PCOS, Letrozol

@Camhay:
Ja, en ook heel benieuwd! Ik heb het gevoel dat ik ook wel echt ovulatiepijn heb nu. Vind ik altijd wel lastig want dan denk ik 'voel ik dit nou omdat ik weet dat 'ie bijna springt??' maar het voelt echt wel zwaarder onderin mijn buik ofzo. 
Denk dat we er morgenochtend dan voor gaan. Stel hij springt morgen dan zitten we morgenochtend helemaal goed en voor het zaad is het ook beter om er 1,5 dag tussen te laten ipv 1 dag. Is dan wat minder romantisch ipv haasten voor het werk etc haha maar dan zetten we de wekker gewoon even wat eerder. Hoop idd ook op een smiley, dan zitten we sowieso goed! Kan nog steeds zo genieten als ik een smiley zie verschijnen haha. Dacht altijd dat ik het type was waar de ovulatietesten niet bij werken maar wel dus, maar dan moet je natuurlijk wel een ovulatie hebben haha en dat is nog niet zovaak gebeurd. 
Oh wauww die is al best duidelijk! Jij kunt het beter beoordelen maar bij mij duurt de oploop niet heel lang. Paar dagen hele vage lijntjes, 1 dag een 2e lijntje die je echt al wel duidelijk zit en 1 dag BAM een positieve test. Ben super blij voor je meid, dat moet goed voelen! Hopelijk volgt 'ie snel; jullie kunnen langzaamaan weer aan de slag! ? Gaan jullie het vanaf nu weer om de dag doen, of wachten jullie even? Jullie doen het iedere 48 uur toch of zit er wel wat korter op elkaar soms?

Hoi Lieve meiden,
Weer eens een berichtje van mij. Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik heb veel gemist zie ik.. maar er zijn dus positieve ovulatie testen? Zitten jullie nu allemaal weer op het wachtbankje? Spannend allemaal hoor. En de meesten zitten nu op 5 mg letrozol? Voelen jullie je goed? 

@ly wat fijn dat je zo van je vakantie genoten hebt! Heel bijzonder daar hè. Was het wat te doen in combi met de zwangerschap kwaaltjes? En super leuk dat je morgen weer een echo hebt. Komt vast helemaal goed

@juliass... jaa bij mij verschilt het nog weleens. Ik heb nog geen vruchtbaar slijm dus dat gebeurd meestal n dag of 4 voor de daadwerkelijke sprong. Maar heb echt wel opvallende pijn al dus het kan zomaar zijn dat het wat sneller gaat. Zou wat zijn dat ik rond dag 14 gewoon ovuleer. Dat heb ik in mn leven nog niet meegemaakt haha.

Wij doen het nu nog gewoon wanneer we zin hebben. En dan als ik echt vruchtbaar slijm opmerk beginnen we.. dagje ertussen... dan weer aan de slag en soms dan nog die dag van de negatieve test nog eens. Dus dan wel 2 achter elkaar. De maanden ervoor toch ook niet altijd een dag ertussen.

De vorige ronde toen het raak was:
Zondag / sex
Maandag/ overgeslagen
Dinsdag/sex
Woe/ sex (dag vd ovulatie)
Don/ sex (dag na ovulatie

Dus toen wel 3 dagen op rij.. ik ga dat nu wel weer proberen haha. Wie weet is dat voor ons toch "de methode" .

@san! Oh wat fijn meis van je echo.. dat is mooi ?

Jouw test zit er echt tegenaan hoor! Ff proberen 4 uurtjes niet te drinken of heel weinig en dan straks nog ns.. welkicht dat die dan al een smiley geeft.

@Gebruikersan:
Ik verwacht ieder moment mijn eisprong en daarna inderdaad weer het wachtbankje op. Deze cyclus heb ik 7,5 mg geslikt, helaas heb ik maar 2 rondjes met 5 mg kunnen doen (waarvan de laatste al flink lang was; 37 dagen). 
Fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat je een goede echo het gehad! Geniet heerlijk van je zwangerschap. Dank voor je bemoedigende woorden; heb het ook snel mee te mogen maken.
@Camhay:
Ja dat zou toch geweldig zijn; heb ook nog nooit op dag 14 geovuleerd maar hoop het voor je! 
Ah ja precies, dan zou ik dat gewoon weer doen nu op die manier! 
Ik ga einde dag inderdaad nog een keertje testen als ik thuis ben, rond een uur of 18:30 uur, daarvoor even letten op drinken / plassen, hoop dan een dikke vette smiley te hebben! 

Terug
Bovenaan