@Camhay:
Exact, dan heb je minder vaak van die verplichte nummertjes haha.
Herken heel erg wat je zegt. Wij hebben ook wel geregeld seks en het is echt geen ding in onze relatie, maar tijdens die vruchtbare dagen moet het en ligt er op een bepaalde manier echt veel druk op ofzo. Kan daar soms wel van balen dan denk ik juist nu zou ik willen dat het lekker soepel verloopt en het leuk is, maar ja, geloof dat het niet aan ons ligt en meerdere hier (helaas) last van hebben.
Ik durf niet te zeggen hoeveel dpo ik nu precies zit. Vorige ronde schoot mijn temperatuur 2 dagen na de positieve test in 1 keer omhoog. Dit keer is het een beetje stapsgewijs en weet ik nu niet zeker wanneer ˜ie geweest is. Ik had vrijdagochtend een smiley en vrijdagavond, zou het dan echt kunnen dat ie op die vrijdag al geweest is waardoor mijn temp. Zaterdag al omhoog ging? Denk dat het antwoord op mijn vraag trouwens ja is haha, ik zie dat jij hetzelfde had!
Vorige ronde had ik op 12 jan. Een positieve test en schoot mijn temperatuur op 15 januari pas omhoog (zie hieronder). Deze keer had ik op 18 feb. Een positieve test en Schoot de temperatuur de dag daarna al iets omhoog. Echt een heel ander beeld dan de vorige cyclus.
Mocht mijn eisprong echt op 18 februari geweest zijn, dan zit ik nu op 6 DPO.
@Ly:
Haha, wie weet gaat deze verplichte seks-ronde ook wel onze ronde zijn, zou toch mooi zijn, is het niet voor niets geweest haha!
Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Heb je woensdag weer een echo?
@Zonnestraaltje:
Fijn dat ze zo met je meedenken maar we hopelijk natuurlijk met je mee dat het niet nodig gaat zijn!
@Smus:
Gelijk heb je, ik zou er nu ook lekker voor gaan!!
@Gebriuker:
Welkom! Ook op het wachtbankje, succes!
@Just-Me:
Ah kan me voorstellen dat zo’n korte piek heel irritant is qua timing! Fijn dat ‘ie achter de rug is, ook voor jou is er weer een spannende periode aangebroken. Ook jij succes!