PCOS, Letrozol

@san; zo gaaf! Ben echt benieuwd hoe je het gaat vinden!!
ja alles is ook nieuw dan idd, dus vraag gerust alles! Maar ook nu is iedere ronde nog niet helemaal hetzelfde hoor. Dus het blijft altijd een beetje een surprise hoe het loopt.
pijnlijke borsten is ook heel verschillend! Het kan al vroeg een teken zijn van zwangerschap, maar ook vele vrouwen hebben er maandelijks last van vanaf de ovulatie.. dus moeilijk om daar iets over te zeggen! 
wat wel grappig was dat voor ik wist dat ik pcos had en ik 2x ongesteld was geworden in 9 maanden (1e x 6mnd na stoppen pil en toen 3 mnd later weer) had ik wel een week voor m'n menstruatie pijnlijke borsten. Maar sinds ik Letrozol gebruik heb ik dat niet meer ervaren ??‍♀️. Behalve toen met m'n zwangerschap, maar weet niet meer precies wanneer dat toen begon.
Ik denk dat is dinsdag of woensdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. 

@ san: het kan je echt gekmaken al die dingen die je voelt of denkt te voelen! Nog ff geduld en dan hopelijk voor jou een positieve test..
@ ly: klinkt allemaal nog goed tot nu toe! Hoop echt voor je dat het raak is!
Hier sinds gisteren af en toe een beetje bruine afscheiding.. Ik hoop dat het snel door zet zodat ik met de hogere dosis letrozol kan beginnen!

@ly spannend voor jou dus, nog paar daagjes wachten. Behalve afscheiding verder niks? Nog steeds hoge temperatuur? Ja precies dat las ik dus ook. Gevoelige borsten kan 2 dingen zijn.  Opzich ook goed voor mij te ontdekken wat ik merk nu er wel een ovulatie geweest is. Stel ik word wel ongesteld dan weet ik dit ook. Bij jou dus vaak anders elke cyclus? Laat je weten zodra je test gedaan hebt?
@smus ja vooral omdat alles nieuw is dus ik weet dan ook niet wat wel en niet hoort haha. Maar wel fijn om dit ook te kunnen voelen. Behalve dat hardlopen niet gaat met zulke zere borsten haha. Wanneer denk jij ongesteld te worden? Meestal is dat voorbode toch bruin? Hopelijk kan je snel beginnen en nieuwe ronde starten!

@Smus, hoop het ook voor je! Dan kunnen jullie er weet voor gaan! ??

Hier ook nog weinig klachten. Dacht gister na die krampen dat het vandaag echt zou doorzetten, maar niets. Wat lichte krampjes en net op een holletje naar de toilet omdat ik dacht: nu is het erdoor. Ook niet. Stom dit! Heb dit gedoe nooit ? wel de beetje pijnlijke borsten, die zijn voor mij normaal. Temp blijft stabiel-achtig, scheelt al anderhalve week maar Max 0,03 per dag. Toch denk ik nog steeds ik gewoon ongesteld ga worden. Dus ben er nu wel klaar mee! Nog 2 dagen als ik 14 dagen reken. Hoe lang moet jij nog wachten Ly?

@smus; hopelijk zet het snel door meid, dan kunnen jullie eindelijk door!
@san; wel iets verandering, maar ik vind het ook lastig om te zeggen omdat ik pas in ronde 2 zit na m'n verhoging van 2,5 naar 5mg. Dus dan vraag ik mezelf af of dat ook nog invloed heeft. Ja zal ik zeker doen!! Op af en toe wat steekjes/krampjes na enkele x per dag nu weinig symptomen idd. Wel een onrustige huid! Al heb ik daar door de pcos sowieso wel last van. Maar nu weer wat meer, het was de laatste periode best rustig. M'n temperatuur is nog steeds mooi hoog, vanmorgen 37,1!
@just-me; oooh killing hè! Ik heb het vandaag en gisteren ook een keer gehad dat ik dacht oh nu ben ik echt ongesteld! Ik zit morgen op 14dpo, dus dan kan ik in principe testen. Maar gezien de vmk in november wacht ik toch nog even 1/2 dagen langer. En vraag me niet waar ik dat geduld vandaan haal ?. En als ik uit ga van een LF van 14 zou ik ook nog dinsdag ongesteld kunnen worden. Ben ook heel benieuwd naar jou de komende dagen!!

