@Camhay:
Ah dat is fijn, kun je weer vooruit kijken! Succes meid.
Dat van het potje begrijp ik ergens wel. Hij denkt ook; m'n zwemmers hebben zich bewezen. Je geeft aan dat jullie na 2x proberen sowieso meer hulp krijgen; dan staat het inleveren van een nieuw potje sowieso op de planning denk ik? Anders wacht je toch tot dan? Wellicht doet het je vriend zo goed dat hij daar niet tegenop hoeft te kijken dat 1 v/d 2 rondes gewoon jullie ronde gaat zijn waardoor het helemaal niet meer nodig is. ??
Vervelend van die migraine trouwens... Sterkte. Heel toevallig had ik een week geleden ontzettende hoofdpijn, maar was 1 v/d eerste keren dat ik lenzen droeg, dus dacht dat het daaraan lag. Kan ook dat het een combinatie was, geen idee?
@Emmi:
Wat Camhay zegt, over het algemeen moet je wachten tot je rood bloedverlies hebt, tenzij je iemand bent die enkel bruin bloed verliest, dan mag je al starten, kun je het beste het ziekenhuis even voor opbellen denk ik als je twijfelt.
Ik ben zooo benieuwd naar mijn echo morgen. Gister gaf mijn ovulatietest een licht 2e streepje. Benieuwd of 'ie vanavond donkerder is. Anders verwacht ik een zeer vroege eisprong (nu CD11), duimen duimen duimen. Heb wel al waterige afscheiding dus zou best wel eens kunnen. Hoop dat mijn gevoel klopt.