[quote quote=10529992]@camhay, wat fijn dat je aan een nieuwe ronde mag beginnen en deze vreselijke ronde kan afsluiten. Dit was wel echt wat hoor.. Naja gelukkig had je vandaag een fijne arts die naar je luisterde. Dus dat wordt morgen beginnen met 5 mg? Hoe gaat het met die cyste, gaat dat vanzelf weg? Hoe is het nu met je na deze uitslag? @Liset dankje haha! Bij mij begon het inderdaad ook op 8 dpo, dus dan heb ik dat net zoals jij. Had je dat ook toen je zwanger was? Of voelde je borsten toen anders aan? Hoe is het nu met jou?[/quote]
Uhm semi, ik had het nog wel. Enige wat ik "extra" had was dat ik soms een mega steek/pijn in 1 van me borsten had. Maar dat zag ik op dat moment niet als ander symptoom omdat ik dat ook wel eens eerder had gehad.
Ik voel me helemaal goed, moet wel enorm wennen aan alle veranderingen in me lichaam en het "zwangeren-leven" haha. Maar buiten dat, geniet ik er enorm! Donderdag alweer 8 weken zwanger en vrijdag intake VK. Kijk daar wel enorm naar uit, om te zien dat nog steeds alles goed is! Dan kan het grote genieten beginnen ?❤️.
Uhm semi, ik had het nog wel. Enige wat ik "extra" had was dat ik soms een mega steek/pijn in 1 van me borsten had. Maar dat zag ik op dat moment niet als ander symptoom omdat ik dat ook wel eens eerder had gehad.
Ik voel me helemaal goed, moet wel enorm wennen aan alle veranderingen in me lichaam en het "zwangeren-leven" haha. Maar buiten dat, geniet ik er enorm! Donderdag alweer 8 weken zwanger en vrijdag intake VK. Kijk daar wel enorm naar uit, om te zien dat nog steeds alles goed is! Dan kan het grote genieten beginnen ?❤️.