PCOS, Letrozol

Hoi Dames,
Vanmorgen toch maar mijn gynaecoloog gebeld omdat het nu dag 7 is en nog geen menstruatie. waar ik al bang voor was is dat ze afwezig is en ik haar pas volgende week kan spreken. Wel het probleem voorgelegd en de telefoniste ging het met een andere gynaecoloog bespreken. Ik werd al vrij snel terug gebeld en het advies was, ze denken niet dat er nu een menstruatie aan gaat komen dus moet ik maar gewoon starten met de letrozol ?‍♀️ Ze doen er allemaal zo makkelijk over dat ik toch mijn twijfels krijg bij het ziekenhuis waar ik nu in behandeling ben...wat zullen jullie in mijn situatie doen? Maar gewoon starten met de letrozol? 
 
@Lara. Wat lastig allemaal zeg. Ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant denk ik als een gyn het zegt kan je misschien maar net zo goed starten met Letrozol. Aan de andere kant is misschien eerst een afspraak voor later deze week of volgende week wel handig. Ik zou zelf toch ook onderhand wel echt een echo willen. Dan kan de gyn iig even nakijken of er op dit moment niet toevallig al een ei groeit oid.
Sorry hier ben je eigenlijk ook niet echt mee geholpen. Ik snap iig wel heel goed dat je je niet heel serieus genomen voelt als je het vergelijkt met bijv. het verhaal van Mariska. 
 
@lilo bedankt voor je lieve woorden. Ik heb nogmaals gebeld en mijn zorgen uitgesproken. Ik moet nu vrijdag bloed laten prikken om te kijken of ik toch niet een eisprong gehad heb. Volgende week dinsdag word er inderdaad gelukkig een echo gemaakt. 
 
Lara. Snap je zorgen. Maar als je bms dun is heb je niks om af te stoten dus word je niet ongesteld. Ga dus maar gewoon lekker starten met letrozol zou ik zeggen. 
De beste wensen voor iedereen. Op naar een hoop mooie baby's dit jaar
 
@Mariska, geen idee. Vandaar dat ik eerst een echo wil?
Voor iedereen een gelukkig en gezond 2020! Dat onze wens allemaal in vervulling mag komen 
 
XxLara: ik vind dat wel heel naar en bijzonder, wat nou als er bij jou nu ook een ei klaar zit en dan ga je er nog eens hormonen overheen gooien, vreemd dat ze daar zo makkelijk over denken..
ik wens jullie allemaal het beste en hopelijk allemaal een goede zwangerschap in 2020, dit word ons jaar!!
gister onze echo gehad en ons kindje is echt weg, ze zag niets waar ze dacht nu iets mee te moeten, ben gelukkig zo goed als schoon... nu kunnen we dit jaar schoon starten en hopelijk snel een nieuwe en goede zwangerschap ☺️
 
Hi Dames,
Ik ben daarnet toch heel erg ongesteld geworden. De Provera had dus toch langer zijn werk nodig. Maar omdat ik pas om kwart voor 5 ongesteld ben geworden twijfel ik of ik cyclusdag 1 nu vandaag moet rekenen of morgen. Ik heb namelijk een brief waarin staat word je na 18.00 ongesteld dan telt cyclus dag 1 de volgende dag. Hoe zouden jullie dit doen? Gewoon vandaag of morgen als cyclus dag 1 aanhouden. 
 
Terug
Bovenaan