@Camhay:
Jeetje wat heftig zeg, heel veel sterkte gewenst. Gecondoleerd.
Fijn te lezen dat je er deze ronde een beter gevoel bij hebt.
Ik heb uiteindelijk vrijdag een positieve ovulatietest gehad (zowel de sensitest als de CB), had nog verwacht een goede knaller te krijgen nadat ik dat de vorige ronde ook niet had, maar deze waren echt overduidelijk positief!! Mijn temp is vanaf zaterdag geleidelijk gestegen maar vanmorgen was ‘ie echt aanzienlijk hoger. Weet niet 100% zeker wanneer ‘ie gesprongen is maar dat maakt niet uit. Heb in ieder geval een eisprong gehad, nu maar afwachten of ik binnenkort met de 7,5 mg moet gaan beginnen of niet.
Lees dat jij waarschijnlijk ook moet ophogen of over moet stappen op gonal f. Ophogen is dan naar 7,5 mg ook denk ik he? Vervelend dat de letrozol van de 1 op de andere ronde ineens niet meer kan werken. Ik heb me er wel al een beetje bij neergelegd dat als de 7,5 mg niet meer werkt ik waarschijnlijk over moet op gonal f (daar is nog niet over gesproken maar aangezien dit de hoogste dosis is lijkt me dat van wel). Prikken klinkt wel wat serieuzer dan de pillen maar het is wel een voordeel dat je het daar wat meer mee in de hand hebt en je ieder moment kan ophogen ipv dat je weer een verloren ronde hebt als de pillen niet werken.
Ben wel benieuwd als ik ongesteld word en dus met de 7,5 mg moet beginnen wanneer mijn eisprong dan gaat zijn. Lees hier wel eens verhalen van meiden waarbij ‘ie rond dag 11 ofzo al springt, ben benieuwd hoeveel eerder dat dan gaat zijn.
Wat kut zeg van de schade… Hier is het alles meegevallen. Dat van je konijnenhok was mijn grooste nachtmerrie; hebben ook 2 konijntjes maar gelukkig is het hok gewoon blijven staan. Gelukkig zaten ze er niet in!
Fijn dat je ovulatiepijn begint te krijgen; hopelijk goed nieuws morgen!!
@Smus:
Vervelend te lezen dat de Letrozol bij jou ook niet helemaal goed lijkt te werken. Lees dit nu wel echt bij veel van ons… een ronde waarin het perfect lijkt te werken en vervolgens een ronde waar dat niet meer zo is… Het is fijn als je voldoende hebt aan de pillen maar wat ik hierboven schrijf; mochten we toch over moeten stappen op de spuiten is dat misschien niet fijn, maar daar heb je wel meer houvast mee denk ik.
@All:
Mijn follikel was tijdens de echo afgelopen woensdag 21 mm en hij is vrijdag/zaterdag denk ik op z’n vroegst gesprongen. Zou dus best kunnen dat de mijne ook 25+ is geworden.
@Just-Me:
Fijn dat je een positieve ovulatietest hebt gehad! We lopen gelijk (ik inmiddels op dag 26 en jij op dag 11; maar dat terzijde! Haha).