PCOS, Letrozol

@camhay wat vervelend dat dit gebeurd is bij jou zeg.. en spannend de echo morgen. Laat je weten hoe het gegaan is? Wel super vervelend want het leek zo goed te gaan. Die ovulatie test van zaterdag is sws positief! Ik zou gewoon tampons gebruiken en van te voren en na de tijd naar de wc gaan. Zoveel bloed zou er vast niet zijn in tussentijd toch!?
@smus, hopelijk zet het mooi snel door en dan een mooie succesvolle nieuwe ronde voor jou!
@ly en justme. Ow zo spannend! Ik zit zo mee te leven met jullie. Hoop op een mooie uitslag morgen of woensdag. In elk geval is het goed dat jullie nog niet ongesteld zijn toch?! 

Hier op dpo 8 hele grote borsten (normaal klein ctje is nu wel een beste d volgens mij hahaha) plus zere zijkanten. Verder niet zoveel last. Beetje gerommel in mijn buik en wc gaan ging wat lastiger. Temperatuur nog steeds mooi hoger dan voor de ovulatie. Maar die ballon borsten is wel een nieuw fenomeen sinds 2 dagen haha. Wat ik er van moet denken weet ik niet. Kan 2 dingen betekenen. Voel mij alleen niet mijzelf met zulke grote ??. 

@ Camhay: ik vind het altijd lastig.. sinds zaterdag heb ik al wat bruine afscheiding en vandaag is het echt al zoveel dat ik wel een tampon nodig heb. Ik heb bijna altijd voornamelijk bruin en amper rood.. Mocht het morgen echt heel rood zijn dan ga ik dat als dag 1 tellen, maar meestal blijft het zoals het nu is; bruin met een drupje rood ? Ze zeggen bij mij helderrood bloedverlies voor 18.00u en  dat zit er wel tussen ?
@ san: bijzonder hoor dat van die borsten! Ik weet niet meer precies wat jou verhaal was, maar is dit ook echt de eerste keer dat je nu weer een eisprong had? Misschien is het dan een "normaal" symptoom daarna.. Als je het verder nooit gehad hebt misschien zegt het dan wel wat ?‍♀️? Ik ben ook geen expert haha, maar ik heb het nog nooit gehad!

@smus nee lastig. Dit is past de eerste keer dat ik een ovulatie gehad heb. Dus ik weet niet of dit normaal is of niet. Op internet lees je verschillende dingen. ? er zit maar 1 ding op, wachten.
maar dat zou ik het inderdaad ook als 1 dag tellen hoor! Als je echt tampons nodig hebt..

@just-me; spannend!! Het is dus nog niet over voor deze ronde. Ben heel benieuwd!! Nee denk niet per se dat dat echt een daling is hoor. Mijn temp was gisteren 37,1 en vandaag 37. Die schommeling lijkt me normaal! Ja ik heb dat ook echt een paar keer gehad, dus ben zo benieuwd waar dit heen gaat. Ik begin er stiekem wel een goed gevoel over te krijgen, maar stop dat nog even weg ?.
@smus; als je twijfelt gewoon even zkh bellen! Heb ik ook een keertje gehad dat ik twijfelde welke dag ik als dag 1 moest zien. Dan kunnen ze je gerust een advies geven!
@smus; hahaha, natuurlijke borstvergroting ?. Ben heel benieuwd is dit iets gaat zijn wat bij jouw cyclus hoort, of toch een teken van ander goed nieuws ;).
@camhay; succes morgen!!! 

San.. lijkt me apart om voor het eerst een ovulatie mee te maken maar gefeliciteerd iig haha? dat is sowieso al fijn, hopelijk is het (voor nu) ook gelijk je laatste in positieve zin dan.
Je bent gelukkig wel redelijk onder de symptomen die bij ovulatie horen. Ik weet nog dat ik bij alles dacht ohja dit is iets... elk krampje, pijntje in mn boobie haha.
Inmiddels weet ik gelukkig dat ik iedere ronde een hele lijst mogelijke "zwangerschapsklachten" die beide kunnen zijn heb. Als er iets nieuws bijkomt in een ronde, dan heb ik wel gelijk hoop??
@smus oooh als je dat zaterdag al had en nu een tampon dan is dat idd dag 1 hoor. Ik heb ook eigenlijk nooit een super heftige menstruatie. Met koperspiraal wel..pff was vreselijk 6/7 dagen vloeien. Met de pil 4 dagen flink en altijd veel pijn. Maar zonder anticonceptie is het goed te doen. 
@ly... voorgevoel?? klinkt positief.

Paar dagen offline geweest nouja op t forum dan.. jeetje wat een verhalen!! 
@sonnie wat verschrikkelijk! Sterkte! 
@smus wat jij zegt heb ik ook vaak! Heel lang bruine afscheiding voor het rood wordt! Ik weet dan ook nooit goed wanneer ik met die medicatie moet beginnen.. vorige keer heb ik gebeld omdat ik al op dag 5 zat maar nog niet helder rood was ze geven dan wel advies en denken mee.. die ronde was er wel een ei gegroeid maar t was niet raak ofzo toen.. de ronde erna wel vrij snel helder rood t wisselend bij mij dus heel erg..
@ly en just-me jullie zitten dan ongeveer op het zelfde als ik als ik het goed begrijp?! Ik zit morgen op 14 dagen na de pregnyl spuit.. ik heb vanmorgen getest kon het niet laten.. en nu ben ik dan ook weer boos op mezelf waarom ik niet kon wachten...? Negatief.. maar nog niet ongesteld dus.... Maak mezelf weer lekker gek hier.. ? 
@camhay jeetje! Wat een raar verhaal! Ben zo benieuwd of ze iets meer zien ofzo? Succes morgen!! 

@gebruikersan ook ik heb hier weinig ervaring mee..  alleen toen ik zwanger was van mijn dochtertje bij 6 weken heel veel last van mijn borsten daarna in de zwangerschap niet meer eigenlijk.. maar ook idd als ik ongesteld moet worden soms de dag ervoor wat meer last maar dat is dan maar 1 dag ofzo, en is ook amper iets te noemen.. t kan 2 kanten op idd iedereen heeft weer andere klachten.. ? ik vervloek dat wachten echt zo!! Niet te doen! Hopelijk snel goed nieuws voor een aantal!

Ik heb door alle berichten over het verhaal van sonnie heengelezen.

Sorry! Wat erg voor jou.. heel veel sterkte iig. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en vol goede moed door! 
Zonnestraaltje... jaa ik ook. Ben benieuwd zo.
Maar negatief dus.. heb je enig idee of je menstruatie eraan zit te komen? Klote he dat wachten. Die 2 weken zijn echt vreselijk he :(

Terug
Bovenaan