PCOS, Letrozol

@Camhay:

Hee meid, hoe verdrietig ook, ik kan me voorstellen dat je ook gewoon graag weer doorwilt nu. Fijn dat je morgen (waarschijnlijk) weer van start kunt met de kuur. Hoeveel DPO is het bloeden bij je begonnen? Hoeveel dagen voor/na je NOD? Als ik het zo lees een weekje daarna toch?  We gaan nu samen naar ronde 4. Tenminste, voor mij officieel ronde 5 maar daar zit ook 1 ronde 2,5 mg bij die niks had gedaan waardoor na die cyclus een bloeding moest worden opgewekt. 
Ga vanavond weer beginnen met ovutesten. 
@Smus: Wat een goede zichtbare lijn, fijn!!
@Zonnestraatje: Pfff jeetje zeg, wat een gedoe zo. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel heel bijzonder; 3 kuren in 1 cyclus... Maar goed, ik ben geen arts. Wellicht omdat je baarmoederslijmvlies steeds dun genoeg was? Aan de andere kant; willen ze je nu ook gewoon een nieuwe kuur laten nemen zonder dat ze een echo hebben gemaakt... Ik vind het eerlijk gezegd maar vreemd klinken. Zou ze morgen denk ik maar even goed uithoren en anders zijn er nog ziekenhuizen genoeg... Echt niet fijn die onzekerheid. :( 

Hallo iedereen.. 
Ik ben opzoek naar dames met ervaring met Letrozol 2,5 mg. Ik ben net gestart na een miskraam in september (6 maanden geleden) en PCOS diagnose. 
Hoe lang duurt het voordat het raak is... en heeft het invloed op de gezondheid van je baby..?
groetjes,
S

@zonnestraaltje huh wat gek zeg. Lijkt me idd ook niet goed want dan heb je super veel letrozol gehad. Ze zullen toch eerst moeten kijken of er wat aan het groeien is of dat alles nu afgebroken is. Gelukkig heb je morgen een echo..lijkt me heel verstandig. Straks groeit er wel gewoon iets.... ben heel benieuwd morgen.

@juliass ja ongeveer n weekje over tijd. Ik hoorde van de dame die ik het weekend had gesproken dat m ei net was gesprongen met de echo.. tenminste dat dachten ze omdat de follikel dus al "rafelig" was. Dus als ik uitga van de 22e was ik 4 dagen overtijd. Ik denk idd ook dat ik daarom gewoon door mag. Het was natuurlijk nog maar pril en dan zullen ze het behandelen als een menstruatie.

Heb jij deze ronde geen controle echos? Ik hoef nu ook niet terug. Dus morgen maar net de 5 mg weer beginnen en dan hopen dat het gewoon netjes zijn werk doet. Jij mag nu dus weer aan de klus? Succes ?

@gebruiker.. welkom! We hebben volgens mij allemaal ervaring met 2.5 mg. Maar zoals ik hier lees werkte dat bij de meeste van ons niet optimaal. Bij mij de 1e ronde wel... 2e ronde deed totaal niets.. toen opgehoogd naar 5 mg voor een 3e ronde en dat was dus raak maar helaas mis gegaan dit weekend. En nu ga ik morgen weer door met 5 mg voor de 4e ronde letrozol...dus hopelijk lukt het weer en blijft er een beebje plakken?

Het is bij iedereen dus verschillend qua dosis en rondes en er zijn geen garanties voor hoe lang het zal duren bij je! Maar als alles verder goed zijn werk doet en er een mooi eitje groeit heb je natuurlijk elke ronde net zoveel kans als ieder ander :) zeker als het bij je vriend ook helemaal goed zit... veel succes iig! ?

@Camhay: 
Ik heb woensdag een echo, ze gaan me deze ronde weer volgen, ivm de verhoging naar 7,5mg. We hoeven nog niet aan de klus maar ga wel vandaag weer van start met ovulatietesten. Vorige ronde was ik ook op CD10 gestart en had uiteidelijk op CD23 een positieve test. Hoop dat ik 'm deze ronde sneller vindt, niet alleen voor het geduld maar ook voor de portemonnee haha. 
Jij ook heel veel succes meid. Ik gun je meer dan ooit een positieve test. Klinkt misschien raar aangezien het hier allemaal anoniem is etc. maar leef zo erg met je mee. Hetzelfde geldt trouwens voor de andere meiden hier. 
@Gebruiker...:
Heel erg veel succes gewenst. Zoals Camhay aangeeft: het is van tevoren niet te zeggen welke dosis aanslaat en hoelang. Ik hoop voor jou dat de 2,5 mg voldoende gaat zijn en voor mooie resultaten gaat zorgen! 

@Camhay:
Vraagje aan de granaatappelsap-expert hihi. Helaas kan ik de POM Granaatappelsap niet vinden. Ik heb de afgelopen dagen de 'Healthy People Granaatappel-framboos' gedronken. De pure granaatappelsap (dus zonder framboos) kan ik helaas nergens vinden. 
Nu kwam ik AH Granaatappelsap (https://www.ah.nl/producten/product/wi429158/ah-granaatappelsap) tegen; denk je dat deze goed is? Net zo goed als POM? Ze claimen dat het 100% is...

Bedankt voor jullie reacties.
Naar mijn gevoel wacht ik al zo lang :( ik ben al 35 en het voelt 1 voor 12... Maar het is goed om realistisch te blijven en zo grote teleurstellingen te voorkomen. 
Ik ga komende vrijdag voor een eerste meting/echo om te kijken of het iets heeft gedaan.. 
geen idee wat me te wachten staat... Maar de gedachten dat ik nog maanden bezig zal zijn is pijnlijk :(

@smus
Ik ga denk ik ook nog 1 keer testen en dan begin april eerste echo.. spannend! Heb jjj die al gepland?

@gebruiker
Ik was deze ronde gestart met de eerste x letrozol 2.5mg, het is nu wel direct raak! Wel erg spannend nog nadat het 2x mis is gegaan (spontaan gelukt). 

@ Mickie: ja 6 april!

@ gebruiker: helaas heb je geen garanties en iedereen hier hoopt dat het de volgende ronde gewoon raak is! Wachten duurt zo lang.. Eerst de echo afwachten en hopelijk slaat het meteen aan. Dat is stap 1! Zelf heb ik eerst 3x clomid gedaan en dat werkte niet.. Toen vroeg ik mij ook af of er überhaupt ooit iets ging werken, maar nu heb ik na 3 rondes letrozol toch een positieve test in handen! Hoop doet leven zeggen ze dan! We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en je ziet het; het kan echt lukken!

Terug
Bovenaan