Hey meiden,
Wat een berichten allemaal, jullie gaan hard haha ?.
@Just-Me: wat spannend bij jou zeg! Hoe tof zou het zijn als je droom gewoon waar is, dat je gewoon zwanger bent!! Ik hoop het zo voor je! Al zouden er 2 wel een extra grote uitdaging zijn hahaha ?. Gun het je zo! Ik blijf mee lezen af en toe, en hopelijk snel mooi nieuws bij jou ❤️. Ik duim voor je!
@Gebruikersan: wat een mooie eitjes had jij zeg, super!! Was dit nu je eerste ronde Letrozol? Of al wel vaker gehad al? (sorry ben niet meer helemaal up-to-date ?)
@Smus: wat verdrietig dat je je kat moest laten inslapen :-( en wat een vervelende lange ronde zo voor je. Heel stom ook dat direct de eerste ronde zelf doen, de Letrozol 2,5 niet meer werkt. Hopelijk komt je menstruatie snel door, dan kun je weer verder met de 5. ??
@Ly: goed onthouden! Ik moest vanmorgen inderdaad voor de eerste echo, zal zo even typen hoe het ging ? Jij dus spannend op het wachtbankje! Heb je daar nog moeite mee of kom je de tijd goed door?
@Milou: als eerste wat fijn dat het prikken je inderdaad zo goed af gaat! En wat een spannende tijd zeg! Hoop zo voor je dat het wel een innestelingsbloeding was en je gewoon weer zwanger bent! En dat het deze keer dan ook goed blijft zitten! Ik duim enorm voor je mee ?!!
@Juliass: bij jou dus weer een ronde verder, balen :-( ben je er een beetje oke onder? Nu dus weer een nieuwe ronde in?
@Hier: ik heb vanmorgen de eerste echo gehad ❤️ ben nu zo'n 6,5 week en er was al een prachtig hartje te zien kloppen!! Zo enorm opgelucht! De arts was er zeer over te spreken, zag er allemaal prachtig uit en precies zoals het hoort! Dus wij zijn helemaal in de wolken. Nog even "de laatste" weekjes uitzitten tot de meest cruciale tijd voorbij is, maar stiekem genieten we gewoon al vollop ❤️?!
Blijf af en toe wel mee lezen hoor, hoop zo dat er snel voor jullie ook mooi nieuws is! Wordt tijd voor nieuwe positieve testen ?!