PCOS, Letrozol

@zonnestraaltje, maar echt! Dat wachten ? Ik kan er deze maand ook duidelijk nog slechter tegen dan normaal! Geduld… elke keer weer dat geduld?

Hier nu toch wel soort gek, ik verlies hele waterige afscheiding, druppelt er zo uit ? wat is dat nou weer? Na krampen gister dacht ik: ik heb nog nooit zoveel krampen gehad en zoveel dagen, morgen ochtend moet het er dan echt door zijn! Niet dus. Temp is 0,04 lager dan gister, maar moest helaas een half uur eerder meten dan normaal, dat kan bij mij wel wat invloed hebben. Nu begin ik dus wel in de war te raken. Misschien was mn eisprong toch later? Ondanks temp stijging toen… ?

@camhay, ja bijzonder he. Voor het eerst! Hoe blij kan je zijn met een ei. Weet nu waar het spreekwoord vandaan komt zo blij als een ei haha. Dus dit was natuurlijk al een heel ding voor mij. Maar daardoor voel ik nu ook nieuwe dingen in mijn lichaam wat ik nooit eerder gehad heb. Was namelijk 15 jaar aan de pil en daarna dus geen ovulatie in een jaar. 
@zonnestraaltje, wat jammer dat deze negatief was! Maar nog niet ongesteld, dus het kan nog steeds! Ik wil ook al zo graag testen maar ik durf ook nog niet. Nu dpo 9, dus ik wacht sowieso nog tot minimaal 12. Met wat voor test heb je getest? Ultra vroeg of?
@ly en just-me! Spannend!! Ben zo benieuwd. Jullie mogen nu natuurlijk testen. En justme dat zegt wel wat natuurlijk die afscheiding. 0,04 is toch niks, bij mij is het voor mijn eisprong tussen de 36.0 - 36.3 en na de ovulatie tussen 36.5 - 36.7. Dus dat is wel normaal toch dat het wat kan wisselen. Spannend meiden! Hoop echt positief nieuws voor jullie en binnenkort voor mij.
Bij mij gaat mijn gevoel op en neer. Ene keer ben ik postief en andere keer denk ik, ik word ongesteld binnenkort. Maar eigenlijk is dit natuurlijk nergens opgebasseerd dit gevoel zou je denken.. Borsten zijn nu iets minder pijnlijk (nog wel gevoelig maar niet meer pijnlijk) en nog steeds groot man man hahaha. Jammer dat ze tijdens mijn ovulatie niet zo groot zijn, was wel leuk geweest voor mijn man hahaha. 

Ja ik heb echt behoorlijk buikpijn.. normaal eigenlijk nooit, en nog steeds wat misselijk ofzo niet helemaal fit voel ik me in ieder geval .. maar dat kan dus ook beide kanten op al denk ik zelf dat ik dus ongesteld moet worden binnen nu en een paar dagen... Gezien die negatieve test maarja.. ik had getest met CB digitale. Die ultra vroege waren op bij de drogist ofja ze waren er iig niet ? ik wacht gewoon nog af....... ?

Ja super bijzonder san haha!
Zonnestraalte.. ooooohh cb is ook minder gevoelig he. Dus miss nog n beetje hoop?
Ik zit in de wachtkamer. Heb mega buikpijn nu... ben zo benieuwd wat er aan de hand is.

Jaa ben terug. Goed nieuws mag vandaag nog beginnen met de ophoging!

Maandag hadden we al het evaluatiegesprek staan ivm uitslag van mn vriend en om de  verdere opties  te bespreken, dus komt ook een follikelmeting bij op dag 9.. wel vroeg maar deze arts was super lief.

Hij zei ook, doe maar gelijk dan want dan kunnen we het dit keer goed monitoren ook omdat er dus wel degelijk een cyste zit.?

De zogenaamde 24 mm follikel van vorige week is verschrompeld tot cyste van 21 mm bij 12 mm. En zit er dus nog wel..  verklaard misschien ook waarom ik nu tijdens deze bloeding en ervoor die flinke ovulatiepijn voel in combinatie met menstruatiepijn. Want mn baarmoederslijmvlies is nu weg. Dus het was een doorbraakbloeding. Iets is er niet goed gegaan..

