PCOS, Letrozol

@Camhay:
Ah dat is fijn, kun je weer vooruit kijken! Succes meid. 
Dat van het potje begrijp ik ergens wel. Hij denkt ook; m'n zwemmers hebben zich bewezen. Je geeft aan dat jullie na 2x proberen sowieso meer hulp krijgen; dan staat het inleveren van een nieuw potje sowieso op de planning denk ik? Anders wacht je toch tot dan? Wellicht doet het je vriend zo goed dat hij daar niet tegenop hoeft te kijken dat 1 v/d 2 rondes gewoon jullie ronde gaat zijn waardoor het helemaal niet meer nodig is. ??
Vervelend van die migraine trouwens... Sterkte. Heel toevallig had ik een week geleden ontzettende hoofdpijn, maar was 1 v/d eerste keren dat ik lenzen droeg, dus dacht dat het daaraan lag. Kan ook dat het een combinatie was, geen idee?
@Emmi:
Wat Camhay zegt, over het algemeen moet je wachten tot je rood bloedverlies hebt, tenzij je iemand bent die enkel bruin bloed verliest, dan mag je al starten, kun je het beste het ziekenhuis even voor opbellen denk ik als je twijfelt. 
Ik ben zooo benieuwd naar mijn echo morgen. Gister gaf mijn ovulatietest een licht 2e streepje. Benieuwd of 'ie vanavond donkerder is. Anders verwacht ik een zeer vroege eisprong (nu CD11), duimen duimen duimen. Heb wel al waterige afscheiding dus zou best wel eens kunnen. Hoop dat mijn gevoel klopt. 

Ik reageer niet zo vaak, ik schrijf vooral in het gonal f ovitrelle forum, maar ik lees nogsteeds wel mee
@camhay Ja dat van de migraine herken ik. De dag van mn positieve test (waarna vmk) ook een migraine aanval met aura gehad. 'Normaal' heb ik ongeveer 2-3x per jaar migraine, met letrozolgebruik was dit elke 3 weken. Nu met gonal-f nergens meer last van ?? 
ik ben inmiddels bezig met de 3e ronde gonal f. Ik mag zelf kiezen of ik een hsg wil, dit zou de kansen vergroten, maar de uitslag vinden de artsen niet zo spannend omdat het wel 2 keer gelukt is. Dus ik moet wel een goede eileider hebben zeggen ze. Dus nog even over nadenken of ik het wil. Verder is het nu een jaar geleden dat ik naar dit ziekenhuis ben verwezen en zijn we 6 eisprongen verder, pfff mn geduld raakt soms wel een beetje op hoor! Maar de arts zei dat ze er nogsteeds veel vertrouwen in heeft, want 2 keer even zwanger bij 6 kansen zou een goede score zijn... nouja. Vandaag op dag 11 nog niks te zien (alleen een cyste die niet gegroeid is tov gister, dus dat moet een cyste zijn en geen follikel). Daarom vrijdag weer terug en tot die tijd 50ie blijven gebruiken... Hopelijk werkt het nog gewoon ?? 

Oh wat fijn (ja niet fijn) maar goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Het valt nu zo op dat ik er vaak last van heb. Misschien wordt het toch eens tijd om over te gaan op gonal f. Ik ga het wel bespreken met de arts want het beinvloed echt mn dagelijks leven nu ik er zo veel last van heb in 2 weken tijd. Ik durf niet alleen de auto in te stappen omdat ik bang ben dat ik moet stoppen als ik een aanval krijg en niks zie enzo.

Juliass.. spannend!!! Als die test nu al begint de kleuren zal het vast helemaal goed zitten toch?

Julias. Ja precies ik denk dat ik het ff ga laten tot dan idd. Hij moet ook weer vrij vragen daarvoor en ik ben wel ff blij dat ik deze ronde niet naar het ziekenhuis hoef te gaan. Wie weet lukt het alsnog zo.. maar rust is nu voor ons beide wel ff fijn.

Milou.. ik zou miss ook e wachten met de hsg omdat het al 2x is gelukt. Schijnt echt een klote onderzoek te zijn. Ik zou het 5 jaar geleden al krijgen maar toen bleek ik zwanger dusbhoefde het gelukkig niet meer. Nu zijn ze er in dit ziekenhuis nog niet over begonnen... maar ik schuif dat ook liever voor me uit dan hoor haha.

Net gebeld met de assistentes. Ik zou cyclusdag 3 moeten beginnen met letrozol. Maar dan zou ik op dag 2 langs moeten komen in het ziekenhuis voor een follikelcheck. Moeten jullie dat ook? Ik vind het zo raar. Eerste ronde mocht ik gewoon beginnen.
Ik heb nu corona, dus kan niet op controle komen. Nu wil de assistente deze cyclus zo voorbij laten gaan. Verder begrepen ze niet zo goed waarom ik op dag 3 moest beginnen en welke dosis ik nu moet nemen. Dus ze gaan nog overleggen met de arts. 
Ben zo teleurgesteld. 1e ronde mocht ik zelfs op dag 5 nog beginnen. Omdat de arts geen kans wilde laten lopen. Hopelijk werkt de arts nu ook een beetje mee. Voor mij 2e ronde

Nou ik mag dus niet starten met 2e ronde. Omdat ik morgen cylcusdag 2 niet naar het ziekenhuis kan. 
Donderdag mag ik weer uit isolatie.. volgens mij laten zie hier echt een kans liggen. Ben enorm teleurgesteld. Nu maar hopen dat t geen cyclus van 60 dagen wordt. 

Terug
Bovenaan