PCOS, Letrozol

@Camhay:
Yes ik had rond een uur of 17:00 getest en zag een 2e lijntje. Nog niet positief (heb zelfs een CB gedaan omdat ik er wel tegenaan zit maar verwachtte sowieso wel een rondje, maar wilde kijken hoe die uitpakte) maar als ik naar m'n testen van vorige ronde kijk, denk ik dat ik morgen een positieve test in handen heb! Aangezien m'n piek steeds vrij kort lijkt, gaan we het vanavond maar ff gezellig maken en dan morgenavond nogmaals, dan zitten we wel goed denk ik en gaat het wachten weer beginnen. Thx!! ?

@Ly:
Wat leuk van je te horen en fijn dat je vakantie leuk was! Lapland staat ook op ons lijstje om eens heen te gaan. 

@Emmi:
Ik ga voor je duimen dat je lichaam ook zonder medicatie voor een eisprong gaat zorgen zodat jullie toch kans maken!! ?
En dat wat je zegt, zo herkenbaar, sommigen om ons heen raken zwanger terwijl ze het financieel bijv eigenlijk niet aankunnen omdat het "veel sneller dan verwacht was". Zucht. Wil niemand iets misgunnen maar merk dat ik dan toch een bepaalde vorm van jaloezie voel... heb daar zo'n hekel aan... dan denk ik maar; even geduld en als het dan zover is kunnen we ons kleintje alle liefde geven en mijn vriend wordt de allerbeste vader ooit denk ik dan! ?

@Juliass, dat is zeker waar hoor! Ik merk aan haar ook dat het wachten, de teleurstellingen en de onzekerheid moeilijk zijn… We praten er ook wel over, maar soms wil ik niet praten maar gewoon even hulp ? haha, echt erg!

Ik heb al eerder gedaan wat jij zei; na 4 dagen stopte ik met temperaturen. Het gaf mij toen wel rust, maar de laatste rondes wilde ik graag weer wat meer inzicht. Toevallig bedacht ik me gister ook dat ik het misschien deze ronde wel weer laat, maar ik heb hetzelfde, soms kan ik het niet laten ?

@Camhay, ja precies dat allemaal… Het is ook best gek, je zo eenzaam kunnen voelen terwijl je echt heel goed weet dat je er niet alleen voor staat. Ook voor onze wederhelften is het lastig. En soms praat ik ook wel makkelijker met iemand anders, omdat ik me dan minder schuldig voel als ik iets zeg… Het is gewoon een intensief traject, maar we moeten het ermee doen ? Ik ben trouwens vandaag eens begonnen met de granaatappelsap, even wennen aan de smaak! Apart, maar niet vies ofzo. Dus dat ga ik de komende dagen maar eens proberen! Ben denk ik misschien wat vroeg, maar was nieuwsgierig haha!

@Emmi, ja wat een gedoe hè.. ik heb het nog nooit gehad. Bij mij is er dus al een gesprongen. En naast de cyste zit er dus nog een goed follikel.. wat die gaat doen wisten zij ook niet zeker. Ik heb ook eigenlijk geen idee hoe snel een cyste weer verdwijnt, of weer opkomt? Ik weet wel dat ik er last van heb? steken en een zeurende pijn. Soms verschiet ik er echt van!

@ Ly: mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad en bijna weer de echo! Hoop dat alles goed is en je dan inderdaad echt kunt gaan genieten!

Ik heb de 6e eerste echo. Vind het allemaal wel spannend hoor. Heb echt veel wisselende klachten en heb vooral veel kramp. Vandaag moest ik niezen en deed zo’n pijn die druk op mijn baarmoeder! En ook regelmatig wat bruinverlies.. Maakt me allemaal heel erg onzeker, dus tel de dagen af tot die eerste echo!

@ allemaal: zo te lezen is het inderdaad heel herkenbaar wat de partner betreft! Ze zijn ook zo machteloos en willen het net zo graag. Ze voelen alleen niet wat wij voelen en zijn er niet constant mee bezig omdat ze niet steeds die pillen hoeven te slikken en naar het ziekenhuis moeten. Ik denk dan ook wel eens “wat heb jij het makkelijk” en dat stopt natuurlijk niet als je zwanger bent ? Het is niet anders! Betekend natuurlijk niet dat het af en toe niet heel frustrerend is..

En dit was vorige ronde.
Avond ervoor een rondje, ochtend (en avond maar staat niet op deze foto) erna een smiley. 

https://ibb.co/KzKhmBp

@ Juliass: die ziet er goed uit hoor! Zal nu inderdaad niet lang meer duren lijkt mij, dus zeker gezellig maken vanavond!

Dan jij en just-me weer op het wachtbankje! Ga heel hard voor jullie duimen

Zoo het is spits hier!
@Just-Me:
Ik ben deze ronde ook voor het eerst met granaatappelsap begonnen. Drink het al een kleine week, schijnt sowieso wel voor je te zijn dus dacht begin alvast. Moest ook wel wennen aan de smaak maar vind het eigenlijk ook best lekker. Dus prima!
Is het bij jullie nog gelukt? Benieuwd naar je temp morgenochtend! 
@Smus:
Ah spannend!! Snap dat je de dagen aftelt. Toch een fijn idee als die eerste echo gewoon goed is! Dank je wel, hoop voor iig 1 iemand van ons een succesvolle ronde, en het liefst natuurlijk voor ons allemaal, dat zou wat zijn!

@smus; ja spannend hè die eerste weken tot de echo! Zolang het alleen bij bruinverlies blijft komt het vast goed!! Ah die pijn bij het niezen is heel herkenbaar, ik had het ook tot een week of 6/7 regelmatig en nu komt het weer een beetje terug. Gisteren stond ik echt dubbel van de pijn toen ik moest niezen. Denk dat de baarmoeder weer een groeispeurtje maakt!

Terug
Bovenaan