PCOS, Letrozol

Morgen om half 11 staat er een echo gepland. Ze vinden het ook maar raar pff ben benieuwd. Hoop zo dat er duidelijkheid gaat komen en ik door mag.
Hou jullie op de hoogte!

Ik heb ook nog even een vraag. Hoe doen jullie het als je een echonhebt gedurende je menstruatie of als je een bloeding hebt?
Ik gebruik normaal tampons. Maar om daar nou mn tampon uit te trekken in die kamer zie ik ook niet zitten. Halen jullie die vooraf op de wc eruit of hoe? Miss een stomme vraag hoor maar ben erg benieuwd ?

Nouja zeg Camhay het wordt steeds gekker bij jou! Hopelijk morgenvroeg dan toch wat meer duidelijkheid.. Ik heb zelf nog geen echo laten maken tijdens mijn menstruatie, maar ik zou denk ik toch voor een maandverband gaan en dan eventueel na de echo naar het eerste toilet gaan om een tampon te pakken!
Ik heb net de eerste rode druppel gespot (ik moest wel goed zoeken ?), maar aangezien het voor 18.00u is tel ik dit als dag 1!

@camhay; jeetje joh.. het wordt er niet makkelijker en duidelijker op voor je zeg.. hopelijk morgen idd meer duidelijkheid door de echo! Ik heb twee keer een echo gehad na mijn miskraam tijdens bloedverlies en toen droeg ik idd maandverband (mag ook geen tampons in dan). Maar denk dat dat wel het makkelijkste is en dan daarna weer een tampon in doen!
Ik heb nog niet getest, maar ook nog geen menstruatie te bekennen! Ga morgen of woensdag testen, even kijken wat uitkomt qua werk. Op een of andere manier wil ik het nog even voor me uitschuiven ofzo.. door de vmk van vorige keer zo bang om teleurgesteld te worden stel het is wel raak.. maargoed, wacht denk ik morgen even af! Dan zit ik 15 dagen na eisprong, mocht er dan nog niks zijn ga ik echt wel testen ?.
@smus; fijn dat het nu doorzet! Nieuwe ronde, nieuwe kansen ??. 

@Camhay, haha sorry, ja dat heb ik me laatst ook afgevraagd maar toen was mijn bloeding net gestopt ? Wat ze zeggen, maandverband vooraf, tampon erna? Als die er niet zo weer uitglibbert, bij ons gebruiken ze zowat een halve fles glijmiddel ?? Succes morgen!!

@Ly, spannend! Ik duim voor je! Ik morgen dag 14. Nu nog niks, ook geen bruinverlies en temp nog wel hoog (wel 0,02 lager dan gister, maar weet niet of ik dat nou als een echt daling moet zien ?) Maar wel weer krampjes, vandaag al 6 keer bij de wc gestaan met tampon. Voor niks. Ik word hier zenuwachtig van haha!

@ ly en just-me: wat spannend voor jullie allebei! Ik duim voor jullie! Hoop echt op goed nieuws voor jullie.. Het kan toch niet alleen maar blijven misgaan, maar ik snap dat je voorzichtig bent als je al eerder een (v)mk gehad hebt! Fingers crossed ?

Dankje dames! Nou het is zo minimaal het bloeden. Ik denk dat ik gewoon met tampon heen ga en dan op de afdeling zelf even vooraf een wc zoek en m eruit haal. Dan erna weer een nieuwe. Om in die kamer nou met tampon of maandverband te staan en te moeten vragen waar ik het moet deponeren is ook zoiets. Wij hebben geen wc alleen een gordijntje bij de stoel zelf... 
Spannend hoor ly ! Hopelijk geen bloed!! Ben heel benieuwd.
@smus... is het echt bloed? Als het maar n drupje is zou ik morgen tellen als dag 1. Als je te vroeg start is het ook weer niet goed. Ze zeggen beginnen als het echt doorbreekt dus spotting mag je niet tellen als dag 1. Ik heb deze ronde ook te vroeg gestart denk ik... en heb allemaal in mn hoofd dat dit deze gekke cyclus veroorzaakt, al zal dat echt niet zo zijn.
De 1e ronde was ik namelijk pas op dag 6 gestart en had ik op dag 19 de daadwerkelijke eisprong. Dus toen ging het helemaal perfect. Hopelijk is het door gaan zetten, dan kan je idd wel starten.. anders morgen even navragen mocht je twijfelen?

Terug
Bovenaan