen haha! ? maar het was wel een leuke droom ? Ik droom elke nacht en meestal weet ik ook nog waarover, maar soms zit er een aparte tussen! Verder voel ik niets, maar moet ik eerlijk zeggen dat ik een beetje een leeg onderbuik gevoel heb. Ik denk niet dat het deze ronde wat wordt.. geen idee waarom, maar dat gevoel ik heb ik sinds vandaag. Nog een week afwachten… ?

@Lisett; Oh wat een fantastisch nieuws om te horen!! Zo fijn om nu gewoon echt te kunnen genieten van iets waarvan je zolang gedroomd hebt ?. Ben echt heel erg blij voor jou/jullie!
Ik kom m'n tijd goed door! Het continue gevoel van voel ik wat/symptomen blijft altijd wel aanwezig in de wachtweken. Al kan ik mezelf deze ronde ook best goed weer losweken van die gevoelens en wachten tot over een klein weekje. Zit er mentaal goed bij deze ronde ?. Vorige ronde was m'n LF 12 dagen, best kort! Ben benieuwd wanneer een eventuele menstruatie nu door breekt. Maar hopelijk gewoon niet ?. 
@just-me; Ah dat is wel een vervelend gevoel lijkt me, maar nergens last van hebben een weekje na je eisprong is helemaal normaal toch? Hoop dat je onderbuik gevoel het niet juist heeft ?. 
@smus; Ja dat is geen leuk wachtbankje ?. Nu maar hopen dat het zo snel mogelijk doorbreekt zodat je door kan!

Hoi alllemaal!
Ik lees een prachtig bericht @lisett, wat fantastisch! Hoeveelste ronde met letrozol ben je zwanger geworden? En met hoeveel mg?
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Volgens mij zit op dit moment iedereen op het wachtbankje of niet? Het zou zo fantastisch zijn als we wat mooie berichten binnenkort hebben. Wel bijzonder dat we allemaal op het wachtbankje zitten. 
Zelf zit ik ook op het wachtbankje. Nadat ik vrijdag een goede echo had hebben we natuurlijk een heel gezellig weekend gehad. Ik heb ovulatietesten gedaan, bij mij worden ze nooit echt zo donker als de controle lijn maar ik had zaterdag een aardig bijna net zo donker streeptje als de controle lijn. Zondag voelde ik ineens een kramp en daarna was de gevoeligheid bij mijn eierstokken ook weg. Dus ik heb denk ik ook mijn eisprong gehad. Maandag en vandaag een hogere temperatuur, dus ik ga er vanuit dat ze gesprongen zijn. De ovulatiesten zijn ook weer wit. Dus spannend!
Hoeveel dagen na de ovulatie zitten jullie nu op? Testen jullie allemaal op de origele mensturatie dag. Zo spannend! 
Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Liefs San

@ San: fijn dat je een goede eisprong gehad lijkt te hebben! Hopelijk is het gelukt met die dubbele kans. Nu een weekje of 2 afwachten. Als het je lukt is het altijd het beste om te wachten tot je Nod (of zelfs pas daarna), maar het is moeilijk om niet te nieuwsgierig te zijn zeker als je denkt dat je bepaalde symptomen hebt!
Ik zit op het wachtbankje voor mijn menstruatie. Achteraf denk ik nu dat ik vorige week maandagnacht mijn eisprong gehad heb. Op zaterdag had ik eiwit achtige afscheiding, maar ik dacht toen nog van het zal wel allemaal niets zijn want ik heb mijn eisprong wel gehad.. Maandagnacht echt serieuze kramp en dacht dat mijn menstruatie door zou breken. Denk nu dat dat misschien toch mijn eisprong is geweest. Had de dagen daarna ook gevoelige borsten, anders nooit en is nu ook weer weg. Hopelijk dus einde week ongesteld, want deze kans hebben we niet benut ?

Terug
Bovenaan