PCOS, Letrozol

@julias, jaa precies. Als je dan weet welke dagen dan ben je met 2 a 3 x klaar haha. Het is vaak toch het "moeten" gevoel wat het zo rot maakt. Wij hebben zelf wel gemiddeld 3x per week gemeenschap dus op zich daar geen problemen. Alleen bij mij kelderd mijn libido echt drastisch tijdens de eisprong. Ervoor is het gaaaan met die banaan haha. Erna altijd ff 13 dagen niks. Op de dag van mn ongi krijg ik weer zin ?? nu met de kortere cyclussen is het dus 50/50. Normaal kon ik goed 4 of 5 weken geen eisprong hebben en was mn libido hoog. Het is nou eenmaal maar zo... 
Jaa ben zo blij! Erg eigenlijk wel dat je zo blij kan zijn met een goed ei! ?? mja voor ons hier , helaas niet vanzelfsprekend. Haaha we zullen het zien. Hoeveel dpo zit jij nu? 
Ik ga duimen dat het raak is bij je meis! 
@san... oh wat super leuk! Op de laatste dag...hoe speciaal dan ook deze reis voor jullie allemaal. Mooi cadeautje ?

Yes.. eisprong is gisteren geweest! Ik had deze ochtend al een tempstijging van 36.3 naar 36.9!! ??? wel een hele korte piek gehad nu.. gisterenmiddag pas een positieve cb en nu al tempstijging. Wij hebben zondag geklust en gisteren op de dag van de eisprong. Probeer vandaag nog voor de zekerheid maar we hebben vandaag de uitvaart dus ik weet niet of mijn hoofd daar naar staat. Anywayss... officieel op de wachtbank en nod 8 maart! ?

Zooo meiden! Even een half uurtje bezig geweest om alles terug te lezen van afgelopen week. Haha ? sorry als ik niet op iedereen reageer!
@camhay; gecondoleerd met het verlies van jullie vriend.. veel sterkte voor jullie ?. Yesssss! Wat fijn dat je weer een goede eisprong hebt!! Blijf het positief bekijken, 1 zwemmertje is genoeg! Fingers crossed!! ???? Sterkte vandaag bij de uitvaart..
@gebr081; wat balen dat jullie een klusverbod hebben gekregen.. hopelijk slinkt er nog een eitje en kunnen jullie wel weer aan de slag
@san; hoe gaat het met jou meid? Ja die borsten doen bij mij ook op en af 'pijn'. Ze voelen voornamelijk beurs aan, maar het ene moment meer dan het andere moment. M'n tepels zijn inmiddels bijna niet meer pijnlijk. Ben zo benieuwd naar Lapland!! Fijn dat jij het zo leuk hebt gehad ?. Wat leuk dat jullie het toch nog op de laatste dag hebben verteld, heel bijzonder voor je ouders ?.
@just-me; jeeeeej, wat fijn om weer een positieve ovulatietest te zien! Is je temperatuur inmiddels al mooi gestegen?
@zonnestraaltje; hoop zo voor je dat het gauw de goede kant op gaat wat betreft je schildklier. ?? Lees daarna dat je door mag gaan, yes!! Heel erg fijn. 
@juliass; wat fijn dat je je ovulatie hebt gehad en ook je temperatuur is gestegen! Op het wachtbankje dus ?. Hahaha ik moest lachen om je reactie van het twee weken verplicht seks hebben. Dat was bij ons ook zo deze ronde, en dat heeft toch iets goeds gedaan. Ik duim echt voor je meid dat je niet weer op iets anders over hoeft te stappen!
@MilouP; jeetje meid, jij ook gecondoleerd.. lijkt me idd een ronde waarbij je hoofd niet echt stond naar het bezig zijn met klussen. Sterkte ?
@smus; oneeee niet ook een klusverbod.. echt shit dat je Letrozol het dan net iets té goed doet.. ben benieuwd naar je echo van vandaag! Hopelijk is er een follikel minder te zien die groeit.
@allemaal; met mij gaat het nog allemaal goed! Afwisselend verschillende kwaaltjes, van een hele dag misselijk naar soms alleen de ochtend of avond. Erg vervelend, maar wel heel fijn om kwaaltjes te ervaren. Ben nu ongeveer 6,5 week zwanger. Rond dit termijn begon de miskraam de vorige keer. Even extra spannend, maar leef enorm toe naar volgende week woensdag. Nog een weekje wachten ?

@camhay, super leuk en super spannend. Ook een mooie temperatuur stijging. Op het wachtbankje! Veel sterkte vandaag met de uitvaart.

