PCOS, Letrozol

@Ly, ahh, ik voel me je mee! Lijkt me zo spannend! Het moet echt lastig zijn na een miskraam om te vertrouwen op je lichaam, maar ik denk ook dat je weinig andere keuze hebt ? Of zeg ik nu iets heel stoms? Hoop dat deze twijfel momenten beperkt blijven voor je! Het komt vast goed, verandering zal er bij horen? Ik geloof erin, nog even tot je eerste echo ❤️ Hou je vast aan de andere dingen die je voelt! Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, dus als ik iets stoms zeg, dan moet je maar zeggen dat ik mn mond moet houden ??

@Camhay, ja echt, sommige rondes zijn heel pittig. Precies dat, tussen hoop en wanhoop… Ik heb er wel vertrouwen in dat het nog werkt. Alleen heb nog niet de bekende bijwerkingen, ben vooral heel moe en stijf! Das weer helemaal nieuw? Echt nog niet een ronde gehad dit. Dus of ik word ziek, of ik heb een keer andere bijwerkingen ? Afgelopen rondes eisprong op dag 10 en daarna dag 11! Dus vandaar mijn belachelijk vroege testen haha! Vandaag begonnen, gaat mij niet meer gebeuren ? Dus hoop weer zo rond dag 11..
En groot gelijk, duimen voor goede echo! En dan gewoon doen alsof je gek bent, en flink aanmoedigen die zwemmers ?? Wij hebben ook gezegd tegen onze donor dat ie ff een goed gesprek moet voeren hahaha ?

@just-me; lief van je! Nee het klopt helemaal wat je zegt! Heb gelukkig vanmorgen weer wat meer gevoelige tepels ??. Zal er aan moeten wennen dat kwaaltjes kunnen komen en gaan, maar makkelijk is het niet ?. Hoop dat ik m'n angst een beetje naast me neer kan leggen na de eerste echo. ?.
Hopelijk voor jou dat je eisprong er gauw aankomt! Op welke CD zit je nu? Hou er rekening mee dat je ook ineens wat later zou kunnen komen. Bij mij was het ook van cd 12 naar cd 16 gegaan afgelopen maand. Succes meid!! ?

He lieve meiden,
Ik lees vanavond even bij en reageer dan op jullie verhalen. Wil jullie even snel tussendoor een update geven van mijn echo vanmorgen. Had een extra gesprek en echo aangevraagd omdat mijn cyclus nogal raar verliep. Zit nu op CD21. 
Enigszins goed nieuws is dat er een follikel klaarzit van 21 mm en mijn BSM mooi dik is (9,5 mm). De gynaceoloog gaf aan dat ze verwacht dat mijn eitje gewoon zou moeten gaan springen komende dagen. Later dan verwacht, dat wel. 
Daarom heb ik gelijk Letrozol meegekregen voor de volgende ronde; moet ophogen naar 7,5 mg. Hopen dat m'n eitje komende dagen ergens springt en zodra mijn menstruatie doorbreekt moet ik het ziekenhuis bellen voor een eerste afspraak op CD12; een ronde waarin ik weer gemonitoord ga worden. 
Ik merk dat ik er wel van baal dat ik na 3 rondes al moet starten met de hoogste dosis; er zijn hierna geen ophoogmogelijkheden meer qua pillen. Maar ja, wat moet dat moet. Hopen dat mijn lichaam wel lekker gaat op de 7,5 mg. 

Hoi iedereen, ik heb aardig wat gemist zie ik nu ik in Lapland zit is het wat lastig bij te houden. Korte update, het is hier fantastisch en erg bijzonder en ik voel mij goed. Kan iedereen mij even een korte update geven hoe het gaat en of er al eisprongen aankomen? Ik hoop dat jullie allemaal mooie eitjes onderweg hebben! Ik heb 8 maart de eerste echo. Ben nu 4.3 weken. Toch wel spannend. Vriendin van mij was gisteren ook 4.2 weken en heeft vmk gehad.. dus toen dacht ik wel even woow.. We waren zo blij, zelfde datum..

@sonnie, dankjewel. Wat vervelend dat je nog een kuur nodig hebt. Op hoeveel weken had jij een miskraam? Ben je oké nu? 

@ly ow ik snap zo wat jij bedoelt. Ik heb de ene keer ook veel meer kwaaltjes dan de andere keer. Dat maakt mij soms ook wel onzeker hoor. Ook omdat het allemaal onzeker is. Borsten minder gevoelig dan eerder maar nog wel gevoelig. Ze zijn hard en groot maar de tepels zijn wel oke. Zelfde geldt voor misselijkheid. Temperatuur fluctueert enorm. Ik had laatst roze afscheiding 2 drupjes, direct paniek maar dat is daarna gestopt. Heb obstipatie dus denk daardoor.. Wat voor zwangerschap kwaaltjes ervaar jij nu allemaal? Maar onzekerheid snap je helemaal hoor.. 
Maar hoe is het met iedereen?♥️

@Juliass, wat fijn dat er nu nog wel iets gebeurt! Dan is het toch nog een goede ronde! Wel heel jammer dat je inderdaad moet ophogen, maar wie weet is dat de truc. En mocht het onverhoopt niet zo zijn, dan zijn er ook nog andere middelen. En dan komt het ook goed! Maar ga eerst maar eens het beste maken van deze ronde ? Elke kans is er een!

@San, wat heerlijk!! Jaloers hier haha! Lekker van genieten. Je leest vanzelf wel weer bij als je weer thuis bent toch! Ik nu CD 7, eisprong vorige rondes op dag 10 en 11, dus begonnen met testen ??? Heel veel plezier nog!

@Juliass, wat fijn dat er nu nog wel iets gebeurt! Dan is het toch nog een goede ronde! Wel heel jammer dat je inderdaad moet ophogen, maar wie weet is dat de truc. En mocht het onverhoopt niet zo zijn, dan zijn er ook nog andere middelen. En dan komt het ook goed! Maar ga eerst maar eens het beste maken van deze ronde ? Elke kans is er een!

@San, wat heerlijk!! Jaloers hier haha! Lekker van genieten. Je leest vanzelf wel weer bij als je weer thuis bent toch! Ik nu CD 7, eisprong vorige rondes op dag 10 en 11, dus begonnen met testen ??? Heel veel plezier nog!

@Ly, dag voor dag.. Maar kan me goed voorstellen dat dat wel heel moeilijk is om die angst naast je neer te leggen.. Blijf vertrouwen hebben❤️ Staat hierboven ook, maar nu op CD 7! Ik hou rekening met vroeg, maar op de 2,5 mg was het altijd dag 14 of 15. Dus het kan alle kanten op. We gaan het zien ??

Nou ja, hoe vaag. Ik zie dat mijn reactie er twee keer staat, maar eentje maar half en eentje helemaal ??‍♀️ vage toestand haha!

Hoi allemaal,
Fijn om te lezen dat er meer mensen door dezelfde molen gaan en interessant om jullie verhalen te lezen. Hopen dat we snel allemaal een mooie positieve test in handen hebben.
Ik zit inmiddels in ronde 3. Eerste ronde letrozol 2,5mg had geen effect. Deed daadwerkelijk helemaal niets. Tweede ronde letrozol 5 mg gaf een eisprong op dag 14. Helaas geen innesteling, want werd twee weken later ongesteld. Inmiddels ronde 3 en vandaag op echo te zien dat ik weer een eisprong heb gehad. Nu twee weken afwachten. De eerste twee weken gaan vrij snel, maar vind de laatste twee weken wel erg lang duren. Hoe is dit voor jullie? 

Terug
Bovenaan