PCOS, Letrozol

[quote quote=10530520]Tegen beter weten toch die test gedaan, maar uiteraard negatief. Temp weer licht gedaald. Heb dit nog nooit meegemaakt. Het is bij mij altijd overduidelijk als mn menstruatie eraan komt, dan zakt mijn temp echt heel duidelijk. Ook nog geen spoor van menstruatie. Wel enorme krampen gister avond, met brandende pijn en uitstraling naar rug en benen. Vorige ronde was ik ook twee dagen overtijd. Ga maar bellen vanmiddag denk ik..[/quote]
Ships, balen :-( ook al had je het al verwacht, een teleurstelling blijft het... :-( Op hoeveel CD zit je nu? Hopelijk snel meer duidelijkheid! ?

@Lisett, ja ik ben er wel even van ontdaan. Gelukkig is mijn cyclus echt nog heel kort, want ik had natuurlijk heel vroeg mijn eisprong! Dus dag 27 vandaag pas! Dus daar ben ik dan wel nog blij mee.. Ik ben echt heeeel hard aan het hopen dat ik zo gewoon uit het niets ongesteld word, ben het wel zat nu haha?

Balen just-me ? wat kunnen sommige rondes/signalen toch vreemd zijn! Ben benieuwd wat het ziekenhuis ervan zegt en hopelijk breekt de menstruatie snel door als er echt geen hoop meer is! Snap goed dat je er van ontdaan bent. Het zag er allemaal zo goed uit.
@ zonnestraaltje: jammer dat je menstruatie doorgebroken is! Inderdaad snel de medicijnen ophalen en nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@ Camhay: balen dat je je zo slecht voelt! Gaat het vandaag weer wat beter of nu echt ziek?

Ahhh balen!! Just-me! Hopelijk zet het dan ook snel door als het dan toch negatief is.. ? 
Hier ook heel irritant t zet nog niet echt goed door nog steeds amper iets te noemen altijd moeilijk te bepalen wanneer dan dag 3 is vind ik maar goed, denk wel dat t er echt aan zit te komen bij mij.. is het bij jullie ook zo dat je pas medicijnen kunt ophalen als je ongesteld bent? Dat vind ik ook behoorlijk irritant omdat je deze alleen in het ziekenhuis kunt halen en daarvoor weer op en neer moet ik was gisteren toevallig in de buurt maar toen kon ik ze nog niet halen moest echt wachten.. vind het plannen allemaal wel ooit echt lastig zeker omdat ik altijd iets voor die kleine moet regelen of hoe doe jij dat bijv camhay? Ik vind het ook zo iets om haar steeds mee te nemen..

@ zonnestraaltje: bij mij begon de bruine afscheiding op zaterdag en ik mocht gisteren dus pas als dag 1 tellen, duurt bij mij ook altijd heel lang die aanloopperiode! Ik krijg altijd wel voor meerdere maanden mee. Ik kan er nu alleen minder lang mee doen omdat ik de dosis moet ophogen, maar bij mij zeggen ze juist "ga het maar alvast halen, dan hoef je niet terug te komen". Daardoor heb ik nu ook wel vanalles thuis liggen wat ik dus niet nodig had ?

@justme, wat balen zeg. Snap dat je je even niet fijn voelt. Hopelijk snel ongesteld zodat je weer kan beginnen. Maar dit is helemaal niet leuk nee.
@zonnestraaltje, openbare apotheken kunnen het gewoon leveren hoor! De tabletten dan, de spuitjes niet. Je kan inderdaad gewoon beter om een doosje vragen anders is het echt irritant ja. Ben je weer begonnen met slikken?
@camhay hoe voel jij je vandaag met de 5 mg?
@ly hoe Gaat het met jou? Al symptomen?

Terug
Bovenaan