PCOS, Letrozol

[quote quote=10529992]@camhay, wat fijn dat je aan een nieuwe ronde mag beginnen en deze vreselijke ronde kan afsluiten. Dit was wel echt wat hoor.. Naja gelukkig had je vandaag een fijne arts die naar je luisterde. Dus dat wordt morgen beginnen met 5 mg? Hoe gaat het met die cyste, gaat dat vanzelf weg? Hoe is het nu met je na deze uitslag? @Liset dankje haha! Bij mij begon het inderdaad ook op 8 dpo, dus dan heb ik dat net zoals jij. Had je dat ook toen je zwanger was? Of voelde je borsten toen anders aan? Hoe is het nu met jou?[/quote]
Uhm semi, ik had het nog wel. Enige wat ik "extra" had was dat ik soms een mega steek/pijn in 1 van me borsten had. Maar dat zag ik op dat moment niet als ander symptoom omdat ik dat ook wel eens eerder had gehad. 
Ik voel me helemaal goed, moet wel enorm wennen aan alle veranderingen in me lichaam en het "zwangeren-leven" haha. Maar buiten dat, geniet ik er enorm! Donderdag alweer 8 weken zwanger en vrijdag intake VK. Kijk daar wel enorm naar uit, om te zien dat nog steeds alles goed is! Dan kan het grote genieten beginnen ?❤️.

@Camhay, wat een verhaal weer! Maar allereerst, wat fijn dat je door kan!! Ophogen viel mij enorm mee, ik had meer last van bijwerkingen op 2,5 dan nu op 5 gek genoeg ??‍♀️ maar fijn om een alternatief te hebben! Wat gek hoe artsen elkaar zo tegen kunnen spreken hè.. maar ben blij voor je dat je nu een lieve arts hebt gehad. Eindelijk vooruit! Ik ben benieuwd naar het vervolg en hoop dat 5mg zijn werk doet ??

@Lisett, vanmiddag is het juist weer bijna niks met de afscheiding en vanochtend alleen hele kleine beetjes, gewoon wittig.. ? krampen zijn vandaag een stuk minder. Het is een soort heel minimaal zeurderig gevoel. Ik ben banger geloof ik, voor een negatieve test dan om nog even te wachten ? Ik wacht sowieso af wat mijn temp morgen doet, als die dan nog hoog is dan wagen we misschien morgen middag wel een testje.. ik ben nog steeds niet zeker, mijn gevoel zegt nog steeds dat dit gewoon iets geks is maar mijn menstruatie eraan komt.. ?

Wat fijn dat het zo goed gaat lisett. Ben blij voor jou! 
San, jaa echt hoor.. dit was best slopend.
Ik had in oktober ook een cyste zitten en die is vanzelf weggegaan. Deze was gelukkig nog niet te groot gegroeit (dus ben erg blij dat ik weer contact op heb genomen en ben gaan bloeden) als een cyste te groot is moet die operatief verwijderd worden. Maar meestal is het onschuldig en verdwijnen ze weer vanzelf! Ik start vanavond voor het slapen al met de 5 mg! Zit vandaag al op cd 3 :). Maandag mag ik gelijk op de afspraak ook even kijken of er iets bezig is...dus ben erg benieuwd. Is dan wel pas cd 9 maar wie weet... anders donderdag cd 12 weer terug.
Ik heb net heerlijk alles in mijn nieuwe blog op mamaplaats eruit gegooid! Dat is altijd een beetje afsluiting van de ronde voor mij... niet meer aan denken en vol goede moed weer door. Ik voel me opgelucht... al dat gezeur en die onzekerheid bleek toch niet voor niks... dus ben geen gekkie haha!
Maar ga maandag wel goed aangeven dat ik dit echt vreselijk vond. 

Just-me, aaawh meis.. dat snap ik wel. Een negatieve test is altijd rot om te zien en verdrietig. Als je al tot je nod aan het wachten bent dan zou ik misschien ook niet meer durven, omdat je weet dat er dan ook geen hoop meer is op...
Wel knap dat je het zo lang hebt uit kunnen stellen hoor. Ik hoop dat je morgen een hoge temp hebt en erna een super knaller! Duim mee..ben erg benieuwd.
Yes yes yes... nieuwe ronde nieuwe kansen..hopelijk heb ik met de 5 mg dan ook minder klachten. Ben er zo bang voor haha

@Camhay, wie weet zie je maandag al wel wat! Ik ging heel onverwachts naar een eisprong op dag 11/12 op de 5mg! Dus toen ik met dag 9 ging de eerste ronde, was ik nog net op tijd haha!
Ik wil dat het morgen ochtend is en mn temp nog hoog is ?? Ik wil mijn vrouw ook nog even niets zeggen, want die lag in tranen in bed gister omdat ze zo baalt dat het gewoon moeizaam gaat en ze eigenlijk zo weinig kan doen. Dat vind ik dan zielig als ik nu iets zeg, zij hoopt en het dan toch niks is morgen…

