PCOS, Letrozol

Wauw Camhay wat fijn! Klinkt heel goed! Een keer positief nieuws mag ook wel! Ik weet niet meer wie dat was op dit forum (ik denk Sonnie) die zei dat ze zwanger was geworden in een ronde dat ze de fertililly had gebruikt.. misschien is dat ook wel iets om de zwemmertjes van jou vriend te helpen?

https://ibb.co/bm672mL
Oohh dames. Sorry voor mn enthousiasme hoor. Maar net even een clearblue en action test gedaan. En ja hoor! Eindelijk een smiley.. zoals je ziet heb ik ook nooit een knaller van een action test. ? ?  leuk feitje.. mijn zoontje is op 11/11 verwerkt en ik heb iets met 11/11. Vandaag is het 22/2 dus laten we hopen dat dit wijst op een 2e kindje haha.. (ben verder niet bijgelovig ofzo) maar vind het wel mooi. 

@miloup gecondoleerd en veel sterkte in deze tijd. Erg verdrietig nieuws.
@camhay spannend!!!!! woehoe een echte dikke vette kans. Zou zo leuk zijn! Ben weer terug uit Lapland, was echt genieten. 
@iedereen, zoveel is soms lastig bij te houden, maar ik hoop op mooie eisprongen en goed nieuws over 2-3 weekjes! Ik blijf mee lezen maar overal op reageren is soms wat lastig.
Liefs! 

@camhay wat goed!! Zo fijn voor jou even wat positief nieuws. Wat bijzonder he dat je gevoel toch klopt dan. 
Ff flink aan de klus dus! En hopelijk over een week of 2 nog mooier nieuws van jou kant! Ik duim voor jullie!

Dankjewel dames! 

@smus. Toevallig zeg ik heb het er net met mn moeder over. Zijn best prijzig zag ik maar was idd ook van plan om dit eens te proberen alleen waren ze er hier niet. Morgen heb ik de uitvaart dus denk dat ik het de volgende ronde eens probeer! (Mocht het nodig zijn?)
Wie zit er nu nog meer op de wachtbank? 
@san welkom back! Lekker kunnen genieten? Enne heb je de zwangerschap verborgen kunnen houden??

@camhay wat een goed nieuws!! Hopelijk lukt het deze keer!! Duim met je mee!! ???
@gebruikersan haha logisch ik vind het zelf ook ooit lastig en hoop dat ik niemand vergeet steeds ? heel veel succes met alles!! ?
@smus ben benieuwd als je woensdag terug moet..? ik moet ook woensdag hopelijk hier ook 1 goeie ?

@Zonnestraaltjeee:

Ja jeetje dat is inderdaad echt de hel. Was er zo onzeker door geworden. 

Hahaha, yep, echt he! Vervelend dat het bij jullie irritaties opleverde. Kan me voorstellen dat de controles wel wat rust brengen; dan heb je meer een beeld van waar je in je cyclus zit en kun je gerichter vrijen. 

Fijn dat je door mag gaan met deze rondes! Goed nieuws! 

@Gebruiker:

Vervelend zeg van je klusverbod. Het is kut als er niets goed lijkt te groeien maar te veel is ook balen.... Pff. 

@MilouP:
Heel veel sterkte gewenst en gecondoleerd. 

@Camhay:
Ja dat is echt kut en niets romantisch meer aan. Volgende ronde word ik sowieso weer gevolgd dmv echo’s ivm de verhoging en daarnaast ga ik weer met ovulatietesten aan de slag (nu weet ik dat ik ze weer kan vertrouwen) waardoor ‘het frame’ hopelijk aanzienlijk korter wordt waardoor we er meer plezier in kunnen houden. 

Jeeeej wat super goed, een positieve test én mooi BMS én een speciale datum… Dit moet ‘m gewoon worden!!!

Fijn he, zo’n positieve test? Ik was afgelopen vrijdag ook zoooo blij toen er een smiley op het scherm verscheen en zelfs de sensitest dipstick was hartstikke positief, beide lijntjes waren even donker. Geeft echt een goed gevoel zoiets. 

@Smus: 
Jeetje zeg, balen. Lijkt het goed te werken heeft het té goed gewerkt. Hopelijk is er 1 gesopt met groeien en houd je er bijv. 2 over, dat zou heel erg fijn zijn. Ik ga voor je duimen. 

Best een aantal meiden hier die (bijna) in de wachtweken zitten. Spannend. Ik temperatuur vrolijk door dus ben benieuwd wat dat me gaat brengen. 

@zonnestraaltje, Dankjewel! Blijf alles toch wel spannend en onzeker vinden hoor. Ja klopt, maar ik lees graag mee en ik duim heel hard voor jullie allemaal. Waar in de cyclus zit jij nu?
@julias, spannend het wachtbankje! Wanneer kan je testen? 
@camhay, echt super leuk van je smiley test! Ga hard duimen voor je. Weer thuis (helaas). Het geheim houden ging heel goed. Geen koffie, geen sauna, geen wijn, ik gooide alles op de injecties en sauna had ik gewoon geen zin in. Maar toen hebben mijn man en ik besloten om het toch op de aller laatste vakantie dag te vertellen. We dachten dan maken wij de reis van mijn ouders toch nog bijzonderder. En ze waren zo verbaasd en blij! Mijn moeder zei nog dat ze het toch wel heel speciaal vond dat ik het tijdens de reis verteld heb. Maar ik heb goed gezegd, het is nog pril, ik wil eerst die eerste echo gehad hebben. Verder is het nog lekker geheim, alleen jullie op het forum weten het haha. Toch ook stiekem heel leuk! 

Terug
Bovenaan