@Camhay:
Ja, en ook heel benieuwd! Ik heb het gevoel dat ik ook wel echt ovulatiepijn heb nu. Vind ik altijd wel lastig want dan denk ik 'voel ik dit nou omdat ik weet dat 'ie bijna springt??' maar het voelt echt wel zwaarder onderin mijn buik ofzo.
Denk dat we er morgenochtend dan voor gaan. Stel hij springt morgen dan zitten we morgenochtend helemaal goed en voor het zaad is het ook beter om er 1,5 dag tussen te laten ipv 1 dag. Is dan wat minder romantisch ipv haasten voor het werk etc haha maar dan zetten we de wekker gewoon even wat eerder. Hoop idd ook op een smiley, dan zitten we sowieso goed! Kan nog steeds zo genieten als ik een smiley zie verschijnen haha. Dacht altijd dat ik het type was waar de ovulatietesten niet bij werken maar wel dus, maar dan moet je natuurlijk wel een ovulatie hebben haha en dat is nog niet zovaak gebeurd.
Oh wauww die is al best duidelijk! Jij kunt het beter beoordelen maar bij mij duurt de oploop niet heel lang. Paar dagen hele vage lijntjes, 1 dag een 2e lijntje die je echt al wel duidelijk zit en 1 dag BAM een positieve test. Ben super blij voor je meid, dat moet goed voelen! Hopelijk volgt 'ie snel; jullie kunnen langzaamaan weer aan de slag! ? Gaan jullie het vanaf nu weer om de dag doen, of wachten jullie even? Jullie doen het iedere 48 uur toch of zit er wel wat korter op elkaar soms?