PCOS, Letrozol

Lara vandaag aanhouden als cyclusdag 1 maar dan wel als je bloed rood is. Oud bloed telt niet.
Wilkindje gelukkig kan je het nieuwe jaar direct door. Moet je nu eerst weer een bloeding opwekken of mag je direct beginnen met letrozol.
 
@ Mariska dankjewel voor je antwoord. 


@wilkindje Fijn dat jullie nu direct door kunnen. ik hoop dat jullie wens snel uitkomt ☘️ 
 
Mariska: nee ik mag nu niet met letrozol beginnen, mijn lichaam moet nu eerst herstellen en als het bloeden gestopt is mag ik weer gemeenschap hebben, iets met infectiegevaar nu door het openstaan van de baarmoedermond.. hopelijk is de hcg snel uit mijn lijf zodat ik ovulatietesten kan gebruiken, als ik een eisprong vind weet ik namelijk ook dat ik 14 dagen daarna ongesteld word (of niet) vind ik die niet dan mocht ik na 4-5 weken bellen en zou ze kijken of het baarmoederslijmvlies dik opgebouwd is en het er nog uit moet eventueel met provera zodat ik daarna met letrozol kan starten. Liever pas dan weer zwanger proberen te worden maar willen deze maand niet overslaan ?
 
@Wilkindje. Fijn dat je weer door kunt. Ik hoop met je mee dat je dan in ieder geval snel weer hersteld bent en met de Letrozol mag beginnen. Goed dat je iig zelf zo positief bent en door wilt pakken.
@Lara. Gewoon toch nog ongesteld geworden. Kun je nagaan als je dan gisteren al met de Letrozol was begonnen... Het lijkt mij inderdaad ook dat je vandaag gewoon als CD1 kunt tellen. Wel beter dat je dan netjes op CD3 kunt beginnen met Letrozol. Kan jij ook weer door ?
 
Hoi allemaal,
Nieuw hier... vorige maand gesprek gehad met gynaecoloog en aan de primolut gezet en 5 dagen letrozol geslikt. Ik zit nu op dag 10.. Ik vind dit erg spannend allemaal en vergeet hierdoor alles wat de gynaecoloog heeft uitgelegd.. Ik moet op dag 12 terug naar zh wat gaan ze dan doen? Ik weet een echo maar wat gaat hij bekijken?
Liefs!
 
THMAAR: welkom, begreipelijk dat je niet alles onthouden hebt er komt ook veel op je af ineens. Met de echo gaan ze kijken of er 1 of misschien zelfs meerdere eitjes groeien en hoe dik je baarmoederslijmvlies is ☺️ Als er nog geen eitje groeit of nog geen groter is als 10mm vragen ze vaak om een aantal dagen later nog eens te kijken of er dan wel wat groeit, nu allemaal heel spannend, voor sommige mensen is 2,5mg meteen genoeg en bij sommige mensen moet de dosis helaas omhoog voor er iets gebeurd.. ik hoop met je mee voor een mooi eitje op cd12 ☺️
 
@lilo dat is dus precies wat ik ook dacht. Als ik dus aan de letrozol was begonnen was alles weer niet op de juiste manier verlopen. Aan de andere kant wel een opluchting. Nu kan ik gewoon starten met letrozol en dan op dag 21 bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Twijfel wel of ik moet vragen om echo's tijdens de cyclus of gewoon bloed uitslag af moet wachten. Hoeveel echo's krijg je dan in een cyclus? Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op, het begin is er weer met de menstruatie.
welkom THMAAR in het begin komt er heel veel op je af. Begrijpelijk dat je het dan vergeet of niet helemaal begrijpt. 
 
Terug
Bovenaan