Hoi dames,
Ik probeer alles mee te lezen, maar merk dat het nogal verwarrend is om alle verschillende verhalen bij te houden en te weten wie in welke fase zit. Maar ik leef enorm met iedereen mee.
Heel herkenbaar alle gevoelens, emoties en lastige kwesties. Ook hier merk ik dat ik er regelmatig moedeloos en onzeker van word. Ergens heb ik nog de hoop dat het maar snel mag gebeuren, maar dan kruipt de onzekerheid er ook in. Wat als dit nooit gaat gebeuren? Ik weet dat er nog vele opties zijn, maar bleh ik zou het zo graag willen. En inderdaad wat jullie zeggen, bij anderen lijkt het zo makkelijk te gaan. Maar goed, dat is nu eenmaal het geval hé.
Hier zitten we inmiddels in de 'klusweek'. Ik heb besloten deze ronde nog niet met ovulatietesten te werken, maar rondom de dagen van mijn vermoedelijke eisprong het gewoon gezellig te maken. Wat jullie ook al zeggen, vind ik het soms lastig om initiatief hierin te nemen sinds de start van Letrozol. Maar het is gelukkig voor een goed doel, dus daar doen we ons best voor!

Verder voel ik me wel vrij onzeker over het feit dat mijn schildklier en eisprong nu niet meer gemonitord worden. Sinds het vorige maand goed was qua bloedwaarden hebben ze mij een dosis meegegeven. Hier moet ik het mee doen, totdat het gewerkt heeft (of niet meer werkt uiteraard). Geen echo's of iets dergelijks. Wat ik aan de ene kant wel fijn vind, omdat het meer rust geeft. Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het niet meer werkt. Dan ben ik nu dus weer 5 weken bezig terwijl het dan misschien niks doet.
Ik probeer het maar een beetje luchtig voor mezelf te houden en van het positieve uit te gaan. Ook al gaat dit het ene moment soms beter dan het andere.
Ook mijn vriend is er wel erg bij betrokken maar snapt niet echt de invloed van alles op mij. Hij leeft mee, hij is er en wilt ook supergraag een kindje. Maar de emotionele buien en alle effecten van de hormonen snapt hij niet echt. Maar goed, we moeten ze het maar niet kwalijk nemen aangezien ze ook niet weten wat het is haha.
Ik hoop dat we met z'n allen de komende tijd positief nieuws hebben!