PCOS, Letrozol

@camhay; hahahahaha, ik weet het ben niet goed ??. Ik hoop heeeeel erg dat ik morgenochtend hier een mooi berichtje kan plaatsen ?

@ Camhay: nou eindelijk duidelijkheid! Fijn dat je vandaag een goed gesprek had en meteen weer door kunt. Ik hoop dat het nu gewoon goed komt!
@ Ly/just-me: jullie houden het wel spannend hoor! Ik heb wel goede hoop dat jullie toch snel een positieve test in handen hebben hoor!
@ zonnestraaltje: jammer dat die van jou negatief was, maar misschien toch nog te vroeg getest.. zolang je geen bloed ziet is er hoop ;)
@ Lisett: fijn dat alles tot nu toe goed gaat! En spannend ook vrijdag bij de vk.. Leuk dat je af en toe mee leest en een update geeft!
Ik heb pas sinds net echt helderrood bloedverlies (wel maar een beetje), maar ook nu wel wat menstruatiekramp. Ik bel morgen dus maar even het ziekenhuis, want als ik uit zou gaan van de eerste druppel gisteren, dan is morgen dag 3, maar als ik uit moet gaan van het bloedverlies nu, dan is morgen pas dag 1 ?

@Camhay, haha ik had hier gister ook een gesprek over met mijn vrouw? Ze zei; waarom hebben we dan in vredesnaam testen als je ze niet gaat gebruiken?? Maar ik vind het gewoon dubbel; als ik test voor mijn nod is de uitslag mogelijk nog onbetrouwbaar. Dus misschien negatief, maar dan ben je te vroeg dus misschien wordt ie nog positief. Daar kan ik echt niet tegen.. Andersom is nog teleurstellender, misschien test je even positief maar gaat het toch vroeg mis… en ben je blij geweest met niets.. Dus ik test liever op nod of er een dag overheen… Maar dan wordt het ook een stuk enger, want als het negatief is, dan is het verdrietig en als het positief is, dan is het ineens echt! Het mooiste nieuws, maar ook heel spannend! Wat een keuzes haha?

Hoe dat zit met die bijwerkingen, ik weet het ook echt niet! 2,5 mg gaf enorm veel haar uitval, stijf spierpijn/trekkende pijn rondom bekken en bovenbenen, altijd een dag of 2 hoofdpijn, beetje off-days zeg maar. Niet humeurig of echt beroerd, maar gewoon net niet. Gek genoeg was ik voorbereid op alles met de dubbelde dosis en die kwam niet. 1 dag die gekke spierpijn en dat was het.. twee ronde exact hetzelfde. Ik dacht: misschien moest het zo zijn haha!

Maar, om antwoord te geven op je vraag, (en je mag mij overigens alles vragen hoor!) In ons geval waren we er snel uit. We hadden beiden een grote kinderwens, maar ik als enige een draagwens… Mijn vrouw heeft die behoefte helemaal niet. En ik altijd al wel, dus we waren in 30 seconden uitgepraat ? Gelukkig kan er tegenwoordig zoveel. Eerlijk gezegd staan wij niet stil bij hoeveel het om ons heen gebeurd, we horen wel eens wat maar kennen in onze privé cirkel geen vrouwelijke stellen die daar mee bezig zijn. Ik ben zelf tot een paar jaar geleden altijd met een man geweest (dat was nu een stuk makkelijker geweest ?), maar viel daarna toch voor mijn vrouw ? Wij hebben enorm veel geluk met onze donor, is een lieverd en doet dit echt voor ons. Het proces om als twee vrouwen een kindje te krijgen, is alles behalve romantisch en gezellig ? Het vraagt regelwerk, timing, praktische voorbereiding en een beetje handigheid haha! We kunnen er gelukkig om lachen ?

@Ly, ik hoop zo op goed nieuws voor je! Dat kunnen we allemaal wel gebruiken!

Goedemorgen meiden!!
Voor mij is het echt een goede morgen, want ik ben ZWANGER ??❤️❤️.
kan het bijna niet geloven, maar de CB test gaf toch echt zwanger, 2-3 aan ?.
vanmiddag het zkh maar eens even bellen. Zo spannend wel na 2 miskramen, maar ik ga er gewoon helemaal positief in!! 

Wauw Ly ik wist het wel! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop echt dat het dit keer helemaal goed gaat en dat je er straks lekker van kunt gaan genieten!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en moet vandaag dus toch als dag 1 tellen.. volgende week vrijdag weer echo op cd10!

@smus jaa dacht ik al.. beter later beginnen dan te vroeg. Dus dan zit je wel goed. Spannend weer. Hier gisteren de dubbele dosis ingenomen voor het slapen. Nog nergens last van alleen wel enorm liggen zweten vannacht.
@ly. Jaaaaahhhhh???? wauw mooi nieuws op deze ochtend. Kon ook bijna niet anders! Super zeg.. gefeliciteerd.
Hoeveelste ronde was dit nu uiteindelijk met de letro? En ophoging etc. En heb je nou achteraf wat opvallende dingen..die je kan koppelen aan het zwanger zijn? Geniet ervan meis...
@just-me.... en en en..? Hoge temp en getest? Hoop ook zo voor jou goed nieuws! 
Snap het wel van die testen hoor. Maar vanaf 12 dpo kun je echt bij zwangerschap al wel testen. Dat is toch wel de max qua innesteling ook. Maar beste is idd nod dan ben je gewoon gelijk helemaal zeker ja of nee natuurlijk.
Wel fijn dat jullie daar zo snel over uit waren.. hebben jullie al kinderen? Of wordt dit echt voor beide jullie eerste kindje? Dat proces is idd niet romantisch lijkt me nee.. ik weet dat het ook bij die vriendin echt heel lang heeft geduurd voor ze uberhaupt akkoord kreeg om alleenstaande moeder te worden. Bizar eigenlijk he.. gezien zoveel vrouwen door scheiding etc sowieso alleen een kind opvoeden, ik stond er in de zwangerschap bijvoorbeeld al alleen voor...  alleenstaande krijgen ook niet al die psychologische testen etc. Zal voor jullie ook wel zo'n zelfde soort mallemolen zijn geweest. 
Maargoed.. het is mooi dat het kan.
Hoe oud is iedereen hier zo'n beetje eigenlijk? Ik ben zelf 32 :) en dit wordt dan mijn 2e kindje. Mijn zoontje is een 3 jarige peuterpuber richting kleuter. ? leuke tijd haha.

Terug
Bovenaan