PCOS, Letrozol

@wilkindje  ik gebruik zelf geen ovulatie testen heeft de gynaecoloog afgeraden.. wat is de normale grote van een eitje eigenlijk? ?Ik dacht eitje zit er 4 a 5 dagen en dan klaar? Ik heb er zo geen verstand van..  het gezellig maken  komt zeker goed ?
 
 
@wilkindje  ik gebruik zelf geen ovulatie testen heeft de gynaecoloog afgeraden.. wat is de normale grote van een eitje eigenlijk? ?Ik dacht eitje zit er 4 a 5 dagen en dan klaar? Ik heb er zo geen verstand van..  het gezellig maken  komt zeker goed ?
 
 
@Thmaar. Je ei is vanaf 18mm 'goed'. Ze kunnen ook nog wel wat groter groeien voordat ze springen. Dat groeien kan echt met 1 of meer mm per dag gaan, maar kan ook dat ze bij je volgende echo nog net niet groot genoeg/gesprongen zijn. Het is iig fijn dat je nu in de eerste ronde nog een echo krijgt.
Bij mij zijn ovulatietesten ook nutteloos. Door de PCOS heb ik constant een verhoogde LH en dat is waar ovulatietesten op reageren. Daardoor heb ik meermaals een vals positief resultaat gehad. Dat is trouwens niet voor iedereen met PCOS het geval. 
 
@lilo1988 dus kan zomaar zijn dat ze dinsdag nog niet gesprongen zijn? En dat ik dan weer een echo krijg? Thnx voor je info trouwens!
 
Dat kan inderdaad. Het is echt even de echo afwachten. En verder wat Wilkindje zegt; om de dag gezellig maken om je kans te vergroten. Ik denk/hoop trouwens dat je bms wel dik genoeg was, anders had de gyn daar vast wel iets over gezegd. 
 
@THMAAR spannend voor je. Benieuwd naar je volgende echo. Bij mij werken ovulatie testen inderdaad ook niet!
@ikbendoutzen Welkom! Ik zie dat er al wat uitleg gegeven is. Succes!
Ik ben sinds vandaag weer gestart met de letrozol. Gister heb ik de gynaecoloog gebeld maar de gynaecoloog waar ik altijd bij ga is nog met vakantie. Heb aan de assistent gevraagd hoe nu verder en die zegt in je dossier staat op dag 21 bloed prikken. Nja ik was er even klaar mee haha. Dus ik ga nu gewoon t/m dinsdag 5mg per dag slikken. 21 januari bloed prikken en heb 23 januari een bel afspraak over de uitslag. Maar is het zo dat als je een eisprong hebt je baarmoederslijmvlies te dun kan zijn waardoor je nog geen kans maakt? Als mijn progesteron gehalte de volgende x namelijk weer goed is, ga ik hier eens navraag naar doen hoe dat dan zit met bms 
 
Terug
Bovenaan