PCOS, Letrozol

Nou, ik twijfel sinds vandaag toch.. aan of mijn eisprong echt geweest is. Vond de stijging al niet heel veel, maar goed, het verschil is wat kleiner natuurlijk. De laatste keren bij twijfel belde ik niet, en toen kreeg ik op m’n kop dat ik dus wel echt moet bellen? Bel ik vandaag; om te vragen of ze misschien bloed willen prikken voor de zekerheid, zijn ze onbereikbaar ??

@zonnestraaltje , beetje jammer maar kan echt nog goed komen. Ik had vrijdag 10 en 11 mm. En deze dinsdag was er 1 al bijna 23 mm! Dus die heeft echt een mega groei gemaakt. Komt vast wel goed! 
@smus, aan de slag! ? als ze niks hebben gezegd toch.. kans is zoo klein. Ik denk niet dat die van 11 nog gaat mee doen aangezien die andere al erg groot is.. dan gaat de eisprong in gang gezet worden. Maargoed kan natuurlijk wel.. kans is alleen wel heel klein toch. Benieuwd naar je nieuwe echo!
@gebruiker.. welkom! Er zijn nu 2 gebruikers... kunnen jullie een naam maken? Dat is makkelijker volgen haha..
@ andere gebruiker. Wat gek idd wat de meiden hier al zeggen. Een eisprong kunnen ze alleen NA sprong via bloed zien aan je progesteron waarde maar zeker niet op de dag van ovulatie. Wat ze wel kunnen is net zoals een urine test. Je lh meten...hebben ze dat misschien gedaan? Dan zouden ze ook alleen maar kunnen zien dat je lichaam bezig is met de eisprong. Verder kunnen ze via een echo wel zien of een follikel recent is gebarsten.. dan wordt die wat rafeliger/karterandjes... weet ff niet hoe anders uit te leggen haha.
Maar of het wel of geen kans is..zien ze pas na een week. Anders ff goed navragen wat ze bedoelen? Want je echo lijkt me gewoon goed voor een eisprong toch? 
@just-me yess. Heb je een lh piek gemeten of deed je deze ronde zonder testen? Miss stijgt je temp morgenvroeg alsnog? Ik zou trouwens wel ff van die 16 dagen uitgaan. Misschien hoort het bij jou? Tot 18 dagen lf kan toch? Nja iig samen op het wachtbankje nu dan? ???

Juliass.. zie niks haha
@just-me aaah shit. Zul je altijd zien, bel je en kom je nog geen steek verder.
Hoe was je temp vandaag dan?

@Camhay:

Exact, dan heb je minder vaak van die verplichte nummertjes haha. 

Herken heel erg wat je zegt. Wij hebben ook wel geregeld seks en het is echt geen ding in onze relatie, maar tijdens die vruchtbare dagen moet het en ligt er op een bepaalde manier echt veel druk op ofzo. Kan daar soms wel van balen dan denk ik juist nu zou ik willen dat het lekker soepel verloopt en het leuk is, maar ja, geloof dat het niet aan ons ligt en meerdere hier (helaas) last van hebben.

Ik durf niet te zeggen hoeveel dpo ik nu precies zit. Vorige ronde schoot mijn temperatuur 2 dagen na de positieve test in 1 keer omhoog. Dit keer is het een beetje stapsgewijs en weet ik nu niet zeker wanneer ˜ie geweest is. Ik had vrijdagochtend een smiley en vrijdagavond, zou het dan echt kunnen dat ie op die vrijdag al geweest is waardoor mijn temp. Zaterdag al omhoog ging? Denk dat het antwoord op mijn vraag trouwens ja is haha, ik zie dat jij hetzelfde had!

Vorige ronde had ik op 12 jan. Een positieve test en schoot mijn temperatuur op 15 januari pas omhoog (zie hieronder). Deze keer had ik op 18 feb. Een positieve test en Schoot de temperatuur de dag daarna al iets omhoog. Echt een heel ander beeld dan de vorige cyclus. 

Mocht mijn eisprong echt op 18 februari geweest zijn, dan zit ik nu op 6 DPO.

@Ly:
Haha, wie weet gaat deze verplichte seks-ronde ook wel onze ronde zijn, zou toch mooi zijn, is het niet voor niets geweest haha!

Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Heb je woensdag weer een echo?

@Zonnestraaltje:
Fijn dat ze zo met je meedenken maar we hopelijk natuurlijk met je mee dat het niet nodig gaat zijn!

@Smus:
Gelijk heb je, ik zou er nu ook lekker voor gaan!!

@Gebriuker:
Welkom! Ook op het wachtbankje, succes!

@Just-Me:
Ah kan me voorstellen dat zo’n korte piek heel irritant is qua timing! Fijn dat ‘ie achter de rug is, ook voor jou is er weer een spannende periode aangebroken. Ook jij succes!

@Camhay, echt hè haha! Irritant! Ik houd altijd alles bij! Test was overduidelijk positief, zowel streepjes als smiley test. Temp is wel verhoogd maar niet zoals ik gewend ben. LF blijf ik gewoon gek vinden, ik zit het afgelopen jaar het vaakst onder de 14 dagen en zeker nooit erboven. Nu dus 2 keer wel. Geen idee! Gewoon vreemd! Nu maar afwachten. Vind de onduidelijkheid vooral vervelend ?

Even een andere vraag. Ik voel me de laatste drie weken wat vreemd. Moe, snel boos en geïrriteerd, ik vind weinig leuk en heb geen energie over als ik mijn standaard dagelijkse dingen heb gedaan… Een overvol hoofd is voor mij niet onbekend, maar dit voelt anders.. Ik herken dit niet van eerdere rondes letrozol. Ik besef me dat mijn laatste ronde anders was dan die daarvoor. Ik weet niet of dat in verband staat. Ik vraag me denk ik af of iemand dit herkent? Of het wellicht aan de medicatie gekoppeld is? Ik ga het ook aangeven op de afdeling, maar ik weet niet zo goed waar het vandaan komt…

Terug
Bovenaan