PCOS, Letrozol

@smus wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! Samen zwanger super leuk. Ik heb ook 1 vriendin die 5 weken voorloopt. Een andere vriendin die ook aan de letrozol zit, dus zou leuk zijn als die binnenkort ook in verwachting is. Begint nu toch hè met de leeftijd en vrienden om je heen. Maar snel 6 april zijn inderdaad en vertrouwen krijgen. Dat zou super fijn voor je zijn! Met hoeveel rondes ben jij nu uiteindelijk zwanger geworden?
@camhay, spannend ovulatie komt eraan! Leuk leuk! Dus dan werkt het mooi nog goed bij jou!
@julias goede temp stijging, ik geloof ook niet echt in knallers van ovulatie testen hoor. Heb het zelf in elk geval nog nooit gehad. En je temp zegt genoeg. Haha lekker veel gesekst, denk wel dat je dan een goede kans maakt! En wat goed dat je hebt aangegeven eventueel volgende ronde ook gevolgd te willen worden. En als het niet werkt is spuiten gelukkig nog een optie. Ik zou dat ook doen ivm bijwerkingen maar ze liggen hier dus nog in de koelkast, dure krengen en niet geheel vergoed maarjaaaaa. Ik hoop gewoon dat deze ronde bij jou raak is en anders de volgende ronde gewoon werkt! Met echo's is het wel fijn! Inmiddels wel gewend aan dat grote camera ding in je dinges?. Vreselijk toch haha. 

hier, ik ben ziek.. Net getest op Corona. Ben maar wat thuis aan het werk want ons halve team heeft Corona. Echt een gedoe.. spierpijn en hoest. Kan ook de griep zijn.. dat hoop ik want echt geen zin in Corona (heb het vorig jaar ook al gehad). En maak mij nu beetje zorgen over ziek zijn en mini baby.. niet fijn!

@Smus:
Nee ze gaan niet bloedprikken en ook geen echo meer doen. Maar als mijn temperatuur hoog blijft dan heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed zit. 
@Camhay:
Ik heb gisteravond getest en toen waren de lijntjes alweer minder aanwezig (zal zo een foto toevoegen) dus denk eigenlijk niet dat ik nog ga testen. Zeker icm het feit dat mijn temp omhoog is gegaan zie ik daar niet heel erg de meerwaarde nog van in; in dit stadium is het belangrijker om goed te drinken (wat ik altijd al doe, behalve als ik ovualatietesten moet doen haha) dan te kijken of de lijntjes nog verder aflopen denk ik. Heb nog nooit deze temp gemeten voor mijn eisprong, vertrouw er eigenlijk al wel heel erg op dat het klopt, ondanks dat ik na 3 dagen pas echt een bevestiging heb natuurlijk. 
Oeeehh wat super zeg! Jullie mogen van start! Hihi. Dan lopen we op een paar dagen verschil redelijk gelijk, kunnen we elkaar een beetje 'bezighouden' in de wachtweken haha. 
@Gebruikersan:
Ja precies, er zijn volgens mij genoeg vrouwen die geen knaller krijgen. Maar als je 'm de ronde daarvoor wel hebt gehad maakt dat toch weer onzeker. Maar denk dat die temp stijging meer dan genoeg bevestiging geeft.
Hahaha echt he, moet er wel om lachen. Als je daar ligt moet je er ook gewoon niet bij nadenken; als je dat wel doet is het wel een tikkeltje ongemakkelijk haha. 
Oh dat is niet fijn! Beterschap en hopelijk valt het mee.
Even heeeelemaal off topic: voor de meiden die ook meer goede vetten binnen willen krijgen (ik probeer daar laatste tijd ivm zwangerschapswens en pcos op te letten): ik zit as we speak aan een rijstewafel (snack & jacks) met geprakte avocado en gerookte zalm erop... Zoo lekker!

@Juliass , fijn dat je temperatuur omhoog is gegaan! Dat geeft inderdaad vertrouwen! Nu afwachten weer ?

@San, oh jee… ik hoop op een griepje voor je. Hoe dan ook niet fijn!! Beterschap!

@Camhay, dat is goed nieuws! Je cyclus dus mooi op gang meteen, super fijn!

