PCOS, Letrozol

@camhay ooooohhh spannend!! Goed nieuws eindelijk!! Heel veel succes met die verschrikkelijke wachtweken!! Hoop het zo voor je!! ??
@san klinkt gaaf Lapland!! Ben zelf ooit in IJsland geweest ook zeker de moeite waard!! Heb zelf ook behoorlijke af mooie reizen gemaakt Lapland staat ook nog ooit op ons lijstje wie weet ooit nog!? Wij hebben voor de zomer vakantie naar CP in Duitsland geboekt haha bijna t zelfde toch? ? Nouja t maakt mij niet zoveel uit waar we heen gaan! Vind alles wel prima en lekker er ff uit! Zeker met een peuter toch iets meer gebonden ?
@ly @san hopelijk niet teveel last van kwaaltjes en gaat alles goed!! Kan me nog goed herinneren dat iedereen zei ow meid geniet ervan!! En dat ik dat ik dacht blehhgg?maar hoe dan? (Ik was vanaf 6 weken echt continu moe en misselijk en echt ziek tot z'n 22/23 weken) gelukkig is dat voor iedereen anders! 
@hier vandaag echo gehad.. eitje rechts zat op 13mm en links ook.. ze zei 1 mm gegroeid sinds maandag. (Al dacht ik dat ze toen ook 13 mm zei? Maar goed... ) Niet echt heel groot verschil nog vorige keren was die echt al 17 of 18 mm rond deze dag...vrijdag weer terug miss dan wat meer gegroeid?! Ze hebben nog overleg gehad over de pregnyl spuiten, deze cyclus gaan ze afwachten en kijken wanneer die zelf springt, en evt de ronde erna gaan ze voor mij spuiten uit Duitsland laten komen ws dus dat is dan wel goed nieuws fijn dat ze zo meedenken!! Al kan het zijn dat die dan niet vergoed worden maar dat zouden ze dan allemaal bekijken.. miss is het niet nodig en lukt het toch deze ronde??

@ zonnestraaltje: jammer van vandaag dat het niet wat harder gaat! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten voordat ze weer wat gaan doen!
@ Camhay: succes op het wachtbankje!
Ik ben net in het ziekenhuis geweest en eentje is er gelukkig wat gekrompen! Heb er nog steeds 3, maar nu 11,5/15/18,5. Ze hebben nu niks gezegd over een klusverbod, dus denk dat we er maar gewoon voor gaan! Vrijdag wel terug omdat ze zo raar doen en ze sowieso blijven volgen tot 20mm. Gisteren/vanochtend wel vruchtbaar slijm en heb ook wat krampen.. Misschien worden ze dit keer dus wel niet zo groot!

Hoi allen, ik sluit ook aan! Eerste ronde letrozol 2.5 mg. Afgelopen maandag FM 1 follikel 24mm en gisteren positieve ovulatietest (CB). Spannend nu de aankomende periode. Succes ook iedereen! Groetjes 

Nou helaas van de week 3 eitjes te zien en een klusverbod. Vandaag zag de echo er redelijk positief uit, 1 eitje te zien die leek 17 mm te zijn.  maar s'avonds werd ik gebeld dat mijn bloeduitslag er niet heel hoopvol uit zag voor deze cyclus en waarschijnlijk waren hij dus 2 kleintjes die op de echo te zien waren.  Mag nog 1 x terug voor een meting. Maar de gyn ging er nu al vanuit dat de 2e ronde een hogere dosis nodig zal zijn. 
Dit was de 1e ronde 2,5mg, en vandaag 4e meting gehad cd18

Welkom gebr963! Spannend op het wachtbankje! 
@gebr081: wat raar en teleurstellend! Ze volgen je tot cd21, dus er is nog hoop, maar dan duurt het inderdaad wel te lang als de eisprong dan niet geweest is en moet je ophogen. Ik snap alleen niet waarom er nu bij jou al bloed geprikt is als ze je nog volgen met echo's? Bij mij doen ze dat alleen om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong geweest is!

