PCOS, Letrozol

@smus.. nog last van inmiddels? Ik denk dat 4 dpo idd te vroeg zou zijn. Vaak geeft een innesteling pas erna ook een bloeding. Het kan wel miss nog van je eisprong zijn omdat het bruin/oud bloed is. 
Ik ben vannacht echt heel ziek geworden dus dat verklaard de extra tempstijging wel. Drze ochtend basaal alleen al 38 graden en zweet me rot. Denk dat ik helaas toch corona heb opgelopen met carnaval :( 
Mn zoontje is vandaag n dagje weg gelukkig maar maak me wel zorgen over hoe ik hem moet gaan verzorgen als dit zo blijft. Heb al moeite met naar de wc lopen ?

@Camhay, aah! Shit wat balen! Het is ook bijna niet meer te ontlopen vrees ik.. Hoop dat je niet veel zieker wordt! Veel vriendinnen van mij die het gehad hebben waren 3 dagen echt niet lekker/ziek en daarna nog een paar dagen uitzieken.. Hopelijk voor jou niet erger dan dat! Beterschap!

Ik schrok wakker nadat ik droomde een plotselinge, tussentijdse bloeding te hebben. Zat dus in een keer rechtop, uiteraard niks aan de hand. Maar dat soort dingen droom ik haast nooit, heel gek om zoiets te dromen! Hebben jullie wel eens dat soort dromen? Ik wel eens dat ik plotseling ongesteld wordt, zeker in dit proces. Maar niet zoiets als dit. Nou ja, ik droom sowieso altijd raar haha!

@camhay vervelend!! Hopelijk ben je er niet al te ziek van.. ik heb corona gehad in de 2020 reuk en smaak verlies en benauwd was nog voor er gevaccineerd werd..  daarna niet meer gehad gelukkig nu ook nog negatief en geen klachten. Weet je wat het is.. je kunt het overal krijgen ook in de supermarkt je doet er weinig aan helaas ? hopelijk valt het allemaal mee.. 
@just-me die dingen dromen herken ik!! (nu met dit traject niet..) ik heb wlhet wel net andere dingen gehad... toen ik ging trouwen bijv had ik al 3x een nachtmerrie gehad hoe mijn bruiloft in de soep liep.. echt de meest stomme dingen kun je dromen zeg dat je denkt wtf serieus?!? En toen ik moest bevallen had ik ook al 6x gedroomd hoe dat ging..Miss omdat je er onbewust toch altijd mee bezig bent dat je hersenen er zelfs s nachts nog mee mee bezig zijn geen idee hoe dat werkt?! Vreemd he?!!!
Ik heb nu ook weer iets aparts mee gemaakt.. moest het op controle Cd 21 en nu denken ze dat ze een eisprong gemist hebben?! Ik vroeg wat ze bedoelde met dat vocht in de buik holte en toen zei ze dat kan er zijn vlak voor en/of na een eisprong.. moet maandag progesteron prikken en dan kunnen ze aan die waardes zien of er een eisprong is geweest of niet... Zo niet mag ik meteen door met ophoging letrozol anders wachten tot ik ongesteld wordt.. ? heel jammer want we hebben dus helemaal geen gemeenschap meer gehad dus zwanger kan ik niet zijn deze keer.. heeft iemand mee ooit zo iets gehad?? Ik heb echt serieus zelf ook helemaal geen 1 grotere eicel gezien op de echo's ze hebben gekeken vanaf Cd 11...

Vandaag een inwendige echo gehad, hier is pcos uit gekomen. Bloed wordt nog onderzocht, in april een afspraak samen met mijn man. Had een voor gevoel, baal wel van dit nieuws.. ik zit in België. 

@ Camhay: balen dat je ziek bent! Hopelijk is het een beetje te doen.. Denk dat je gelijk hebt van die ovulatiebloeding. Vandaag niks meer gezien!

@ Zonnestraaltje: ik herken dat vocht wel. Heb zelf tijdens mijn tweede ronde clomid zoiets gehad. Op CD21 was er pas 1 eitje begonnen met groeien, maar omdat deze maar 11mm was kreeg ik primolut om menstruatie op te wekken. Helaas kreeg ik geen menstruatie, maar wel mega kramp! Moest voor uitgangsecho komen en toen zagen ze dat mijn baarmoeder vol met vocht zat. Bleek nav bloedonderzoek dat ik toch een eisprong had gehad. Dat eitje van 11mm was door de primolut heen dus alsnog gesprongen.

@ gebruiker: balen van de diagnose, maar nu weet je gelukkig waar je aan toe bent en kun je wel verder! Ze kunnen een hoop, dus hopelijk kun je snel beginnen met een traject.

@Zonnestraaltje: 
Oh wat vreemd joh… Hmm.. Balen zeg dat je het daardoor gemist zou hebben. Voordeel is wel dat je dan binnenkort vanuit jezelf ongesteld zou moeten worden en je weer door kunt… 

@Ly:
Ah wat heerlijk meid! Ben blij voor je, heerlijk genieten!! ???

@Smus:
Oh wat bijzonder, wellicht nog een ovulatiebloeding? Of toch een heeele vroege innesteling, ik weet niet of dat kan? 

@Camhay:
Oeeeh die test ziet er echt veelbelovend uit! We gaan gewoon voor een goede doorgaande zwangerschap! 

Wat vervelend zeg dat je ziek bent geworden. Hopelijk voel je je snel weer beter! Beterschap! ?

Ik zie op 13DPO. Begint nu wel echt spannend te worden. Vorige cyclus werd ik morgenochtend ongesteld zeg maar. M'n temp blijft best hoog (vorige ronde ging 'ie stapsgewijs omlaag en heb vandaag zulke droge ogen, niet te doen). Maar durf echt niet te hopen, dus ga er gewoon vanuit dat ik morgen ongesteld word haha. 

Terug
Bovenaan