PCOS, Letrozol

@GebruikerSan & @Ly & @Smus: jullie kunnen je ook nog aansluiten bij het Zwanger forum he? ? de berichten gaan daar niet zo hard als hier hoor hihihi, maar wel leuk om op de hoogte te blijven ?! Vind ik tenminste! ?
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/pcos-letrozol-zwanger-forum/

@camhay hoe is het nu met je na de verdrietige gebeurtenis?
@julias, spannend! Dus bijna je eisprong. Hoe is het voor jou om 7,5 mg te slikken? Heb je veel bijwerkingen gehad?
@lisett, leuk ik zal even reageren :)!

@Juliass, ziet er goed uit! Bijna ?

@San, wat fijn! Super blij voor je!

Hier nog meer verwarring. Ik zat er vanmorgen even helemaal door heen. Ik kon alleen maar huilen… Dit heb ik in de afgelopen 10 maanden nog niet gehad. Tussen de middag kon ik bellen, dus ik sprak een echoscopiste die ik eigenlijk als enige nog nooit gehad had. Ik legde uit dat ik denk dat de bloedwaarden en mijn lijf niet overeen komen en ik het even niet meer snap. Dus zij pakt alle gegevens erbij en zegt: “hmmm… als ik dit moest interpreteren zou ik denken dat je tegen je eisprong aan zit en niet dat je hem al gehad hebt. Maar dat is mijn interpretatie puur op basis van de notities en metingen. Ik heb geen echo gezien natuurlijk.” Dit klopt wel iets meer met wat ik voel en niet voel eigenlijk. Ze gaf ook aan dat zij op basis van de gegevens niet zag hoe er al een eisprong geweest zou zijn. De cyste is niet heel groot dus die zou niets in de weg moeten zitten en de rest duidt op een aankomende eisprong. Aldus deze echoscopiste. Ik kon het beste nog een paar dagen doortesten en vragen of de donor een paar dagen paraat wil staan nog. En dan even kijken of er iets gebeurd… Ergens was ik opgelucht, want ondanks dat ik bang ben dat deze ronde verloren is, klopt het meer met mijn eigen idee. Maar tegelijkertijd baal ik ook, dit had ik liever gister geweten… Ik ben het even zo ontzettend zat.. Hoop maar dat dit gevoel snel weg zakt… ?

@justme, ik snap helemaal dat je verdrietig bent. Gek dat je van zulke tegenstrijdige antwoorden krijgt. Het zou wel echt fijn zijn toch als je eisprong deze dagen alsnog komt? Snap dat je even geen vertrouwen hebt en er even zat van bent. Ik hoop dat je nog wat vertrouwen kan vinden dat het wellicht deze ronde nog goed komt. Even goed balen je hebt groot gelijk! Veel liefs 

@san .. goed hoor wel? thnx voor het vragen. Ik sta er niet teveel meer bij stil en ga gewoon vol goede moed door. Ben nu aan het wachten op mn eisprong... hopelijk ergens volgende week. Zit nu op cd 12 en begin al wat ovupijn te voelen. Heb ik altijd wel de week van te voren en zodra het constant blijft dan is dat een goed teken ;)

@just-me. Aag meid... vervelend zo'n onzekere (cyste) ronde. Die horen er helaas bij en zijn echt niet leuk! Konden ze bij jou niet nog ff een echo inplannen om je uit deze onzekerheid te halen? Of doen ze dat bij jou ook niet? Je zou toch denken dat ze daarin bij jou sowieso wel wat meer kunnen meedenken ivm de donor.
Hopelijk komt je eisprong nog gewoon... wat doet je ovulatietest?

@Gebruikersan:
Lief dat je het vraagt, ik vind het wel heel spannend om de 7,5 mg te slikken, aangezien deze ronde alweer redelijk lang gaat worden. Vraag me dus sterk af hoelang deze dosis 'meegaat'... Qua bijwerkingen valt het gelukkig wel mee. 
@Just-Me:
Oh nee.. Wat tegenstrijdig allemaal. Snap dat je je zo voelt, vind het heel erg voor je. Heb je nog ovulatietesten gedaan? Lopen die idd op? Hoe onzeker en kut ook; probeer het positief te zien dat er hopelijk nog een eisprong aan zit te komen. Staat de donor ready?
@Hier:
Hier ook een beetje onzekerheid. Heb nog geen smiley gespot. En dan denk ik; ligt dit aan mij of aan de CB omdat 'ie 'm gemist heeft? Zorgt voor nog meer onzekerheid haha. Ik test gewoon nog ff door en hoop heeeel erg dat er vanavond een smiley in het venster verschijnt. Word wel tijd nu, maandag was m'n follikel al 24mm.. 

Meenje niet juliass.. en je streepjes test hoe was die? Je hebt toch 2x per dav getest dus missen lijkt me sterk hoor.
Hopelijk vnvnd dan een smiley. Ondertussen gewoon doorklussen toch :)

Terug
Bovenaan