@camhay jeetje wat een rollercoaster idd! Nou snap dat je ook wel opgelucht bent, je weet nu tenminste waar je aan toe bent.. en blij dat je nu een andere dokter hebt!!! Hopelijk beter deze ronde met niet teveel klachten vd ophoging.. Wel fijn dat ze het nu beter gaan monitoren!! Mag ook wel eindelijk lijkt me..pfff nieuwe ronde nieuwe kansen hopelijk, en super knap dat je zo goed vooruit kijkt! 
@Just me ook heeel lastig voor je partner idd! Hopen op goed nieuws dus.. wel echt respect hoor dat je zo lang kan wachten! Maar idd wel beter denk ik wou dat ik dat ook kon want het heeft uiteindelijk (tot nu toe bij mij tenminste) nog niet echt nut gehad om eerder te testen da's t erge en toch doen.. maar goed succes morgen! 
Het valt me wel op dat jullie bijna allemaal tempen?! Werkt dat echt? Ik heb t nog nooit gedaan eigenlijk.. wel ovulatie testen maar daar ben ik ook mee gestopt.. nog nooit 1 positieve ovulatie test gehad en een berg geld lichter. Ben benieuwd dat tempen wil ik misschien nog wel eens proberen.. 
Hier vandaag heel veel buikpijn echt zeurend en stekend soms heel laag onderin merk dat ik daar ook gewoon nog steeds wat misselijk van ben.. morgen toch nog een keer testen 15 dagen na de spuit dan.. (vandaag niet getest, knap hè????!)

@zonnestraaltje; Ah shit, balen van je negatieve test.. hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en komt er over een pas dagen alsnog een mooie uitslag!!
@camhay; wat fijn dat je een goed gesprek heb gehad met de arts vanmorgen. Goed dat je gelijk door mag met de 5 mg. Ik had hierbij de eerste ronde ook net als just-me m'n eisprong al op cd 12! Dus een vroege controle is misschien zo gek nog niet haha. Nog wel even spannend wat er maandag uit het gesprek en de uitslag komt. Ik ben benieuwd welke kant jullie uiteindelijk opgaan! Ik had de eerste ronde 5mg wel wat hartkloppingen gedurende een dag of 3, maar deze ronde nergens last van gehad. 
@just-me; oooh jij houd het ook nog even spannend!! Ik merk ook echt uitstelgedrag haha ?. Wel sneu voor je vrouw, ik snap dat ze zich machteloos voelt tegenover jou. Ooooh ik hoop zo dat je haar en jezelf een mooie verrassing kan geven morgen als je temp nog hoog is ?.
@Lisett; wat goed om te horen dat alles goed gaat tot nu toe!! En fijn om eind van de week naar de VK te gaan! Wat voor veranderingen merk je momenteel het meeste? Ben benieuwd hoe zo'n proces verloopt naarmate je verder komt in je zwangerschap. ?
Ik heb nog niet getest ??. Temperatuur was nog steeds 37 vanmorgen. En gisteravond had ik ineens een beetje zere tepels.. ooooh ik maak mezelf echt gek! Maar nog steeds geen bloeding en vandaag 15dpo. Dussssss heb met mezelf afgesproken dat ik morgenochtend echt ga testen ??????

@Just-me, ook apart van die bijwerkingen wel...juist minder met 5 haha. Nou hoop dat dat hier ook gaat zijn, dan ben ik blij! En dan hoop ik dat ik ook zo vroeg als jij en ly gewoon nog voor dag 14 een eisprong krijg haha. Wauw je zou maar eens niet op tijd zijn en gewoon niks door hebben van je eisprong... zo wacht je weken en dan ineens volgende week al haha. Kan me dat nog niet voorstellen zo vroeg een eisprong klinkt als een ver van mijn bed show.?
Sneu van je vrouw... ik duim heeeel hard mee dat je temp morgen gewoon hoog is. Ik las vd week al ergens dat je "vrouw" zei. Leuk ook voor de verandering zeg maar hier op het forum 2 vrouwen?? of zeg ik nou wat stoms? Haha! Voor jullie is dit traject dan helemaal bijzonder natuurlijk met donor etc. 
Gisteren heeft toevallig een oud klasgenootje van me aangekondigd dat ze zwanger zijn.. ook een lesbisch stel. En een vriendin van me heeft iui via een donor omdat ze partnerloos met kinderwens is, dus zij gaat het alleen doen. Super dat je dit steeds meer gaat zien en het allemaal kan. Blijf het bijzonder vinden wat ze tegenwoordig sowieso allemaal kunnen. 
Persoonlijk en direct vraagje maar stel m gewoon ? en je hoeft niet te antwoorden. Maar ik vraag me dan gelijk af hoe kom je tot de beslissing wie het kindje gaat dragen? Kan me voorstellen dat sommige daar snel uit zijn maar dat het voor sommige ook een lastige keuze kan zijn.
@ly.. ik hoop dat ik hetzelfd ga doen als jij en just-me, dan... heerlijk zo vroeg een kansje!? denk dat ik helemaal verbijsterd ben als dat zo is haha. 
Maare...wow 15 dpo en niet getest..  jij bent nie goeeeeed meid ??? respect voor jullie die dit kunnen. Omg wat is er mis met mij hahaha. Ik krijg al testdrang op 6dpo en het liefst zit ik op 1 dpo al met een test in mijn urine te roeren! ?
Klinkt heel hoopvol in ieder geval... oooh wat spannend. Morgenvroeg open in als eerste dit forum zodat ik vrolijk wakker kan worden van positieve testen...deal? 

Terug
Bovenaan