PCOS, Letrozol

@ Mickie: super meis! Gefeliciteerd! Ik snap dat het nu extra spannend is na de miskraam.. Duim voor je mee dat alles goed mag blijven gaan! Ik zit op 15dpo, dus bijna gelijk!

@ Zonnestraaltje: ik heb 3 rondes clomid gedaan zonder resultaat, maar toch moest ik iedere keer weer een kuurtje primolut doen voor de onttrekkingsbloeding.. Heel vreemd dus dat ze dat bij jou niet doen! Ik heb hier dus geen ervaring mee.. Ik heb wel 1x dus eitje gehad van 11mm waarvan ze dachten dat die niks ging doen.. Uiteindelijk dus toch nog gesprongen. Misschien is dat bij jou ook nog gebeurd? En dan daarvoor al bloed geprikt? Hoop niet dat je nu nog een keer 5 dagen letrozol moet gaan slikken.

@Camhay:
Ah nee meid... ik kwam hier even kijken om te lezen hoe het met jou gaat, had op een ander berichtje gehoopt.
Wat ontzettend verdrietig voor jullie. 

En wat de rest zegt; niet dat dat het minder erg maakt, maar het is wel ontzettend fijn om te weten dat het dus gewoon mogelijk is, ondanks het zaad van je vriend. Ik weet niet of het echt medisch onderbouwd is maar ik lees het wel vaker; na een miskraam schijn je vruchtbaarder te zijn toch? Laten we doorgaan voor dé ronde! ?????
Vraagje aan alle dames hier; ik weet dat de meningen verdeeld zijn wat beter is; maar gaan jullie er iedere dag of om de dag voor rondom je ovulatie? Tot nu toe zijn wij er steeds iedere dag voor gegaan (iets met; alle kansen aangrijpen) maar vraag me toch wel af of dat de beste keuze is. 

@Mickie: van harte gefeliciteerd Meis! 

@Mickie, wat leuk gefeliciteerd! Spannend maar het komt vast goed ?

@Juliass, wij kregen specifiek advies voor om de dag, omdat zaad best lang overleeft. En het zou beter zijn voor de kwaliteit. Ook al werken wij met een donor, advies bleef dus hetzelfde. We hebben laatst een keer anderhalve dag ertussen gehad, toen ging het allemaal sneller dan normaal dus toen wilden we toch nog wel die tweede kans pakken. Maar normaal zit er bij ons wel ongeveer 48 uur tussen ja :)

@Just-Me:
Ah oke, dank je! Moeten wij dan misschien ook maar gaan proberen. Of als het zo uitkomt om de 1,5 dag kan natuurlijk ook. Mijn voorkeur heeft eigenlijk altijd 's avonds, omdat ik het een prettiger idee vind als ik dan kan blijven liggen. Zit mss tussen m'n oren hoor haha. 

Heb zojuist tussen de wittige afscheiding door ook een hele rekbare sliert gespot, zit nu op dag 9, heb dat nog nooit zo vroeg gespot. Durf het niet te hard te roepen want straks valt het tegen, maar ben heel benieuwd naar de echo woensdag, heb zo het gevoel dat het wel eens een hele vroege eisprong kan worden (hoop ik), dat zou iig betekenen dat de 7,5 mg wat doet. 

@Juliass, dat zou mooi zijn! Ik ben ook benieuwd wat de 5mg deze maand gaat doen voor mij… Om de dag zou goed moeten zijn. En misschien hou je het dan ook iets makkelijker spannend ?? Omdat het niet elke dag hoeft ? En wat betreft het blijven liggen, ik blijf meestal zo’n 10/15 min liggen. Maar mijn gyn zei dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt, ik doe het meer voor mijn eigen gevoel haha ?

@Just-Me:
Op welke CD zit je nu? Je hoogt deze ronde dus op van 2,5mg naar 5mg? Krijg je ook weer echocontroles? Hoop ook met jou mee dat de nieuwe dosis mooie dingen voor je gaat doen en ben ook benieuwd of je eisprong eerder gaat zijn. Ik heb nog niet echt vergelijkingsmateriaal wat een ophoging doet, aangezien de 2,5mg echt helemaal niets bij mij deed, dus de eerste werkende dosis was 5mg en die heeft 3 rondes (waarvan de laatste al een stuk minder, ronde duurde 37 dagen) gewerkt. Zou wel mooi meegenomen zijn als een hogere dosis zorgt voor een eerdere eisprong. :) 
Ja dat van dat blivjen liggen is volgens mij helemaal niet nodig, maar het voelt voor mij wel tegenstrijdig om redelijk snel daarna te gaan douchen en alles van onder te wassen. Naja, gevoelskwestie, moet ik misschien gewoon een keertje doen hihi. 
Jij ook veel succes deze ronde!!

Hey lieverds.

Ik heb net de assisitent arts gesproken. Ik moet zo een testje doen en als die negatief is mag ik gelijk vandaag weer beginnen met de letrozol. Is dat niet gek? Ik hoef geen echo of niets nu...

Volgens mij is nog niet alles eruit nu. Maargoed dit is dan wel de 3e dag van de bloeding. Ik vind dat wel een beetje gek eigenlijk... heeft iemand ervaring met een vmk? Ik was bijna 5 weken zwanger..

Is dat niet schadelijk verder ofzo? Ben best verbaasd dat ik gelijk door mag. Voor mezelf prima hoor... wat jullie ook zeggen je bent wel vruchtbaarder natuurlijk.

Terug
Bovenaan