@Emmi:
Jeetje, kan me voorstellen dat je dat voelt zitten, zolang het je maar niet te veel in de weg zit!
@Just-Me:
Zo is het, of het echt een wezenlijk verschilt maakt, geen idee, maar vind het wel de moeite om het te proberen!
Maarre, wat balen van je temperatuur... Kan me voorstellen dat dat je in onzekerheid brengt... Is het wel iets omhoog gegaan, of helemaal niks? Bij mij stijgt ie ook altijd redelijk snel maar ik lees wel echt verhalen van meiden waarbij het 2 dagen kan duren, wie weet. Maar zou inderdaad even bellen en vooral ook door blijven testen, misschien krijgen jullie wel nog/toch nog een kans, omdat die van 20 nog gaan springen?!
@Camhay:
Hahaha ja lukte maar niet dacht ach jullie begrijpen vast wel wat wat is haha. Ik haal de sapjes inderdaad bij de appie. Op dinsdagavond komt de appie altijd en er zijn weer 2 flessen onderweg haha. Zal in het bericht hierna even een linkje zetten (het wil nog wel eens voorkomen dat mijn hele bericht niet geplaatst wordt ivm linkjes, dan heb ik alles voor niks getypt haha).
Vanmorgen met ochtendurine nog een CB gedaan en die zit er echt heeeel erg tegenaan maar geeft nog steeds een rondje. Vanavond nog eens testen, ga er toch wel vanuit dat die dan eindelijk eens potief moet zijn. Als ik het verloop zie kan dat haast niet anders.
Ik zit nu dus heel erg te twijfelen wat slim is. Hebben het zondagochtend gedaan, maandagavond... Is het (als ie bijv vanavond positief is) slim om het vanavond te doen of morgenochtend (ivm kwaliteit zaad)? Avond is wat 'makkelijker' en relaxter, maar denk dat we er slimmer aan doen om het morgenochtend te doen...? Wat zouden jullie doen?
Wat een goed teken dat je ovupijn krijgt! Ik zou inderdaad ook denken dat komt ie later maar wie weet komt ie gewoon eerder, zou mooi zijn!! Ga je beginnen met testen voor de zekerheid?