@Iedereen, dank voor jullie lieve reacties! Vandaag is iets beter dan gister. Maar mijn temp doet niets en de testen zijn echt witter dan wit… Mijn lijf is echt wel van slag nu. Gruwelijke pijn in mijn borsten, steken in mijn onderbuik. Mijn vermoeden is dat het niet meer werkt, dit gebeurde in november ook, precies zo… Wij hadden wat woorden met onze donor die het langzaam toch ook lastig begint te vinden denk ik.. het onverwachte langskomen en nu mogelijk een keer extra… Wat wij goed snappen, al is het voor ons ook niet makkelijk om het steeds weer te moeten vragen en zo abrupt alles om te gooien… Na een gesprek met mijn vrouw gister avond heb ik vanmorgen gebeld naar een kliniek voor een second opinion. Niet omdat we ontevreden zijn over ons ziekenhuis, maar omdat ik graag wil weten of we alles er wel uithalen… Ik heb een beetje het gevoel dat ze me nu laten aanklooien. En dat heb ik niet eerder gevoeld. Helaas is er een lange wachttijd, maar we gaan in elk geval de verwijzing doorsturen. En ondertussen kijken we verder of er meer mogelijkheden zijn. Want op deze manier loopt het voor mij, voor ons en de donor een beetje op zijn einde vrees ik en dat willen we ook niet.