PCOS, Letrozol

Oh meenje niet zonnestraaltje... betekend dit nu ook dat deze ronde "verloren" is of mag je met de ovulatieinductie wel gewoon door? Hoop dat dat snel op orde is. Extra lastig zo :(
Donderdag proberen we een nieuw potje in te leveren. Pfff gaan we weer hahaha.. en dan is meestal gelijk dezelde dag de uitslag maar de arts zei al ik bel wel gewoon. Want jullie zijn er al zo vaak nu haha. 
Dus na volgende week zullen we wel meer weten. En dan hopelijk de aankomende ronde starten met de extra behandeling mocht het niet goed zitten.

@LY en @San YESSSS gefeliciteerd jullie beiden!! Ik hoop enorm dat jullie beiden een mooie zwangerschap tegemoet gaan! 
@Zonnestraaltje; ik had de laatste ronde ook een follikel van zelfs 27mm. Toen had de gyn besloten dat ik geen ovitrelle kreeg en we de poging gingen afbreken, maar dat heb ik geweigerd en toen is dat weekend m'n eisprong geweest (met dus misschien wel een follikel van 28/29mm). Uit die eisprong ben ik uiteindelijk zwanger geworden (geëindigd in MK helaas). Maar super grote follikels komen vaker voor met Letrozol.. 
@Camhay wat ontzettend balen joh.. en wéér wachten en geduld. Sterkte. 
Ik ben helaas na de miskraam van ruim 2 weken geleden nog niet helemaal 'schoon'. Ga komende woensdag met een Duphastonkuur beginnen en dan hoop ik dat de restjes over 2 weken met de menstruatie er uit komen. Als dat zo is kunnen we in de eerste week van maart weer starten met Letrozol, ik kijk er naar uit en zie er enorm tegenop. Maar het is niet anders.. 

@ Juliass: klinkt raar! Goed dat je hebt aangedrongen en woensdag toch mag komen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen! Snap het heel goed dat je je druk maakt.. Heel dit traject maakt je zo onzeker en je lijf doet ook niet wat het moet doen, want anders zaten we niet in dit traject.. 
@ gebruiker081: ik heb helemaal geen cyclus van mezelf gehad na het stoppen met de pil helaas.. Tot nu toe moest ik gewoon wachten tot hij springt, maar ik ga het deze ronde wel aankaarten of we dat niet kunnen versnellen om zo niet te lange rondes te krijgen (zul je zien dat ik nu een mooie korte ronde heb haha). De eerste ronde letrozol zat ik op 32 dagen en de tweede 48.. Vandaar nu ook de ophoging naar 5mg.
@ just-me: fijn die complimentjes! Dat doet een mens toch altijd goed! Hopelijk is het een voorteken van iets moois. Fijn ja dat er minder bijwerkingen zijn en dat ze bij jou tot nu toe ook weer meevallen!
@ Camhay: balen meid van het zaadonderzoek! Moeten jullie van de week weer aan de slag met dat potje.. wel fijn dat er bij jou nu toch 2 eitjes lijken te groeien! Hopelijk kunnen jullie ze toch benutten..
@ zonnestraaltje: balen van je schildklier! Ik had bij mijn eerste bloedonderzoek op het ziekenhuis ook een trage schildklier en moest eerst aan de medicijnen voordat ik kon beginnen aan de clomid. Dat moest eerst onder controle zijn! Uiteindelijk had ik het gelukkig niet nodig en sindsdien is mijn schildklier prima.. ik hoop dat dit jouw ronde niet in de war gooit!
@ Sonnie: balen zeg! Eerst een mk en dan nu ook nog dit.. hopelijk lost het uit zichzelf op na de kuur duphaston! Snap je geval van er naar uit kijken, maar ook tegen op zien.. Ik heb er geen ervaring mee, maar zo'n mk zal het niet makkelijker maken en je ook wel weer wat even minder vertrouwen geven. Hopelijk mag het snel weer raak zijn en je een mooie zwangerschap op leveren.
Ik wil deze ronde mijn temperatuur gaan bijhouden, maar ik ben nog niet begonnen. Wanneer beginnen jullie hier normaal gesproken mee? Ik zit vandaag op cd6.

@zonnestraaltje; 2 maart, dus nog iets meer dan 2 weken geduld hebben ??. Hoop zo dat alles dan goed is en we eindelijk kunnen gaan genieten dat ik echt zwanger ben! 
shit zeg dat jouw schildklierwaarden aan het klooien zijn.. hopelijk krijg je het snel weer wat meer onder controle. 
@sonnie; thnx meid! Ik hoop voor jou dat de duphaston helpt en je gauw weer met een nieuwe ronde kan beginnen. Hoe voel jij je nu? 
@camhay; jeetje.. het wordt jullie niet makkelijk gemaakt. Hopelijk donderdag alsnog meer duidelijkheid en ook een betere uitslag van het zaad. Ben heel benieuwd of beide follikels gaan uitgroeien tot springende eitjes! 