Ik heb nog even navraag gedaan over het feit dat mijn eigen arts 3 weken terug aangaf dat er niks "klaar"  zat maar mijn slijmvlies wel bijna 7 mm was. En vorige week dus 24 mm follikel maar slijmvlies al 4.5 mm geslonken. Hij zei letterlijk, toen was er al geen kans meer want het was al aan het afbreken. 

Best een beetje pissig wordt ik daarvan. Mijn eigen arts heeft mij toch weer hoop gegeven dat er nog kans was op een goede eisprong en mag van geluk spreken dat het tijdens mijn lhpiek is gaan doorbreken, want dit had ook nog weken zo door kunnen gaan. Ik vroeg toen nog..is dat niet te dun?

Nee hoor.. komt goed... nou niet dus!
Heel heel heel blij dat ik deze rottige, emotionele, klote ronde officieel heb afgesloten. Door naar poging 3! En alweer ronde 13?  Hopelijk gaat het nu eindelijk goedkomen en komt er een mooie eisprong aan. Ik ben wel weer toe aan een kansje! 

Benieuwd wat maandag gaat doen. Ook ivm zaaduitslag van mn vriend.. benieuwd of het iui gaat worden of dat ze ons nog een kans zo geven na de lichte verbetering.

Pffff wat was dit een heftige ronde zeg. Hoe zijn de bijwerkingen bij de dames die al ophoging hebben?? Is het erger geworden? Ik had al flinke last van 2.5 mg ? mag wel over op gonal als ik het te erg krijg...

Jeetje wat een verhalen weer allemaal meiden, ik lees natuurlijk stiekem nog gewoon mee. En ik duim al dagen dat er bij Just-Me of Ly nu eindelijk een positieve test aankomt ?!

@Sonnie: wat ontzettend verdrietig dat het is misgegaan ? ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk kun je dit een plekje geven ❤️.

@Camhay: wat een ontiegelijk vervelende ronde heb je gehad! Wel mega fijn dat je nu een fijne arts had én dat je mag gaan ophogen! Eindelijk weer vooruitgang! En nu op naar spannende maandag! 

@Smus: fijn dat eindelijk je menstruatie is doorgekomen, op naar een nieuwe ronde ??

@Just-me: ik wil je natuurlijk absoluut geen valse hoop geven, maar... wat je omschrijft met dat 'vloeien met afscheiding', dat was bij mij dus ook zo. Normaal nooit, en de ronde dat het nu dus wel raak is, leek het er met liters uit te komen haha ? stiekem hoop ik gewoon dat dit voor jou ook eindelijk dé ronde is!! Hoe lang ga je het nog volhouden om niet te testen??? Ik ben zzoooo benieuwd!! ??

@Ly: hoe voel jij je? Heb je al durven testen vanmorgen of toch nog niet gedaan? Ben ook zo benieuwd naar jouw ronde nu ?

@ San: haha dat van die borsten herken ik wel haha. Ik had daar eigenlijk iedere ronde altijd last van. Ongeveer een week na de eisprong begonnen ze weer zo groot te worden dat eigenlijk geen een bh meer lekker zat ?. Hopelijk is het bij jou gewoon een goed voorteken dat je een positieve ronde hebt ?!

@camhay, wat fijn dat je aan een nieuwe ronde mag beginnen en deze vreselijke ronde kan afsluiten. Dit was wel echt wat hoor.. Naja gelukkig had je vandaag een fijne arts die naar je luisterde. Dus dat wordt morgen beginnen met 5 mg? Hoe gaat het met die cyste, gaat dat vanzelf weg? Hoe is het nu met je na deze uitslag? 
@Liset dankje haha! Bij mij begon het inderdaad ook op 8 dpo, dus dan heb ik dat net zoals jij. Had je dat ook toen je zwanger was? Of voelde je borsten toen anders aan? Hoe is het nu met jou? 

Terug
Bovenaan