PCOS, Letrozol

Hmm kan goed nog wel even duren als ik zo kijk. Normaal is die bij mij wel ietsje donkerder nog voordat ik een smileu krijg.
Welke cd zit je nu? Denk dat het er niet ver vanaf zit hoor. Maar miss vandaag toch ff overslaan? Of hadden jullie deze ochtend geklust? ?

Hoi dames, 
Ik probeer alles mee te lezen, maar merk dat het nogal verwarrend is om alle verschillende verhalen bij te houden en te weten wie in welke fase zit. Maar ik leef enorm met iedereen mee. 
Heel herkenbaar alle gevoelens, emoties en lastige kwesties. Ook hier merk ik dat ik er regelmatig moedeloos en onzeker van word. Ergens heb ik nog de hoop dat het maar snel mag gebeuren, maar dan kruipt de onzekerheid er ook in. Wat als dit nooit gaat gebeuren? Ik weet dat er nog vele opties zijn, maar bleh ik zou het zo graag willen. En inderdaad wat jullie zeggen, bij anderen lijkt het zo makkelijk te gaan. Maar goed, dat is nu eenmaal het geval hé.
Hier zitten we inmiddels in de 'klusweek'. Ik heb besloten deze ronde nog niet met ovulatietesten te werken, maar rondom de dagen van mijn vermoedelijke eisprong het gewoon gezellig te maken. Wat jullie ook al zeggen, vind ik het soms lastig om initiatief hierin te nemen sinds de start van Letrozol. Maar het is gelukkig voor een goed doel, dus daar doen we ons best voor! :)
Verder voel ik me wel vrij onzeker over het feit dat mijn schildklier en eisprong nu niet meer gemonitord worden. Sinds het vorige maand goed was qua bloedwaarden hebben ze mij een dosis meegegeven. Hier moet ik het mee doen, totdat het gewerkt heeft (of niet meer werkt uiteraard). Geen echo's of iets dergelijks. Wat ik aan de ene kant wel fijn vind, omdat het meer rust geeft. Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het niet meer werkt. Dan ben ik nu dus weer 5 weken bezig terwijl het dan misschien niks doet. 
Ik probeer het maar een beetje luchtig voor mezelf te houden en van het positieve uit te gaan. Ook al gaat dit het ene moment soms beter dan het andere. 
Ook mijn vriend is er wel erg bij betrokken maar snapt niet echt de invloed van alles op mij. Hij leeft mee, hij is er en wilt ook supergraag een kindje. Maar de emotionele buien en alle effecten van de hormonen snapt hij niet echt. Maar goed, we moeten ze het maar niet kwalijk nemen aangezien ze ook niet weten wat het is haha.
Ik hoop dat we met z'n allen de komende tijd positief nieuws hebben! 

Camhay Ik heb vanmorgen enkel de CB gedaan (met ochtendurine), ga vanavond weer zowel CB als sensitest doen. Als ik naar mijn vorige ronde kijk, was de test voor de positieve test niet heel veel donkerder. Hopelijk vanavond... ?? Echt irritant wel dat 'onnodige' wachten, had van mij allang mogen springen haha. 
Nou, we hebben dus gisteravond en vanmorgen heel erg getwijfeld maar mijn gevoel zei; doe maar even niet. Beter voor z'n zaad en ben daar nu achteraf heel erg blij mee. Denk dat we er vanavond sowieso voor gaan, ongeacht of 'ie een smiley geeft of niet (aangezien mijn piek de vorige keer heel erg kort leek, wil 'm ook niet missen) dan zit er +/- 48 uur tussen tov vorige keer. Dan kunnen we het (ook weer even afhankelijk van de test vanavond) morgenavond of bijv. vrijdagochtend weer doen. We gaan het zien, benieuwd naar de testen!
Zit nu trouwens op CD 19... Hoe bedoel je ik heb nu al geen vertrouwen meer in de volgende ronde 7,5 mg. Kom nu maar gewoon door met die spuiten. 

Juliass.. snap je hoor. Klote is dat idd die onzekerheid. Dat die maar gewoon een smiley gaat geven nu. En qua timing zit je dan perfect idd ff paar uur ertussen. Dan kunnen jullie er weer flink tegenaan haha.

Dames wat vervelend al die onzekerheid!

@ Juliass: Ziet er naar uit dat deze rond op de 7,5 dan toch wel te lang gaat worden, maar die eisprong kan toch niet ver meer uit de buurt zijn! Hopelijk hoef je hierna niet meer na te denken over eventuele alternatieven..

@ just-me: Ik snap je gevoel! En zeker met de donor erbij wordt het allemaal niet makkelijker. Niet raar toch dat je soms even een inzinking hebt?! Hopelijk komt er toch nog een goede eisprong aan, want dat verhaal klinkt wat mij betreft ook aannemelijker dan dat hij al geweest was.

@ EDB: spannend hoor zonder die monitoring van het ziekenhuis en ovulatietesten! Dat zou mij misschien nog wel meer stress opleveren dan wanneer ik die streepjes maar niet op zie lopen. Als het voor jou zo werkt alleen maar super!

@ Camhay: die kvulatiepijn die jij hebt lijkt mij geen pretje, maar wel fijn dat je lichaam dat signaal af heeft! Knap dat je er nu alweer zo positief in staat. Hoop voor jullie dat het meteen weer raak is en nu ook blijft zitten!

@ Lisett: fijn dat het bij jou allemaal goed gaat! Ik heb al wel een gespiekt bij het andere topic, maar de meeste meiden zijn volgens mij al bevallen en ik ben ook nog zo onzeker of het allemaal wel goed zit. Ik blijf nog even hier hangen, maar misschien tot later!

@ San: ook top dat het bij jou zo goed gaat! Met mij tot nu toe eigenlijk best wel goed! Nu vooral moe en af en toe beetje misselijk, maar eigenlijk verder niks.. Fijn om te horen dat jij ook af en toe last had van die bruine afscheiding. Ik voel mij nu beter dan een week geleden en meteen denk ik dan “zou het allemaal nog wel goed gaan” en dan zeker met die bruine afscheiding.. Het blijft allemaal zo spannend! Dat had ik van tevoren niet gedacht.

Edb... ja rot is dat wel he als je geen controle krijgt. Maar dat is bij ons allemaal hoor! Zodra de dosis zijn werk heeft gedaan moet je het op eigen houtje doen.. tot het dus niet werkt en je over die 35 dagen gaat.

Probeer te vertrouwen op je lichaam! Is soms heel lastig. En idd zonde als het niet aanslaat zoals het moet.

Hey smus.. wanneer heb je ookalweer je 1e echo? Spannend he.. ik ben nu ookal aan het denken hoe ik die eerste weken zou doorkomen. Zeker na dat het mis is gegaan... pff wat een drama dan dieneerste weken he de ?‍?

Ja ik vind het best heftig. Ik voel mij nu al 2 dagen eigenlijk best wel normaal en heb het gevoel dat ik het allemaal gedroomd heb ? Misschien moet ik er ook alleen maar blij mee zijn, maarja je ziet nog niks en omdat ik ook nauwelijks iets voel maakt mij dat echt heel erg onzeker of het allemaal wel goed zit! Je gaat van de onzekerheid die het hele traject met zich meebrengt naar of het allemaal wel goed zit! Heel gek en daar had ik echt van tevoren niet bij nagedacht. Lijkt mij inderdaad nog moeilijker na een (v)mk! Ik moet niet klagen, want ik weet dat jullie allemaal graag met mij zouden willen ruilen! Toch maar ff afwachten tot 6 april dus..

Terug
Bovenaan