PCOS, Letrozol

@ly, ja vanmorgen ook getest en donkerder dan gisteren dus dat is goed. Morgen sowieso weer testje doen. Hahaha grappig zeg. Ik had gisteren veel boertjes maar dat is nu iets minder. Verder 's morgens klein beetje misselijk en enorm zere borsten, maar dat neemt af gedurende de dag gelukkig. Wel veel krampen en steekjes ook hoor. Dus wat is lees eigenlijk het zelfde als jij! Wel hoge temp. heb ik.. had vannacht ook wel echt zweet jakkie. 8 maart eerste echo. Wel spannend hoor. Maar als alles goed mag gaan beide dus zwanger in Lapland ?. Zo leuk! Geniet er lekker van jij!!
@allemaal wat ly zegt geldt ook voor mij. Ik ga jullie sws volgen hoor! Jullie zijn echt lieve meiden en het is enorm fijn met jullie te kunnen praten! Ik duim hard voor ons allemaal

@Camhay, ah ja dat begrijp ik wel.. lastig soms, want soms willen de mensen om ons heen ons sparen.. Maar ook als het het lief bedoeld is, helpt het niet altijd. Hoop dat je de komende dagen minder last hebt van de letrozol?

@Ly, echt blij voor je!! Lekker genieten en hopelijk niet teveel kwaaltjes de komende weken ?

@Zonnestraaltje, jeetje, jij bent er ook flink druk mee! Wat we er voor over hebben… Hoop dat het allemaal goed is!

Hier zijn mijn ‘gebeden’ gehoord, menstruatie is licht begonnen vanmiddag en telt dus mooi als dag 1. Ben het goed zat vandaag, heb niet een heel lekker humeur haha? Mijn vrouw ligt al even op bed en zei: schenk jij maar een whiskytje in voor jezelf. Die heb je nu onderhand wel verdiend ? Heb al weken geen slok meer op, dus dat heb ik maar eens gedaan. Ga maar gewoon even lekker languit op de bank met een film ?

Ik denk dat ik ook maar een reisje lapland boek ? heb gehoord dat dat vooruitzicht helpt met zwanger worden? haha
Just-me.. balen! Lekker die borrel pakken! Doe ik ook hoor als ik ongesteld ben of net geweest dan ga ik ook gewoon lekker aan mn wijntje(s). Mijn eigen arts is wat dat betreft echt super streng. 0 alcohol wil ze het liefst. Maar als ik daar aan ga beginnen... dan ga ik mezelf wel heel veel onthouden en ben ik alleen nog maar bezig met het zwanger worden. Denk ook niet dat mn eitjes dan ineens perfect zijn en ik daardoor ineens wel zwanger zou raken.. dat geloof ik niet zo ?
Ontspanning af en toe moet kunnen.. juist na een mislukte ronde toch.
Had jij last van haaruitval trouwens? Want schrok gisteren wel met haren kammen. Ik verlies nu ook evht bosjes haar. Als ik met mn handen alleen al erdoor ga. 
En begin puistjes te krijgen... heb ik dus ook nog nooit last van gehad. Ook niet in de pubertijd ?

@ Camhay: ik dacht precies hetzelfde! Even een tripje naar Lapland boeken! Zelf drink ik sowieso amper alcohol. Misschien een keertje een cocktail op vakantie, maar daar blijft het bij. Ik geef er niks om en ben altijd de bob. Je ziet het, ook ik zit met deze problemen, dus volgens mij maakt het wel/geen alcohol drinken geen verschil.. Ik verlies ook bakken met haar sinds ik letrozol gebruik en dus niet alleen in de 5 dagen dat ik de pilletjes slik.. Vandaag begin ik weer, dus hoop dat ik niet nog meer haar ga verliezen!
@ly/san: begrijpelijk dat jullie hier minder actief gaan zijn! Zou ik zelf ook hebben. Maar af en toe een positief bericht van jullie kant vind ik zelf wel fijn! Geeft toch hoop dat het mogelijk is.. Geniet van jullie zwangerschappen (en vakanties) en ik duim dat het allemaal goed blijft gaan!