@Hier; een rommeltje. Ik heb maar weer gebeld vanmorgen, had weer iemand anders aan de lijn. Ik vroeg haar; hoe lang willen jullie dat ik nog doortest? Maar zij zei: op basis van deze gegevens had je nu ergens wel een eisprong minstens een ietwat positieve test moeten hebben… De waarden waar ze het over hadden maandag (progesteron) was maar 3,8. En zij zag ook dat ik normaal na een eisprong tussen de 62 en 85 zit. Dus dat lijkt er niet op haha! Ze wilde graag dat ik morgen meteen kom en dan ook gewoon naar mijn eigen gynaecoloog. Ze verwachten inderdaad geen eisprong meer en ik ook niet. Maar mijn borsten staan op klappen, zo zeer doen ze inmiddels en mijn onderbuik is ook niet blij… Dus morgen een echo en dan een gesprek hoe nu verder. Als de 5mg na 3 rondes zijn werking al verliest weet ik niet of ik die onzekerheid van de 7.5 mg aan wil… Maar goed, eerst morgen maar daarheen en gelukkig mag mijn vrouw weer mee! Dus… fingers crossed dat ze niets geks zien en dan maar horen hoe verder…

@juliass... jaa als ik zo je testen zie idd icm de temp is dat wel duidelijk ja. Lh piek 18e zou ik ook denken idd. Fijn meid!
Bij mij gaat het nog wel n aantal dagen duren denk ik hoor...voor de echte sprong. Maar het begin is er iig. Dat geeft me wel hoop. Hoop wel dat jet dit keer doorgroeit en niet gaat krimpen ofiets. Dat kan natuurlijk ook. Maar ga er gewoon vanuit dat het nog werkt

@san... aah nee bah! Heb je al de uitslag? 2e keer zal wel wat meevallen en vooral met omikron geen reden tot paniek bij zwangerschap hoor. Leuk is anders natuurlijk..

Gelukkig geen Corona hier, maar wel een goede griep. Voel mij volgens mij bijna slechter als toen ik Corona had. Koorts, spierpijn en hoest. Maar goed maar rustig aan doen. 
@justme spannend! Laat je weten hoe de echo gegaan is? Hopelijk komen jullie eruit hoe nu verder. Maar wel spannend!
@julius ik denk ook dat dat je piek geweest is hoor! Je ziet duidelijk dat daar de donkerste lijn is. Hahaha ja echt he.. tis wat! Ik blijf het wat ongemakkelijk vinden en vooral als mijn man mee is, maar ergens went het dan ook weer hè..
Advocado is echt een wonderding, net zoals ongezouten noten, vette vis! Ik heb er een soort van nascholing in gevolgd dus geef mensen advies over binnen krijgen van goede vetten! Vlees zit vol met slechte vetten dus 2x per week geen vlees is ook een goede!
@camhay, ben je dan nu met ovulatie testen begonnen of wacht je nog even? 

Hee meiden!
Gisteren goed nieuws gehad en een prachtige echo. We hebben zelfs het hartje al mogen horen kloppen. de mini is goed gegroeid en loopt perfect op schema! Prachtig om te zien op de echo hoe het in 3 weken van een garnaal naar een mini mensje is gegaan. Echt een opluchting dat alles goed is ?.
Volgende week bloedprikken voor de Nipt, dat is nog wel even spannend. Maar geweldig om te beseffen dat er in oktober gewoon echt een kindje gaat komen!
Ik neem bij deze ook een soort van afscheid van het forum, zal niet echt meer gaan meeschrijven. Wel probeer ik nog eens wat mee te lezen, omdat ik wel heel benieuwd ben hoe het met jullie allemaal gaat! Dus wie weet af en toe nog een reactie vanuit mijn kant.
Lieve meiden, ik wens jullie alle geluk toe en hoop zo erg dat iedereen ook gauw een positieve test in handen mag hebben ❤️. 

@ Ly: wat fijn voor jullie dat alles er goed uit ziet en het mooi op schema verloopt! Ik ben heel blij voor jullie. Lekker gaan genieten van de zwangerschap!

@ San: ah meid dat is niet fijn zo ziek zijn! Heel veel beterschap!

Terug
Bovenaan