PCOS, Letrozol

Wilkindje sterkte! Ik kan mij voorstellen dat jij ook weer door wilt met jouw traject voor je kinderwens wn hoop dat het snel mag lukken. 
Lilo, ik heb de poli gebeld en mag half januari voor een echo komen,  dan zou ik 7 weken moeten zijn. Als alles dan goed is mag ik inderdaad d oor maar de verloskundige. 
De kwaaltjes komen en gaan maar ik heb ze eigenlijk liever wel.  Wordt wat onzeker als kwaaltjes afnemen.  Dat zat mijn tijdens mijn vorige zwangerschap erg in de  weg en daarom probeer ik er nu beter mee om te gaan maar dat blijft moeilijk.  Ik wat bijvoorbeeld een paar dagen misselijk en nu al twee dagen niet.  Dan ga ik toch twijfelen... maar ik slaap nog slecht,  ben vermoeid en mijn tepels jeuken af en toe dus ik houd hoop haha
 
@gebruiker. Ik kan het me zeker wel voorstellen. Het is ook spannend en moeilijk om je focus te verleggen als je er eerst zo mee bezig bent geweest om zwanger te worden.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap niks door tot ik al op ongeveer 6 à 7 weken zat. Daarna pas werd ik non stop misselijk. Dus eigenlijk als je het zo bekijkt had ik juist daarvoor helemaal geen duidelijke kwaaltjes, maar ik was er natuurlijk ook niet mee bezig. Wat ik daarmee probeer te zeggen is dat het volgens mij niet heel gek is als je de eerste weken niet constant ergens last van hebt, maar dat het wel logisch dat je je er makkelijker zorgen over gaat maken omdat je er zo mee bezig bent.
Probeer positief te blijven en te ontspannen. Het is vast sneller half januari dan je denkt ?
 
@lilo nee hier nog steeds geen ongesteldheid. Met primolut werd ik het na 2-3 dagen na stoppen van de medicatie. Ik ga nu naar dag 5 en nog geen ongi. Wel heb ik enorm gevoelige borsten. Ik heb 2e kerstdag nog een negatieve test gehad. Dus ik denk dat de gevoelige borsten wel komt omdat er ene menstruatie aan zit te komen. In de bijsluiter staat dat het 2-10 dagen kan duren. Ik hoop dat het snel komt zodat ik weer door kan
 
XxLara: ik heb maar 1 ervaring met provera en dat is deze: 5 dagen 10mg provera per dag, 7 dagen na de laatste pil nog niks dus ben terug gegaan en toen zag ze ineens een ei van 16mm klaarzitten om te gaan springen.. dit was niet wat er normaal hoorde te gebeuren maar kan schijnbaar allemaal ?
 
@wilkindje Bedankt voor je reactie. Als ik morgen of overmorgen nog niet ongesteld ben kan ik inderdaad weleens de gynaecoloog bellen. De afgelopen tijd is het sowieso al niet gelopen zoals het "hoort" te lopen haha? we wachten nog even af...
 
@Lara. Wat vervelend zeg! Mag je ook nog wachten tot je ongie wordt. Je wacht nog niet genoeg natuurlijk ? Welke CD was 2e kerstdag? Als in; je weet met die negatieve test echt zeker dat je niet toch zwanger kunt zijn?
@Gebruiker. Geen probleem hoor. Ik zat er gewoon over na te denken dat niet alleen ik, maar volgens mij heel veel vrouwen die ongepland zwanger worden, de eerste 6 - 7 weken niet echt iets doorhebben van kwaaltjes. Ik dacht misschien helpt dat je om een beetje rust te vinden ? Je kunt er natuurlijk ook niks aan doen dat je je er zo op focust, want je hebt lang genoeg gewacht tot het zover was.
Ik ben zelf gisteren begonnen met ronde 2 van de Letrozol 2,5mg. Heb op CD12 (=maandag 6 januari) weer een echo. Ben benieuwd of we dit keer maar 1 of 2 groeiende eitjes zien i.p.v. 5 of 6. Dan hoeven we tenminste niet tot het laatste moment te wachten met het gezellig maken. Dat vond ik bij afgelopen ronde toch wel een beetje zonde. 
 
Terug
Bovenaan