@Camhay, wat vervelend dat hij nog meer onderzoeken moet laten doen. Ik duim heel hard voor jullie! Een dubbele kans weer, dat zou nog mooier zijn ? Fijn dat je weer bent opgeknapt na het weekend, dat was niet fijn! Nu inderdaad hopen dat het zo blijft, we gaan maar uit van het positieve toch ?
@Zonnestraaltje, ja ik had vandaag dag 3! Wij mogen zonder echo’s deze ronde, dus ik hoop dat het gewoon doet wat het de laatste 2 rondes ook deed ? Ik houd maar wel rekening met vroege eisprong, aangezien ik beide rondes bijna te laat was haha! Nu dus maar extra vroeg testen en ook de donor al gewaarschuwd dat hij toch rekening moet houden met een vroegertje ?
@Sonnie, jeetje.. lijkt me heel naar.. hoop je na de kuur wel ‘schoon’ bent en weer door kunt.. hoe dubbel dat ook moet voelen.. Dit wachten moet toch ook moeilijk zijn… Sterkte in deze gekke weken!
@Ly, vind het al knap dat je het allemaal nog volgt haha! Maar voor ons super leuk om te horen hoe het je vergaat en wie weet is er weer een gelukkige deze ronde ?? wij hebben een tripje Engeland geboekt, zou dat ook helpen ???
@Hier, ik voel me gelukkig weer beter. Moest echt een dag bijtrekken na de teleurstelling. Mijn vrouw ook merkte ik. Hebben we beiden nog niet zo erg gehad. Maar we gaan er weer voor. Al zie ik eerlijk gezegd nu wel een beetje op tegen de wachtweken, dit wil ik echt niet nog een keer… Dus mezelf goed afleiden. En ik stop nadat het duidelijk is dat ik een eisprong gehad heb, even een week met temperaturen. Dan ben ik er ook minder mee bezig.
Ik weet even niet meer wie het over het temperaturen had? Ik heb zelf 5 maanden elke dag bijgehouden, zodat ik echt een verloop ging zien. Daarna ben ik alleen nog blijven temperaturen van menstruatie tot een dag of 4 na eisprong. In de tussentijd heb ik weer 2 maanden echt volledig gedaan (ivm overstap naar hogere dosering, wilde ik weer een duidelijk beeld) en deze ronde ga ik dus weer half doen.