PCOS, Letrozol

@just-me ik heb ooit een cyste gehad van 6cm en die was na mn menstruatie weer verdwenen. Wel is die al regelmatig terug gekomen denk ik want ik herken de pijn inmiddels. Alsof er een tennisbal in je buik zit.
Nu sinds de 1e ronde letrozol zagen ze bij mij ook een "misvormde" follikel waarvan ze vermoede dat die misschien af en toe uitgroeit tot cyste (als ik het goed begrepen heb). Heel gek, deze was langwerpig. Ach... weer eens wat anders ? en begreep dat het niet zorgwekkend was.

@Smus, jaa bijna je echo! Dat lijkt me inderdaad fijn… Kan me goed voorstellen dat het spannend blijft! Komt vast goed ??

@Ly, wat tof, je reis! Knapt een mens weer van op, een weekje de natuur in en mooie dingen zien ? Staat ook nog ons lijstje, ik hou ervan! Fijn dat het goed met je gaat! Geeft ons weer hoop ?

@Emmi, haha verschillende vormen ook nog ? maar, 6 cm ? Jemig, das serieus groot! Tegen mij zeiden ze ook; kan geen kwaad. Maar irritant is het wel..

@Juliass, ja ik dacht ook, ga het eens proberen. Ben niet zo van de sapjes maar je weet maar nooit, misschien helpt het toch iets ?? Ik ben heel benieuwd naar je testen de komende dagen! Ik hoop echt enorm op een temperatuur stijging, anders wordt het wel een apart verhaal. Aangezien bloed al bevestigd heeft dat er heel recent een eisprong is geweest ?

Waar hebben jullie de sap nou gehaald eigenlijk? Appie?

Haha juliass, moet wel lachen om je zelf getekende rondje en smiley op de foto. Haha... die testen van jou zitten er dik tegenaan dus dat komt vast goed.

Ik begin hier trouwens ovupijn te krijgen. Zit pas op cd 11. Nu weet ik dat t bij mij dan goed nog n week kan duren. Maar ik begin wel weer goede hoop te krijgen. Of mn eisprong komt dit keer eerder? Weet niet of dat kan...en de recente zwangerschap daar mee te maken kan hebben. Had het juist andersom verwacht?

@emmi zooo 6 cm jezus wat een joekel. Ik heb er ook 2 gehad maar die gingen vanzelf weer weg gelukkig. Gebeurd wel vaker en hoeft niets te betekenen maar bij mij zorgde het wel dat ik geen goede eisprong had in die beide rondes. Dat is dan weer balen.

Zou toch grappig zijn als je nu ineens zelf een eisprong hebt en alsnog zwanger zou raken ?

@Hier, ik heb nog steeds geen temperatuur stijging… ik denk nu eigenlijk wel dat er iets niet klopt. Want het laat nooit twee dagen op zich wachten. En gezien ik ook geen knal test had, is er misschien een andere reden voor die bloedwaarden? Dus ga toch maar bellen vanmiddag…

@Emmi:
Jeetje, kan me voorstellen dat je dat voelt zitten, zolang het je maar niet te veel in de weg zit!
@Just-Me:
Zo is het, of het echt een wezenlijk verschilt maakt, geen idee, maar vind het wel de moeite om het te proberen!
Maarre, wat balen van je temperatuur... Kan me voorstellen dat dat je in onzekerheid brengt... Is het wel iets omhoog gegaan, of helemaal niks? Bij mij stijgt ie ook altijd redelijk snel maar ik lees wel echt verhalen van meiden waarbij het 2 dagen kan duren, wie weet. Maar zou inderdaad even bellen en vooral ook door blijven testen, misschien krijgen jullie wel nog/toch nog een kans, omdat die van 20 nog gaan springen?!
@Camhay:
Hahaha ja lukte maar niet dacht ach jullie begrijpen vast wel wat wat is haha. Ik haal de sapjes inderdaad bij de appie. Op dinsdagavond komt de appie altijd en er zijn weer 2 flessen onderweg haha. Zal in het bericht hierna even een linkje zetten (het wil nog wel eens voorkomen dat mijn hele bericht niet geplaatst wordt ivm linkjes, dan heb ik alles voor niks getypt haha). 
Vanmorgen met ochtendurine nog een CB gedaan en die zit er echt heeeel erg tegenaan maar geeft nog steeds een rondje. Vanavond nog eens testen, ga er toch wel vanuit dat die dan eindelijk eens potief moet zijn. Als ik het verloop zie kan dat haast niet anders. 
Ik zit nu dus heel erg te twijfelen wat slim is. Hebben het zondagochtend gedaan, maandagavond... Is het (als ie bijv vanavond positief is) slim om het vanavond te doen of morgenochtend (ivm kwaliteit zaad)? Avond is wat 'makkelijker' en relaxter, maar denk dat we er slimmer aan doen om het morgenochtend te doen...? Wat zouden jullie doen? 
Wat een goed teken dat je ovupijn krijgt! Ik zou inderdaad ook denken dat komt ie later maar wie weet komt ie gewoon eerder, zou mooi zijn!! Ga je beginnen met testen voor de zekerheid? 

Ik drink deze. Smaakt prima en is volgens mij wel een goeie, ze zeggen 100% sap: https://www.ah.nl/producten/product/wi429158/ah-granaatappelsap. 

Just-me, wat balen en raar zeg.... miss idd toch nog kans met die van 20 mm...hopelijk
Ben benieuwd wat de arts erover zegt.

@juliass... ohja die had ik al gezien van de appie ja!

Ik zou idd proberen dan morgenvroeg te doen en vandaag ff skippen. 1 dag ertussen kan geen kwaad. Ff kijken dan wat je test straks doet...hopelijk een smiley dan heb je duidelijkheid.

Ik heb net al n ovutestje gedaan en er staat al wel een streepje. Licht maar wel duidelijk... dus ik hoop dat die de komende dagen oploopt. Normaal als dit begint dan duurt het echt nog wel ruim een week voordat die gaat springen. Zou wel weer kloppen met de ovulatie die ik in de goede rondes altijd rond cd 18/19 heb. Daar ben ik dan natuurlijk al heel blij mee...dat betekend dat het iig op de rit zit weer :)

Terug
Bovenaan