PCOS, Letrozol

https://ibb.co/jfrVBQQ

Dit is mn test van nu... bijna niet meer zichtbaar maar nog niet helemaal negatief. Heb de assistent gestuurd dat er nog n tuurlijntje te zien is. Jammer dat ze niet gewoon even bloedprikken dan weet ik mn hcg waarde iig

@ Mickie: hopelijk loopt je lijntje op! Dit is mijn test van vanochtend: https://ibb.co/2NCqWLv Zou je dat een knaller noemen? Ik weet het niet. Hij wordt wel wat donkerder, maar nog niet zo donker als het test streepje.

@ Juliass: ons hebben ze eigenlijk niet specifiek advies gegeven over om de dag of wat dan ook! Afgelopen ronde hebben we de dag van de positieve ovulatietest en de dag erna gedaan.. Ben ook in slaap gevallen met het kussentje onder mijn billen, dus mythe of niet, misschien heeft het wel geholpen.

@ Camhay: het is al zo’n nare ervaring en het ziekenhuis maakt het er niet makkelijker op met de manier waarop ze er nu mee omgaan.. hopelijk snel duidelijkheid! Vind het echt zo naar voor je meis..

Ik heb ook vanochtend het ziekenhuis ingelicht en wij hebben 6 april de eerste echo!

@Smus, mooi donker streepje! 
ik ga denk ik nog 1 x testen morgen of overmorgen. Maar ga dat niet elke x doen, zegt uiteindelijk niks. Vorige x ook knallers, goeie echo en ging het alsnog mis. 

@ Mickie: dit was ook mijn laatste! Wilde het nog even doen voordat ik het ziekenhuis ging bellen. Snap wat je zegt met die miskraam! Denk dat het ook zo is. Kan altijd nog mis gaan ookal is het een mooi donker streepje. Ik zou het misschien in jouw geval nog wel 1x doen omdat hij nog zo licht is en je voor Nod zit. Maar doen waar jij je goed bij voelt!

Mooie test smus? dat zit wel goed.

Ik heb het ziekenhuis nog gesproken. Ik moet wachten tot mn tuurlijntje helemaal weg is en dan mag ik beginnen met de letrozol. Verwacht wel dat het morgen al niet meer te zien is, als ik de test van vandaag zie. Dus zal morgen beginnen :) mocht er nog een schaduwlijntje te zien zijn start ik gewoon de avond hoor... wil ook wel door nu eigenlijk.

Ze willen natuurlijk zeker weten dat ik niet alsnog zwanger ben.. mja dat lijkt me wel duidelijk na 3 dagen vloeien en krampen en m testen? dus op naar ronde 4!

Wie is er weer begonnen of gaat weer beginnen van de dames hier?

Camhay wat ontzettend naar voor jou! Wel snel dat je weer al mag beginnen met letrozol. Misschien mag je nu al beginnen omdat het heel vroeg is misgegaan? 
Ik dacht gister op 14dpo ongesteld te zijn geworden. Maar t bleef bij een beetje bruinverlies tijdens afvegen. En vandaag nog helemaal niets. Wilde eigenlijk gaan bellen om opnieuw te starten met letrozol. Maarja zolang menstruatie niet doorzet kan dat nog niet denk ik. 
Voor een innestelingsbloeding is 14dpo veel te laat toch? Ook geen krampen die wijzen op aankomende menstruatie.

@just-me ja dat zou miss nog kunnen idd ik heb echt geen idee wat ik moet denken..ga het morgen vragen!!(zie hieronder) jij heel veel succes deze ronde met de 5 mg! ?
@smus heb echt geen idee het lijkt me sterk maar zeg niet dat het niet kan ik weet het ook echt niet.. (zie hieronder)? jij heel veel succes met alles en hopelijk gaat alles goed ??
@camhay wat rot dat ze er zo mee omgaan.. je wilt gewoon duidelijkheid of het ook echt goed is allemaal en weer schoon of niet?.. logisch toch?! Heel veel succes meid?
@mickie (voorzichtig) gefeliciteerd! zou idd nog wel een test doen. Hopelijk is het ook echt zo en gaat alles goed ?
@ hier ellende... Ik heb vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis verhaal uitlegd van mijn bloeding tijdens de letrozol en dat ik door gegaan ben zonder ontrekkingsbloeding dus ik zit nu op CD33 eigenlijk.. nou hebben ze 2x terug moeten bellen omdat ze het zo ook niet wist en moest overleggen met de arts; belt ze terug zegt ze je moet vandaag hier nieuwe letrozol ophalen en vandaag weer starten met 5 mg! ? Hoe dan? Serieus dat kan toch niet ben net klaar (zaterdag laatste 2 tabletten ingenomen)?? ook zonder kijken of iets gewoon nog even een kuurtje direct erachter aan.... had morgen een echo gepland staan zegt ze jaaa die gaat dus niet door... Ik zat met zoveel vragen zegt ze ineens weet je wat kom morgen toch maar voor een echo en dan laten we het even zo.. het kan dan wel zijn dat je weer een maand moet wachten tot je ongesteld word ? huh wat?? ? sorry moet ff me hart luchten maar ik wordt hier echt radeloos, verdrietig boos en alles van! Heb voor morgen mijn man mee gevraagd naar de echo want ik wil wel even een gesprek ofzo snap er echt helemaal niks meer van.. ?
Eigenlijk wilde ze dus dat ik binnen 1 cyclus dus eigenlijk even 3 kuren letrozol doe? 1x 2,5 mg en nu dus meteen achter elkaar 2 kuren van 5mg?
Kunnen jullie dit nog volgen?? Het geeft me wel rust dat ze nu dus morgen eerst eens kijken omdat ik er zelf op stond ?

@ Gebruiker: heb je al een test gedaan?? Innestelingsbloed is oud, dus komt volgens mij paar dagen na de innesteling. Zou dus wel kunnen?! Hopelijk zet het dus niet door!

@ Zonnestraaltje: pff wat een gedoe! Goed dat je hebt aangedrongen en toch morgen mag komen en ook dat je partner mee gaat! Niet leuk als je nu nog een maand zou moeten wachten. Hopelijk komt het allemaal goed!

@ Camhay: fijn dat ze contact met je opgenomen hebben! Hopelijk is het lijntje snel weg en kun je gauw door met de volgende ronde!

Terug
Bovenaan