@Ly, maar echt! Ik heb er meestal niet zoveel last van als deze keer. Ik ben nu echt aan het aftellen, zo irritant! Maar net als jij 2e ronde op verhoging naar 5mg dus dat kan wellicht ook andere verschijnselen met zich mee brengen. Dus daar houd ik wel echt rekening mee. Ik ook dinsdag 14 dpo. Heel spannend voor jou!

@ly @just-me het wordt spannend bij jullie!
Heb je getest ly? 
Ik had dit weekend een lekker druk weekend met ook de verjaardag van mijn vriend. 
En weer een vreemd iets.. (kan er ook wel bij deze cyclus).
Donderdag dan de echo gehad met mn 24 mm follikel. Gelijk weer begonnen met ovutesten. En zaterdag kreeg ik enorme ovulatiepijn en had ik eindelijk een flinke piek in mn testen. Cb liep ook op.. maar ik kreeg zaterdag een foutmelding op het scherm de volgende dag een rondje. Dus ik weet nu niet of die dan ook een smiley had gegeven :( 
Nu komt het.... zondag enorm chagrijnig en pmdd klachten..dus ik dacht nog, nou dan zal mn ei wel gesprongen zijn. Gisteren werd ik wakker en bij het opstaan stroomt er ineens bloed langs mn benen naar beneden!!! Best veel ook. Tampon in moeten doen en de middag verminderde het en was het van helderrood naar bruin gegaan. Vandaag echter weer wat bloed/bruin.
Ik heb de spoed gebeld. En kreeg een andere arts. Die zei gezien je lange cyclus, dun slijmvlies en grote follikel, verwacht ik niet dat dit is goed gegaan en denk ik dat je een doorbraakbloeding hebt dus start maar op dag 3 met de verhoging letrozol. Toen ik hem aangaf dat ik wel een positieve ovulatietest had.. vond hij het weer vreemd en moest ik maar weer 2 weken wachten of er iets kwam. Heb het hier maar bij gelaten en vandaag mijn eigen arts maar bericht via de digipoli.
Ik wordt er echt helemaal niet goed van he... ik zit nu op dag  41. Ene kant kan het dus een ovulatiebloeding zijn, anderzijds een doorbraakbloeding. 
Ik was best ziek zaterdagavond en gisteren en in combi met het bloeden en de krampen, hebben we het echt niet meer gezellig gemaakt, was redelijk beroerd gisteren door alles. Laatste keer was donderdag avond nadat mn ei nog op de echo te zien was.
Kleine kans dat dit ei dus bevrucht gaat raken of is bevrucht. Het liefst wil ik natuurlijk deze klote cyclus afsluiten en gewoon door met een nieuwe ronde. Weer 2 weken afwachten zie ik echt niet zitten. Maar wat als het wel een ei was en de gemeenschap van donderdag een eventueel losgekomen eicel op zaterdag heeft bevrucht....??
Benieuwd wat de arts gaat reageren. Pff het zag er zo goed uit :( heb werkelijk waar nog nooit een bloeding gehad rondom ovulatie. Het lijkt mij dat een ovulatiebloeding betekend: ei gesprongen vandaar het bloed... dan hebben we denk ik sowieso geen kansje op bevruchting. Hopelijk deze ronde afsluiten en mag ik.morgen starten met een nieuwe dosis.

Dit zijn mn testen
https://ibb.co/6rvV5SG

Jeetje Camhay, het zit je ook niet mee! Wat kan het lichaam toch gekke dingen doen! De test van zaterdag lijkt mij positief. Maar hoe dat dan verloopt… Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt vandaag… Zouden ze geen echo willen doen? Misschien geeft dat meer duidelijkheid? Ik had in november een soortgelijke ronde… Enorm verwarrend en frustrerend. Ik snap zo dat je nu het liefst gewoon door wil! Maar wat als, kan lang doorspelen in je hoofd he? Hoe dan ook hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt! Hou ons op de hoogte? Dikke knuffel voor jou

Terug
Bovenaan