PCOS, Letrozol

@gebruiker ik heb dat idd ook een keer gehad!! Heel gek maar werd daarna ongesteld paar dagen na mijn nod.. maar het kan 2 kanten op natuurlijk.. erg hè die onzekerheid ??
@camhay klinkt toch wel positief!! Al is het ook wel eng om weer hoop te hebben denk ik of niet? Maar t is wel opvallend als je het altijd zo goed bijhoud en je ziet nu (positief) verschil...? Ik hoop het echt voor je!! ???
Ik temp eigenlijk nooit.. ik vergeet het sowiezo mij s ochtends ook niks vragen heb een uur sowiezo nodig voor ik er echt ben ? ik heb er wel over na gedacht om het te doen denk volgende ronde serieus bij mun wekker alarm een melding maken..
Wanneer kun je het beste beginnen of maakt dat niet zoveel uit? 

@camhay, omg dit is wel echt spannend! Ik werd toen op dag 8 dpo misselijk wakker en ook positieve test in de handen. Dus jij een dagje eerder wakker worden met precies het zelfde is wel heel spannend.. Ga je morgen weer testen? Dit lijkt echt positief hoor.. Ow dit zou zo leuk zijn! Maar ik snap dat je voorzichtig bent.
@Ly, wat een fantastisch nieuws! Ik ben enorm blij voor je / jullie. Gefeliciteerd meid! Lekker van genieten. Dus over 3 weken weer, ow zo leuk! Kon je veel zien op deze echo?? 

@ ly: wat fijn dat alles goed is!! Kun je nu ook wat beter ontspannen?

Ik heb vandaag bruine afscheiding en dat vind ik ook wel apart.. vanavond laat zit ik pas op 4dpo, dus lijkt mij wat vroeg voor een innestelingsbloeding.. maar niet eerder gehad zo vroeg na de eisprong!

@ly jeaaahhh???? oh wat fijn meid.. nou helemaal van harte gefeliciteerd. Dit moet wel goed voelen he? Echt super fijn! 
Nou ik ben sinds vandaag echt nog grieperiger slap..spierpijn...koude rillingen en heel moe (hopelijk geen corona...morgen ff zelftestje halen). Zou me niks verbazen na carnaval? maar ik hoop dat het komt door wat mindere weerstand vanwege een beeb die bezig is?
@san... oooeeh dat klinkt hetzelfde ja! ?? zou echt n wondertje zijn mocht het hier echt die kant op gaan! 
@gebruiker.. thnx meis! Dat vermoeide heb ik altijd na eisprong. Dat komt door progesteron die omhoog schiet... ik heb pmdd dus dat komt bij mij in extreme vorm naar boven. Gek genoeg deze ronde bijna niet. Iig niet het down zijn en nergens zin in hebben wel heeeel vermoeid . Veel meiden hebben last van pms klachten na eisprong! Pmdd is de evil twin daarvan ? hoeveel dpo zit jij nu? Want 2 dagen misselijk zo voel ik me nu ook. Dat heb ik normaal op dag 3 van de letrozol en in de week erna...daarna niet, deze ronde dus wel en valt mij ook op..dus dat kan natuurlijk heel positief zijn al is het vervelend haha. Duim voor je mee! 
@zonnestraaltje.. ik zou als je begint op dag 2 of 3 van je cyclus starten. 1 kan ook maar sommige vrouwen hebben pas later een tempdip. Normaliter daalt je temp 1 dag of op de dag van je menstruatie (bij mij ook). Maar soms kan het ook wat later dus dan ben je iig zeker van je basale temp van voor je eisprong...snappie! En dan echt op nachtkastje leggen en zelfde tijd! 

Ohja vergeet bijna mn eigen dingetje te vertellen... ik heb toenstraks action testen gehaald en ff testje weer gedaan... er verscheen een tuurlijn binnen afleestijd maar wel echt super licht. Heb m weggelegd in de keuken en ben gaan eten, ik schat een uurtje later dat ik m zo aantrof? 
Ik denk dat t tot dusver goed gaat ? zo donker was die de vorige keer in Oktober niet! Miss dan toch positief? ?

Is heel onwerkelijk haha.. pffff wat spannend is dit haha. Nu had ik gehoopt dat ik er niet aan was begonnen he..dat vroege testen ook Er kan nog zoveel mis gaan ?

Terug
Bovenaan