PCOS, Letrozol

Vraagje: heeft iemand van jullie ooit een bloeding gehad terwijl je letrozol slikte?
Ik schrok me vanacht dus echt rot dat ik dacht huh?! Nat? Huh bloed? Vandaag dus nog ? lijkt gewoon op ongesteldheid eigenlijk inmiddels.. terwijl het vanacht echt helder rood was is het nu donker ? ik vind het dus echt zo vreemd omdat ik dus geen eisprong heb gehad (bloed geprikt ook hele lage progesteron waarde), ik zit nu op Cd 31 en dag 5 letrozol vanavond de laatste 2 tabletten.. Ik vraag me nu heel veel dingen af maar vooral waar komt dit bloed dan vandaan? ? Nog even tot maandag wachten hopelijk is het snel over.. 

@zonnestraaltjee ik heb dat de 2e ronde gehad ook net na ik dacht een eisprong te hebben gehad.. bleek toen een cyste te zijn geworden. Kreeg toen gelijk een echo en bleek dat mn slijmvlies ook was afgebroken.. toen mocht ik ook gelijk met ophoging door en dat was deze ronde. Ff ziekenhuis bellen anders maandag? Denk dat je nu dan gewoon ongesteld bent en door kan met de letrozol

Huh ik snap m ff niet. Je zit op cd 31 en dag 5 letrozol? Hoe dan? Of ben ik nu dom je slikt letrozol toch van cd 3 tot cd 7 ...juist als je ongesteld bent? ? of heb ik iets gemist?

@Zonnestraaltje, hmm sorry! ik ben het ook even kwijt? ? Ben je later aan de letrozol begonnen in je cyclus? Daar was iets mee toch? Dan is je menstruatie wellicht toch gekomen, terwijl ze dachten dat je toch kon starten? Ik heb een ronde gehad dat ze bijna zeiden; ga maar gewoon weer slikken voor een nieuwe ronde, maar werd toen later die dag gebeld toch nog drie dagen te moeten wachten, en prompt kwam twee dagen na dat telefoontje toch mn ongesteldheid doorzetten. Zoiets zou ik kunnen bedenken? Zelf nooit echt bloedverlies meer, het is altijd het einde van al een gewone menstruatie, tussen dag 3 en 7…

@Camhay, wat sneu voor je vriend… Ik herken dat wel een beetje, mijn vrouw houdt ook langer hoop… Ook al geef ik aan niet teveel hoop te hebben, dus zij heeft vaak meer last van de teleurstellingen.. Wel fijn dat het voor jou ondanks de hoop, toch al een beetje in je achterhoofd zat… nu duimen we met z’n allen voor een hele mooie nieuwe ronde ??

Ja ik had geen reactie met 3e ronde 2.5 dus mocht meteen door naar de 5 omdat progesteron laag was 0.35.. dus zit nu op Cd 31 en dit is de laatste dag letrozol.. vind t ook zo vreemd allemaal.........
In mijn ogen hadden ze gewoon een ontrekkingsbloeding moeten doen maar neeeee dat hoefde niet want er was dus echt GEEN eisprong geweest

T gekke is dus ik heb echt geen 1 grote eicel gehad ze bleven rond de 10 mm dus heb toen bloed moeten prikken dus ook echt geen eisprong geweest waar komt dat bloed dan vandaan denk ik dan?? Maak me daar wel zorgen over ?

@Zonnestraaltje, ik had een onregelmatige cyclus voor ik wist van de pcos vorig jaar. Ik heb gedurende 4 cycli echt geen eisprong gevonden of gehad, maar had wel elke zoveel weken een bloeding… Daarom kwam ik er ook toen pas achter ? dus wellicht is dat bij jou ook het geval?

Vandaag, 13dpo een positieve test na de eerste ronde letrozol 2.5 mg??. Hopelijk mag het dit keer wel goed gaan! Zo spannend weer.. 

Terug
Bovenaan