@julias, jaa precies. Als je dan weet welke dagen dan ben je met 2 a 3 x klaar haha. Het is vaak toch het "moeten" gevoel wat het zo rot maakt. Wij hebben zelf wel gemiddeld 3x per week gemeenschap dus op zich daar geen problemen. Alleen bij mij kelderd mijn libido echt drastisch tijdens de eisprong. Ervoor is het gaaaan met die banaan haha. Erna altijd ff 13 dagen niks. Op de dag van mn ongi krijg ik weer zin ?? nu met de kortere cyclussen is het dus 50/50. Normaal kon ik goed 4 of 5 weken geen eisprong hebben en was mn libido hoog. Het is nou eenmaal maar zo...
Jaa ben zo blij! Erg eigenlijk wel dat je zo blij kan zijn met een goed ei! ?? mja voor ons hier , helaas niet vanzelfsprekend. Haaha we zullen het zien. Hoeveel dpo zit jij nu?
Ik ga duimen dat het raak is bij je meis!
@san... oh wat super leuk! Op de laatste dag...hoe speciaal dan ook deze reis voor jullie allemaal. Mooi cadeautje ?
Jaa ben zo blij! Erg eigenlijk wel dat je zo blij kan zijn met een goed ei! ?? mja voor ons hier , helaas niet vanzelfsprekend. Haaha we zullen het zien. Hoeveel dpo zit jij nu?
Ik ga duimen dat het raak is bij je meis!
@san... oh wat super leuk! Op de laatste dag...hoe speciaal dan ook deze reis voor jullie allemaal. Mooi cadeautje ?