PCOS, Letrozol

@ly waaauw gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch nieuws
Nou jongens.. ik werd vanmorgen heeel misselijk wakker. Dus ik dacht ik heb ergens nog een ultra vroege test liggen, laat ik dit even voor de zekerheid doen. Positief op DPO 10. Getest met 6 dagen eerder van sensi en daarna 4 dagen eerder van kruidvat. Beide postitief. OMG OMG OMG..... toch die zere borsten..... Ik lees straks de rest goed hoor. Ben nog helemaal in shock. Hoop dat het zo blijft en ik niet alsnog ongesteld wordt zondag.. 

@ly WAUW! wat een goed nieuws gefeliciteerd!! ? Heel veel geluk gewenst!?
@smus succes deze ronde ?
@just-me ow wat spannend! Snap dat het veel van jullie vraagt idd! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig zoveel en fijn dat je een lieve donor hebt! Hopelijk goed nieuws dan!! 
Moet zeggen vriendin van mij teste pas na 5 weken Positief die maakte pas heel laat hcg aan! Die dacht niet zwanger te zijn (na negatieve testen) had nog heel veel gedronken op een feestje en bleek toen dus achteraf toch zwanger ? ze dacht die kater blijft wel heel lang hangen..  ? dat verhaal blijft toch ook nog steeds ergens in mijn achterhoofd.. al komt dat maar heel zelden voor.
@camhay goeie vraag ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk ? Ik ben zelf ook 32 en heb een dochtertje van 18 maanden inmiddels alweer ? die lekker alles na doet en begint met de nee-fase haha ook heel leuk hoor! Peuter richting kleuter ook leuk! Bijna naar school alweer! ? Dat gaat dan weer heel vlug vind ik altijd! Terwijl met z'n traject lijkt het een eeuwigheid vind ik heel gek eigenlijk....haha

@San, nee joh! Gewoon een positieve test zo vroeg! Gefeliciteerd!! Wat een mooie verrassing!!

Helaas, ik geloofde er al niet zo in maar had toch hoop. Maar mijn temp blijft dalen. Vanmorgen 36.93. Het zijn steeds maar kleine beetjes, maar het is nu de 4e dag dat het dus wel daalt. Lager dan ik de laatste 11 dagen zat ook. Dus ik wilde niet meer testen vanmorgen. Ik weet ook niet zo goed wat ik nou moet denken. Is mijn luteale fase gewoon al 2 rondes 16 dagen? Ik heb nooit meer dan 14 dagen gehad… Kan dat dan? En beeld ik me alles in? Of voel ik het toch goed en gaat het steeds meteen weer mis? Ik kan er even niks mee. Maar wil proberen er even een dag los van te komen, als dat al lukt. Ik zie wel wanneer ik ongesteld word, maar deze spanning hou ik niet vol.. wordt er zo verdrietig van en mega onzeker…

Aaah thanks meiden!! Ben zo onwijs blij, maar kan het ook nog niet zo goed bevatten. ?Het was nu al met al de 5e ronde. 1,2 en 3 met de 2,5mg waarvan ronde 1 en 2 zwschap en ronde 3 werkte niet meer en nu 2e ronde 5mg.
Ik heb sinds 2 dagen echt last van m'n tepels en verder nog steeds af en aan krampen en steekjes en redelijk veel afscheiding. Verder weinig klachten tot zover! Had naast de CB test ook nog een test van Sensitest gedaan, en die was ook knalpositief ?
ben trouwens 29 en we gaan voor ons eerste kindje :)
@san; OMG!!! Dat meen je niet, wat fantastisch!! Nouuu zou toch geweldig zijn als jullie eerste ronde gewoon echt raak is. Ik hoop voor je dat de testen mooi oplopen en je dit weekend niet ongesteld wordt! ??

@Ly, ik denk dat testen al geen zin meer heeft… Hoe groot de is kans dat als ik überhaupt al positief test, het zo blijft met deze temperatuur daling? Sinds gister middag zijn ook alle kleine verschijnselen wel zo goed als weg, steekjes/pijn in mn borsten, afscheiding, duizeligheid, allemaal weg…

Maar jij lekker genieten meis!! En San ook!!

Ik ga een paar dagen de tijd nemen om te bedenken hoe ik hiermee om moet gaan, want deze spanning kan ik geen derde ronde aan… ik had het zo goed onder controle? Maar die 5mg geeft of compleet andere verschijnselen dan ik ken, of dit is de tweede ronde dat mijn lijf toch iets probeert… Hoe dan ook, ik schiet er niks mee op.. ?

@Ly: jjaaaaaa!!! Gefeliciteeeerrrdd meid ??? Ik snap dat het extra spannend is voor je omdat je al 2x mk hebt gehad. Hopelijk blijft deze gewoon heerlijk bij je en kun je er lekker van gaan genieten ❤️!
Die afscheiding had ik trouwens ook, echt enorm veel! Is nu gelukkig wel wat minder geworden ?

@ San: Ook jij gewoon al positief, wat enorm goed!! Gefeliciteerd meid! ? Ik duim enorm met je mee dat je zondag inderdaad gewoon niet ongesteld wordt en je gewoon direct goed zwanger bent ❤️!

@Just-Me: wat Ly zegt, wil je niet gewoon alsnog testen? Dat je het zeker weet? Misschien wel teleurstelling dan, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent... ?
Mijn temperatuur was ook ietsje lager de dag dat ik ging testen, dus het wil niet altijd iets zeggen. Al snap ik dat het wel zo lijkt omdat je al paar dagen steeds ietsje minder tempt. Ik duim nog steeds voor je mee dat je alsnog positief test ❤️

@Camhay: ik ben trouwens 29 (nog net) en dit is ook ons eerste kindje ❤️?

[quote quote=10530208]@Ly, ik denk dat testen al geen zin meer heeft… Hoe groot de is kans dat als ik überhaupt al positief test, het zo blijft met deze temperatuur daling? Sinds gister middag zijn ook alle kleine verschijnselen wel zo goed als weg, steekjes/pijn in mn borsten, afscheiding, duizeligheid, allemaal weg… Maar jij lekker genieten meis!! En San ook!! Ik ga een paar dagen de tijd nemen om te bedenken hoe ik hiermee om moet gaan, want deze spanning kan ik geen derde ronde aan… ik had het zo goed onder controle? Maar die 5mg geeft of compleet andere verschijnselen dan ik ken, of dit is de tweede ronde dat mijn lijf toch iets probeert… Hoe dan ook, ik schiet er niks mee op.. ?[/quote]
Gun jezelf vooral ook de tijd! We kunnen niet altijd iedere ronde maar weer sterk zijn en doorgaan, soms is het allemaal gewoon even helemaal kut. Heb ik ook vaak genoeg gehad, zelfs momenten van wat nou als het nooit... Sterker nog, in de week van me positieve test hadden mijn man en ik daar gesprekken over wat als. En dat is hartstikke logisch, want het is geen makkelijk traject!
Hele dikke knuffel voor jou, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je voor jezelf kunt ontdekken hoe je hier mee om wilt gaan ???

Terug
Bovenaan