Wij hebben weer zo’n dag hoor… ? We zijn dus een aantal dagen op het huis en de honden van vrienden van ons aan het passen. Leuk huis zullen we maar zeggen, dus dat wilden we wel ? Na een rits negatieve ovulatie testen, had ik er de pest in. Ziekenhuis gister gebeld en even gevraagd tot wanneer ik moest doortesten, maar ze zei: dit hebben we bij jou eerder gezien, kom maandag toch maar even voor een echo! Ok top, ik test wel even door voor de zekerheid, maar tot maandag. Gisteravond bleken de testen die ik mee genomen had hier naar toe op te zijn… Nieuwe besteld en die kwamen netjes vanmiddag binnen. Na een drukke dag hadden we een aantal vrienden die hier in het dorp wonen uitgenodigd voor een borrel vanmiddag, helemaal leuk! Oh ja, ff testen tussendoor. Wat denk je, ineens gaat dat stomme streepje oplopen. Echt? Nu? Zucht… Donor gebeld… ehh… je gelooft het niet ? Maare, gas erop vriend! Maar we wisten al dat hij morgen niet kan. Om 16u nog een test, ze zijn nog niet knallend, maar dat zijn ze dan dus morgen wel gok ik zo. En dat risico wilden we ook niet echt lopen… Gezeik, hij in de auto! Wij snel iedereen geappt dat we iets later thuis zijn dan gepland, want is ook zo wat als je een tafel vol vrienden hebt en we ‘even naar boven moeten’… Nou ja, jullie kennen het. Aan de slag en weer door alsof er niks aan de hand is. Nu maar hopen dat die testen dus wel mooi knallen morgen, anders was alles voor niets! Je moet er iets voor over hebben, maar op dagen als vandaag wil soms gewoon zeggen: fuck it! Ik wil een borrel en een leuke avond!