PCOS, Letrozol

@zonnestraaltje... oooh dacht al ergens in Brabant ivm carnaval?? 
Af en toe ff eens ontspannen kan toch joh! Vooral zonder de maatregelen nu. 
Heb ik gezien ja op insta!! Leukkk. Balen trouwens van je follikelmeting... welke cd zit je nu dan? Hopelijk groeien ze nog even flink door! Menstruatie opwekken is ook klote ... duurt het weer zo lang voor je een nieuwe kans hebt

Donderdag is CD 21.. moest afwachten tot echt die dag zei ze..t kan nog zei ze, al denk ik zelf van niet...? Voel echt helemaal niks voel me echt leeg ofzo.. andere keren meer opgeblazen ofzo ook nu totaal niks.. maar wel veel vocht in de buikholte zei ze alleen ik ben dus zo iemand die dan vergeet te vragen wat het inhoud en dan later denkt chips had ik dat maar gevraagd!! Waarom kom ik daar nu pas op?! Maarja.. donderdag nog ff kijken en als het nog is vragen.. we zullen zien vind het niet zo heel erg als ze menstruatie op gaan wekken, ze zullen het niet zonder reden doen denk ik dan maar... ?

@zonnestraaltje, ja meis als jij zelf al denkt dat er niks bezig is kan je daar misschien wel op vertrouwen. Ik had ook heel sterk dat gevoel de vorige ronde en dat bleek ook juist natuurlijk.
Hopelijk zit er morgen wel iets dan heb je iig een kans en kun je door ondanks eventueel dan verhogen omdat het te lang duurt. Bedoelde met die opwekkers dat het sowieso dan gewoon klote is dat deze ronde "voor niks" was. Dus ik duim nog ff voor je!?
Weet iemand hoeveel het ongeveer kan schelen als je niet direct tempt bij opstaan maar 5 min later. Ik was eerst naar de wc gegaan...hield het niet meer ?? en toen dacht ik shit moest tempen. Maar mijn temp was gisteren 36.7 maar net bij het meten 37.3. Kan me niet voorstellen dat die 5 min ineens 0.6 graden verschil geeft...
Kan dat wel of miss heb ik toch een extra stijging nu..

@Camhay, eerst bewegen kan geloof ik verschil geven. Maar dit is wel veel. Bij mij is daar geen pijl op te trekken, soms ben ik later en meet ik nog lager of na het bewegen niet hoger dan normaal. Heb het wel eens getest uit nieuwsgierigheid? Ik zou hem zelf vandaag als ‘niet betrouwbaar’ rekenen en morgen weer gewoon temperaturen. Als je een stijging hebt, zie het dan vanzelf!

Ja precies. En vind het dan wel een flinke stijging voor 5 min zeg maar. Dus denk dat mn temp miss vandaag wel ietsje hoger was dan gisteren. Morgen maar weer meten.
Ik ben nog steeds misselijk en heb nu ook echt enorme last van brandende tepels pfff ?? die wachtweken zijn killing! Ik wil het gewoon weten haha
Hoe gaat het met jou @just-me? 

@camhay; omggg wat spannend!! Blijf je nu door testen? Of ga je pas op je nod weer testen? Die 5 minuten moeten echt niet zoveel uitmaken hoor! Ik had zo vaak pas na het plassen gemeten, en soms ook wel eens ervoor en erna om het verschil te zien, maar dat was Max 0,1 meestal. Ik hoop een tweede stijging die past bij een prille zwangerschap!
Ik kom net terug uit het ziekenhuis en alles is goed!!! ??? het kleine garnaaltje had een perfect kloppend hartje en ik ben op 7+4d ingeschat. 
Mag vanaf nu ook over naar de verloskundige praktijk. Heb ze net gesproken en mag over 3 weken komen voor intake en weer een echo ?. Ben helemaal in de wolken ❤️

Camhay wat mega spannend voor je. Lastig dat je niet volledig kunt vertrouwen op testen. Hoop voor jou mee op! De klachten die je hebt lijkten mij positief hoor.
@ly gefeliciteerd!!!? wat fijn voor jou. Hopelijk kun je er van gaan genieten. 
Sinds mijn eisprong ben ik zo moe, kennen jullie dat? Heb ik nooit eerder zo erg gehad. Moe en nergens zin in, moet mezelf de dag door worstelen. En de laatste 2 dagen best wel last van maagzuur/misselijk. 

Terug
Bovenaan