@Juliass, ziet er goed uit! Bijna ?
@San, wat fijn! Super blij voor je!
Hier nog meer verwarring. Ik zat er vanmorgen even helemaal door heen. Ik kon alleen maar huilen… Dit heb ik in de afgelopen 10 maanden nog niet gehad. Tussen de middag kon ik bellen, dus ik sprak een echoscopiste die ik eigenlijk als enige nog nooit gehad had. Ik legde uit dat ik denk dat de bloedwaarden en mijn lijf niet overeen komen en ik het even niet meer snap. Dus zij pakt alle gegevens erbij en zegt: “hmmm… als ik dit moest interpreteren zou ik denken dat je tegen je eisprong aan zit en niet dat je hem al gehad hebt. Maar dat is mijn interpretatie puur op basis van de notities en metingen. Ik heb geen echo gezien natuurlijk.” Dit klopt wel iets meer met wat ik voel en niet voel eigenlijk. Ze gaf ook aan dat zij op basis van de gegevens niet zag hoe er al een eisprong geweest zou zijn. De cyste is niet heel groot dus die zou niets in de weg moeten zitten en de rest duidt op een aankomende eisprong. Aldus deze echoscopiste. Ik kon het beste nog een paar dagen doortesten en vragen of de donor een paar dagen paraat wil staan nog. En dan even kijken of er iets gebeurd… Ergens was ik opgelucht, want ondanks dat ik bang ben dat deze ronde verloren is, klopt het meer met mijn eigen idee. Maar tegelijkertijd baal ik ook, dit had ik liever gister geweten… Ik ben het even zo ontzettend zat.. Hoop maar dat dit gevoel snel weg zakt… ?