@Smus
Ja donderdag weer aan het potjes gedoe ?? hopelijk gaat het dit keer weer wat relaxer.. worden nog ervaren.
Ik begin meestal zo na de menstruatie weer. Dan kun je ook goed meten wat je temp is voor jenovulatie. 
@sonnie
Wat vervelend dat het nog niet goed schoon is. Dat het maar snel goed doorbreekt  en je kan beginnen.

@Camhay, wat vervelend dat hij nog meer onderzoeken moet laten doen. Ik duim heel hard voor jullie! Een dubbele kans weer, dat zou nog mooier zijn ? Fijn dat je weer bent opgeknapt na het weekend, dat was niet fijn! Nu inderdaad hopen dat het zo blijft, we gaan maar uit van het positieve toch ?

@Zonnestraaltje, ja ik had vandaag dag 3! Wij mogen zonder echo’s deze ronde, dus ik hoop dat het gewoon doet wat het de laatste 2 rondes ook deed ? Ik houd maar wel rekening met vroege eisprong, aangezien ik beide rondes bijna te laat was haha! Nu dus maar extra vroeg testen en ook de donor al gewaarschuwd dat hij toch rekening moet houden met een vroegertje ?

@Sonnie, jeetje.. lijkt me heel naar.. hoop je na de kuur wel ‘schoon’ bent en weer door kunt.. hoe dubbel dat ook moet voelen.. Dit wachten moet toch ook moeilijk zijn… Sterkte in deze gekke weken!

@Ly, vind het al knap dat je het allemaal nog volgt haha! Maar voor ons super leuk om te horen hoe het je vergaat en wie weet is er weer een gelukkige deze ronde ?? wij hebben een tripje Engeland geboekt, zou dat ook helpen ???

@Hier, ik voel me gelukkig weer beter. Moest echt een dag bijtrekken na de teleurstelling. Mijn vrouw ook merkte ik. Hebben we beiden nog niet zo erg gehad. Maar we gaan er weer voor. Al zie ik eerlijk gezegd nu wel een beetje op tegen de wachtweken, dit wil ik echt niet nog een keer… Dus mezelf goed afleiden. En ik stop nadat het duidelijk is dat ik een eisprong gehad heb, even een week met temperaturen. Dan ben ik er ook minder mee bezig.

Ik weet even niet meer wie het over het temperaturen had? Ik heb zelf 5 maanden elke dag bijgehouden, zodat ik echt een verloop ging zien. Daarna ben ik alleen nog blijven temperaturen van menstruatie tot een dag of 4 na eisprong. In de tussentijd heb ik weer 2 maanden echt volledig gedaan (ivm overstap naar hogere dosering, wilde ik weer een duidelijk beeld) en deze ronde ga ik dus weer half doen.

@just-me, sommige ronde zijn zo slopend he... dan komt de teleurstelling harder aan. Het is een weg van hoop en wanhoop soms. Maar gelukkig gaat het weer beter met je!
Spannend zo zonder echos hoor. Maar als het nu 2x goed is gegaan zou ik daar gewoon lekker van uit gaan. Had jij vorige 2x ongeveer op dezelfde dag je eisprong? 
Wij kunnen pas volgende week terrecht voor het nieuwe potje. Dus deze ronde maar gewoon even doen alsof de zwemmers kei goed zijn en we gewoon kansen hebben..mocht er vrijdag een of twee dominante follikels zitten. 

Pffff, vanavond even een mental breakdown gehad nadat m'n tepels veeeeel minder gevoelig zijn dan de afgelopen week. Zo bang om bij iedere verandering weer een miskraam te krijgen. Vorige keer namelijk ook op de dag van eerste bloedverlies ineens geen gevoelige borsten meer. Voel nog wel iets gevoeligere tepels, maar niet zo hevig meer. Man man, wat is dit begin toch soms onzeker! Wel meer vermoeid, snel buiten adem en krampjes. Dus dat zijn hopelijk goede tekenen, maar voel me erg onzeker op dit moment.. moest het even van me afschrijven ?. Ben vandaag 5.2d of 5.3d denk ik. 
@just-me; oeeeeh leuk, Engeland! Hopelijk werkt überhaupt een tripje boeken bevorderlijk ?. 

Terug
Bovenaan