PCOS, Letrozol

@san; haha alles kan hier besproken worden hoor ?. Ik check vaak 's morgens zelf even idd en draag bewust niks in m'n ondergoed zodat ik eventueel verlies ook steeds bij het naar toilet gaan kan checken haha ?. 
ja heel fijn dat het testen er af is daar! We hebben ook alle excursies etc al bij de reis geboekt, ik ben zoooo benieuwd hoe het gaat zijn. En hopelijk het bijzondere noorderlicht zien! 
rond 6dpo had ik die steekjes ook regelmatig!
@just-me; oh spannend meid, krampen kunnen natuurlijk beide kanten op gaan! Toen ik in september zwanger was had ik echt best hevige krampen en dacht ik continue dat echt ieder moment het bloeden kon beginnen, maar dat bleef natuurlijk uit! Ik heb zelf ook echt helemaal geen gevoeligheid in m'n borsten.. dat had ik in september wel.. daardoor ben ik het meest onzeker. Maar ook dat hoeft niet alles te zeggen natuurlijk. Ik duim ook voor jou!! ?

Lieve dames, 
Met pijn in m'n hart meld ik mij ook weer hier. Ik las heel veel pagina's geleden dat het bij Mickie fout gegaan is na het zien van een kloppend hartje, en dat geldt helaas ook voor mij.. net vorige week de miskraam achter de rug en nu aan het herstellen. Hopelijk volgende maand weer beginnen met de Letrozol. Ik zal binnenkort alle afgelopen pagina's lezen zodat ik weer bij ben, maar heb er nu nog even niet zo veel energie voor. 

Veel liefs en positiviteit voor iedereen hier ? 

@sonnie; oh nee meid wat verschrikkelijk om dit nieuws te lezen ?. Hoe ver was je uiteindelijk? Ik hoop dat jullie het straks een plekje kunnen geven en met goede moed weer door gaan. Maar het is een verschrikkelijke tijd om door te gaan ?. Sterkte!! 

@Sonnie, ahh… nee, wat ontzettend naar voor jullie… ? Ik wens jullie veel sterkte en kracht om dit verdriet een plekje te geven… en als jullie weer met goede moed verder gaan, zijn wij allemaal hier! Dikke knuffel voor jou!

Ach Sonnie ik voel de pijn in je bericht gewoon! Wat naar dat het zo gelopen is.. Snap heel goed dat je nu nog niet de energie hebt om alles terug te lezen en dat is ook niet nodig. We zijn er voor je als je weer zover bent! 

Hi meiden! Hoe is het met iedereen?
@camhay; al een positieve LH test gehad? Ik hoop het voor je!!
Hier alles nog rustig, nog geen menstruatie en nog steeds redelijk veel witte afscheiding. Verder weinig klachten. Gisteren en vandaag enkele keer ineens een gevoel alsof ieder moment menstruatie kan beginnen, maar nu nergens last van! Moet mezelf nog even laten wachten ??

@ly ow ideaal alles er al bij in. Wij hebben het nu online geboekt alle excursies. Ja noorderlicht hoop het ook! Maar oké top goed om te weten, haha was wat gekke vraag. Maar alles is zo nieuw in ronde 1.
Wat spannend! Wanneer ga je testen? Nog niet ongesteld dat is goed. 

Hier alles goed! 7 dpo. Hele zere borsten. Is dat normaal na ovulatie? Rond mijn ovulatie had ik zere tepels maar nu doen mijn borsten pijn. De zijkant ook.. maar goed 1e keer ovulatie dus alles nieuw. 

Terug
Bovenaan