Hi dames! Sorry was ff een paar dagen offline ? Ik lees alles hoor! Dus ik volg ieders verhaal, maar antwoorden blijft een ding na zoveel tekst ? ik doe mn best!

@San, wat tof, je vakantie! Ik ben ook enorme natuurgek en ben laatste jaren veel in Schotland en Ierland geweest! We hebben nog een paar landen op de Bucket list staan, maar moeten ff sparen haha! Fijn dat je je over het algemeen nog goed voelt. ?

@Camhay! Yes, wat een opluchting hè! Super blij voor je dat het deze ronde goed ging! Veel sterkte met de begrafenis en de komende tijd…

@Nieuwe gebruiker: welkom! Succes met deze ronde! ?

@Smus, dat lijkt toch wel ok te zijn dan toch! Ik zou er dan ook voor gaan nu. De kans dat die kleine mee gaat doen, lijkt mij niet zo heel groot ?. Maar ik ben ook maar een leek haha.. Ik duim voor jullie!

@Zonnestraaltje, wat balen! Waarvoor hebben ze bloed geprikt? Alle hormoon waarden? Ook bij mij prikken ze alleen na de eisprong. En in het begin eenmalig een groot bloed onderzoek..

@Hier: had een duidelijk piek, die ook nu weer razendsnel kwam opzetten. Heel irritant eigenlijk! Piek was ook maar 24 uur. Had gister ochtend een temperatuur stijging van 0,2. Dus ik ga uit van eisprong maandag? Maar: het valt me op dat mijn temp helemaal hoger blijft sinds de laatste ronde. Ik zit altijd rond 36.3/36.4 en nu steeds rond 36.6? Zit nooit zo hoog, best gek voor mij... De stijging was opzich heel normaal voor mij, (ik ga vaak eerst naar 36.8 en dan soms stijgt ie nog een keer door naar boven de 37) nu dus wel een stijging naar voor mij normale temperatuur, al was het verschil wel kleiner omdat ik al hoger zat met mn temp. Vanmorgen weer 0.1 hoger. Dus dat zit wel goed denk ik! Maar met zo’n korte piek is het met de donor wel een uitdaging ? Ik weet mn nod eigenlijk niet zeker. Ik had altijd tussen de 12 en 14 dagen, maar de laatste twee rondes was het 16 dagen.. wat volgens het ziekenhuis eigenlijk niet kan, maar ik hou maar rekening met 16 of meer ??‍♀️? Ik weet niet zo goed waardoor dat komt en waar ik nu rekening mee moet houden.. Succes dames op het wachtbankje!

@zonnestraaltje, wat leuk dat jij ook mooie reizen gemaakt hebt. Ow en ijsland staat zeker ook op mijn lijstje! En wat jij zegt, met een kleintje is ver weg wat lastiger maar even er tussen uit is altijd super  fijn, dan maakt het niet uit waar je bent. Wij gaan ook nog naar Griekenland dit jaar, ben benieuwd hoe dat is met 26 weken zwangerschap. Had dit natuurlijk niet zo snel verwacht uiteindelijk. Ow en wat rot dat jij zo lang misselijk was. Ik heb vanaf vanmorgen last van misselijkheid. Als ik denk aan spinazie ga ik echt niet lekker. Gek he?! Maar zo lang, hoop dat dat mij bespaard bllijf. Wat spannend echo vandaag, misschien op het einde een eind sprint? Ik had dat toen zelf wel de laatste dagen ineens groter. En fijn dat ze de spuiten uit Duitsland bestellen. Ik doe mee met moeders voor moeders, leek mij wel het minste wat ik kon gaan doen. Daar worden die spuiten mee gemaakt..  Spannend vrijdag! Laat je het weten? 
@justme super leuk! Inderdaad sparen, maar dat is een mooi spaardoel toch. Leuk dat jij ook zo van de natuur kunt genieten! En spannend zeg deze ronde. Was je nog optijd met je donor? Nu dus op het wachtbankje! Ik duim voor jullie!! Temp wel lekker hoog, dat klinkt goed toch?! 

Terug
Bovenaan