PCOS, Letrozol

@camhay; die extreme spierpijn heb ik ook gehad in de allereerste ronde! Maar dan in m'n bovenbenen.. ik kon m'n ene been bijna niet meer voor de andere zetten. Echt vreselijk! Hopelijk is het snel over meid ?.
@san; hele goede reis en heel veel plezier in Lapland! Laat je weten hoe het is geweest?

&San, fijne vakantie alvast! Super leuk dat ze zo leuk reageerden in het ziekenhuis ☺️

@Camhay, nee ? Dat is zuur. Ik weet hoe dat voelt, ik heb het jaren geleden gehad met auto die ik kocht van mijn spaarcenten, bleek later een vals doorverkochte schade auto te zijn.. weg geld. Gos, daar was ik ziek van. Heel zuur voor je dat dat nu gebeurd ? Hoop dat je een andere oplossing kunt vinden… Wat balen dat je zo ziek bent van de letrozol, dat kan toch niet de bedoeling zijn..? Is er voor jou geen ander middel, zoals MilouP, die bleek ook beter te gaan op andere medicatie? Geen idee hoor, misschien heb je dat al lang geprobeerd! Maar dit is toch wel heel vervelend ?

De spierpijn, oooh! Ben ik dus niet de enige! Het duurt gelukkig maar 48 uur ofzo, maar gedurende die 48 uur voelt het alsof mijn benen en bekken uit elkaar worden getrokken… ouderwetse groeipijn maal 20. En dan ineens verdwijnt het weer. Ben me alweer aan het voorbereiden ?

Ohhhh meiden wat een verhalen weer. Voor de zwangere; gefeliciteerd!!! Ik moet echt weer wat meer meelezen en schrijven. Merk dat het me goed deed om minder actief te zijn hier (ondanks dat ben ik er nog dagelijks mee bezig hoor, haha!). 

Had gister iets vreemds waardoor ik weer ben gaan Googlen en dus weer op dit forum uitkwam. Dacht ga even meelezen maar is haast geen doen om allemaal bij te lezen. 

Ik had gister tijdens het afvegen een beetje bloed, alsof ik bijna ongesteld ging worden qua kleur. Duurde maar 3 veegjes en nu is het weg. Heeft iemand van jullie wel eens een ovulatiebloeding gehad? Das het enige logische dat ik kan bedenken. M'n ovulatie testjes zijn even vaag als vorige ronde dus word daar niet heel veel wijzer van haha maar feit blijft wel dat m'n temp vanmorgen laag was, dus of het m'n eisprong was.... dan moet m'n temp morgenochtend wel echt omhoog schieten. 

Ik las de verhalen van de potjes, moest zo erg grinniken. Ben benieuwd hoe m'n vriend dat gaat ervaren als wij voor zo'n onderzoek moeten gaan, geloof dat alle mannen hetzelfde zijn ??

Jeetje Camhay... dat bericht van je auto. Wat super super kut... ? vind ik echt heel erg voor je. En dat je zo'n last hebt van de letrozol; wat Just-Me zegt; is het geen optie om over te stappen op iets anders? Das ook geen doen. 

Vind het sowieso heeeel bizar hoe anders we allemaal erop reageren. Ik slik de 5 mg en mag als ik het zo lees echt van geluk spreken, ik heb eerlijk gezegd amper ergens last van. Hooguit wat steken tijdens die dagen maar that's it.. 

Fijne vakantie!!!
Ja echt klote van de auto. Ik heb besloten maar op goed geluk vd week naar het ziekenhuis te rijden. Dan riskeer ik maar ff een 150 euro boete. Maar het is niet anders. Dan heb ik nog eventjes om een oplossing te vinden.
Just-me
Vandaag heb ik weer een redelijk goed dag. Spierpijn is er nog wel maar minder gelukkig! Dus lijkt ook wel even een piek van 2 dagen te zijn geweest. Hopelijk blijft het weg.
Ik mag eventueel na deze ronde over op gonal f als ik teveel last heb. Dat had de arts al wel aangegeven maar wil wel even kijken wat deze ronde gaat doen. Als het na vandaag mn laatste inname minder word dan kan ik dit wel volhouden. Mits er goede eitjes groeien natuurlijk! Overmorgen weten we meer ! Ik vind het weer super spannend..hoop echt dat we dit keer een mooi eitje zien. 
@julias, welkom terug meis!
Nou ik wil niet te negatief zijn maar dat bloed tijdens ovulatie, daar heb ik een paar paginas terug over geschreven ? was een enorme klote ronde. Had een positieve ovulatietest en tijdens mn "lhpiek"  kreeg ik een bloeding. Mijn baarmoederslijmvlies was al aan het afbreken. Het ging wel over in menstruatie bloed maar wel weinig en op en af 4/5 dagen. 
Heb toen weer een echo gehad en mn follikel bleek een cyste te zijn/geworden. Mocht gelukkig die dag (dag3) gelijk met verhoogde dosis starten.
Als je nooit ovulatiebloed hebt dan is het denk ik niet dat je dat nu ineens wel hebt hoor... kan natuurlijk wel. Miss vragen om een echo? Dan kunnen ze zien of je slijmvlies dun is en dan weet je natuurlijk ook of je weer moet starten met een nieuwe ronde letrozol. Je moet sowieso ff contact opnemen met je arts hoor! Succes... is het nubl gestopt trouwens?
Wel fijn dat je niet zoveel last hebt hoor. Ik wist het van te voren wel. Maar bij mij heeft het ook te maken met mn PMDD mijn hypofyse en eierstokken gaan met medicatie niet goed samen... de kleinste wisseling in hormonen veroorzaakt bij mij helaas al heel veel klachten.

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier, lees al een paar dagen wat mee. Maar wil graag mee praten als dat mag. 
Ik ben donderdag gestart met eerste pilletje letrozol. Een aantal uur later direct heel duizelig en moe. Hebben jullie hier ook last van? Ik moet nu nog 2 dagen slikken en donderdag een echo. 
Verder heb ik geen idee wat mij te wachten staat. Ik weet alleen dat als het eitje groot genoeg is ik mijzelf moet spuiten. Is dit bij jullie ook? Is het zo dat je vanaf de eerste follikelcheck om de 2/3 dagen terug moet? En hoe vaak  is dit bij jullie? Erg ingewikkeld met werk. 

@Camhay, fijn dat je weer wat opknapt! Hoop dat het nu nog zo is? Als het twee dagen zijn, snap ik je gedachte. Als het werkt en je kunt het die paar dagen uitzitten, dan zou ik dat misschien ook doen hoor. Nu eerst heel hard duimen voor goed resultaat op de echo deze keer!!

@Gebruiker081, welkom! Het is hier bij iedereen verschillend. Voor mij geld dat ik alleen de letrozol gebruik. Geen andere middelen of spuiten. Bijwerkingen wisselen per persoon. Zelf ervaar ik alleen spierpijn en (met vlagen) haaruitval. Duizelig ben ik alleen een dagje in mijn allereerste ronde geweest. Ik hoop dat je een goede echo hebt! Het is allemaal best veel om te verwerken en spannend als je net begint, maar dat komt goed!

Terug
Bovenaan