Hahaha nou met z’n allen op vakantie dus ??
@Smus en Camhay, haaruitval of alopecia kan inderdaad een bijwerking zijn. Ik heb sowieso al alopecia en dat kwam dus meteen terug toen ik begon met letrozol. Echter na 4 rondes werd het een heel stuk minder. De laatste maanden heb ik nauwelijks tot geen haaruitval gehad en nu begint het weer een beetje… Maar het kan er inderdaad wel bijhoren… Ik had er toen echt paniek van (krijg echt kale plekken) en wilde stoppen, maar het alternatief was een middel wat meer bijwerkingen geeft op je mentale gezondheid. Maar met mijn verleden was dat nog slechter idee ? Bij mij is het gelukkig niet non-stop, ook dat hebben we er dus voor over ? Zou het wel even melden?

Ik drink het laatste jaar ook niet veel meer, doorgaans twee glaasjes per week en meestal helemaal niet in de wachtweken. Met kerst en nieuwjaar hebben we wat meer gedronken dus ik wilde daarna een maand even niets. Toen ik mijn gyn vroeg hoe zij daarover dacht zei ze: hoe meer je nog je leven leeft en doet wat jou ontspant, hoe groter je kans. Uiteraard met mate, maar een een paar glaasjes per maand gaan je kansen echt niet verkleinen. En natuurlijk stoppen als je een vermoeden hebt haha!

@smus, wat goed dat je dat zegt en aangeeft! Ga ik zeker doen. Houd jullie op de hoogte dames. Maar ik wil ook heel graag lezen hoe het met jullie gaat! Vandaag het ZH en huisarts gebeld, ze waren zo blij voor mij en geïntreseerd. Dat is wel heel erg leuk!
Hahahaha allemaal naar lapland! Fantastisch!! 

*boekt gelijk een reisje lapland* 
Nou heb ook weer iets nieuws hoor. Nja nieuw. Vorige maand tijdens de letrozol had ik enorme last van mn arm...ik dacht een slijmbeursontsteking. Dat was weggetrokken. En nu ik begonnen ben weer in alle hevigheid terug. Heeel vervelend. Ik kan mn rechterarm bijna niet optillen van de spierpijn. Ik weet dat gewricht en spierklachten ook bijwerkingen zijn. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik echt overal last van heb.
En geloof me ik ben unne harde hoor... heb flink wat pijn te verduren gehad. Dus het is ook niet zo dat ik een lage pijngrens heb. Ben ook nooit ziek. En sinds de letrozol echt dagelijks misselijk...zwak..spierpijn...zweten...haaruitval en hoofdpijn na een kopje koffie ?ook zoiets en elke ochtend weer... 
Herkennen jullie dat? Zou dat dan echt daarvan komen? Nja gek is het wel.
Hier ook weer echt n klote dag. Heb n tijd terug een auto gekocht van mn zuurverdiende spaarcentjes. Heel hard nodig voor de kleine man en mn ziekenhuisbezoekjes. Vandaag naar de keuring en hij is zo verroest van onder, dat maken niet de moeite meer is. Verder helemaal in orde ? ik ben dr echt kapot van.
Zonder auto zou ik niet weten hoe ik alle ziekenhuis bezoekjes ga doen. Heb gekeken voor de bus. Maar dat is op n rit van 8 minuten. Nu 2 uur enkele reis!!! Ben ik 4 uur onderweg joh.. dat red ik weer niet met de schooltijden van mn zoontje... pfff 
Gezien dat n paar maanden terug mn spaargeld was...heb ik daar nu ook niet ff n potje voor. Kan er allemaal wel bij....
Ik pak vanavond lekker wat wijntjes nu het nog kan. En ga maar ff bedenken hoe we dit weer gaan doen...
Het kan nooit eens gewoon ff rustig zijn he....het leven ??

Terug
Bovenaan