@ly, lapland was echt heel bijzonder, enorm genoten. Denk wel een van de mooiste reizen die ik gemaakt heb (heb er al wel aardig wat gemaakt). De natuur is zo mooi en de excursies zijn echt genieten. De ene dag is het -30 de andere dag -4. Koop goede wanten en draag echt goede schoenen. Ik moest daar nog schoenen huren want mijne waren te koud. Ik had ook van die warmte dingen mee voor in je schoenen en handschoenen, veel gebruikt. Met de hondenslee, sneeuwscooter, genieten! Nog 2x geskied met -25, beetje afzien haha maar wel leuk! Efabtike heel zwaar, maar ook gaaf! Had dat wel zwaar onderschat, mijn ouders zijn toen ook gestopt. Met sporthologe om meer dan 1000 kcal verbrand hahaha. Mijn tepels zijn nu ook oké! Alleen mijn borsten nog beurs en pijnlijk. Ik heb ook een schimmel te pakken.. Maar die is nu weer bijna weg gelukkig. Kwaaltjes nu dus alleen nog pijnlijke borsten en ik ben misselijk in de nacht ('s morgens nergens last van). Geen last van vermoeidheid gelukkig. Houd jij je temp ook nog bij? Bij mij mooi hoog nog. Sporten ene moment bloed heet andere super koud. Zelfde geldt met slapen, dat vind ik wel gek. Maar ben dus elke nacht wel een uur wakker door de misselijkheid. Gisteren beetje heeeel lichtroze afscheiding, maar das ook weer gestopt. En jij dus alleen misselijkheid en borsten? Moet je ook overgeven? Verder nergens last van? Spannend snap ik helemaal (ben soms ook onzeker). Voelt het deze keer ook anders dan toen met je miskraam? Echt leuk de echo!! Kijk er ook zo naar uit. Alvast heeeel veel plezier in Lapland en laat je weten hoe je echo gegaan is? En nog een vraagje, sport jij ook nog gewoon door? 

@san; thnx voor de tips! Ik geloof dat wij van onze accommodatie goede schoenen krijgen, maar ga het even nakijken ?. Ik heb het ook vaak 's avonds ijskoud, overdag niet. Afgelopen nacht was ik ook onwijs misselijk en nu weer minder last gelukkig. Dat zal de komende periode ook wel op en af gaan. Ik hoop niet dat het veel erger wordt als we naar Lapland gaan ?. Hoef gelukkig niet over te geven tot nu toe! Mijn temperatuur meet ik niet meer sinds de positieve test, ik weet van mezelf dat ik dan alleen maar stress krijg als ie een keertje wat lager is. Hoeft vanuit het zkh ook niet meer hoor! Maar als je het interessant vindt is dat natuurlijk prima ?. M'n darmen rommelen trouwens ook enorm, soms hele dunne ontlasting gevolgd door obstipatie. Geen peil op te trekken! Ook heel soms nog wel eens menstruatie achtige krampjes, maar wel veel minder dan de afgelopen weken. En last but not least de vermoeidheid.. overdag nergens last van, maar om 20-21 uur lig ik er compleet af en val ik gewoon in slaap op de bank haha ?. Dus best veel kwaaltjes al met al, maar het meeste belemmert me gelukkig niet in m'n dag en is prima te doen! Heb de vermoeidheid en meer misselijk pas sinds een klein weekje trouwens. Ik voel me echt anders dan bij de miskraam! De kwaaltjes zijn dus veel meer dan toen, dus dat geeft wel een prettig gevoel. Sporten doe ik nog wel gewoon, maar wel minder intensief.

@ly, ja dat met die schoenen zou ik even goed checken als ik jou was. Met mijn eigen schoenen was ik namelijk heel ongelukkig, gelukkig kon ik daar nog huren. Zo leuk dat je het nog in het vooruitzicht hebt! Hopelijk ben je dan inderdaad niet misselijk en vermoeid rond 21 uur is dan niet zo erg. Lekker de hele dag buiten en 's avonds vroeg op bed. Helaas dus voor jou ook geen sauna haha. Ow wat herkenbaar wat je schrijft. Ik heb nu dus sinds vanmorgen wat krampjes in mijn buik en dan maak ik mij direct zorgen. Maar volgens mij is dat wel normaal dan.. wat zeurderig gevoel. En de darmen ook herkenbaar, obstipatie of diarree haha. Vind dan de obstipatie rotter. Ow wat fijn dat het toch echt anders voelt! Dat is een goed teken. En wat jij omschrijft (behalve vermoeidheid) herken ik dus ook, dus dat is dan ook wel weer klein beetje geruststellig hier. Misschien komt die vermoeidheid dan nog wel want jij loopt een week voor op mij. Wanneer ben je uitgerekend volgens je eigen berekening? En wat goed dat je nog sport. Minder vaak of minder intensieve trainingen? 

Terug
Bovenaan