PCOS, Letrozol

@ allen tijdje offline geweest hier.. pfff had veel te lezen maar ben een heel eind bij denk ik! ?
@ Just me pfff wat lastig allemaal voor je!! Heel logisch het is ook echt zwaar en zeker met een donor, nog meer plannen en nog meer gesprekken evt. Wat je zegt die spuitjes ik zag er ook zo tegenop... En nog.. die kans dat het bij ons nodig is is ook zeker nog aanwezig! Ik heb altijd geroepen ik spuit iedereen behalve mezelf! (Ben verzorgende IG van beroep) maar toen ik ervoor stond met die ovitrelle en de pregnyl Ik trilde zo hard maar toch had ik ze in no time zelf gezet! En je voelt er eigenlijk niks van (gelukkig maar) ik blijf ons doel voor ogen houden en denken ; het kan altijd erger.. dat helpt mij persoonlijk eigenlijk altijd wel! ?
@EBD lastig hè?! Pcos en traag werkende schildklier! Ik heb het zelf ook beide (ziekte van hashimoto, autoimmuunziekte) mij houden ze extra in de gaten tijdens dit traject sterker nog voor ik mocht starten moesten eerst mijn waardes helemaal goed zijn (tsh onder de 2) pas geleden waren de waardes weer te hoog gelukkig mocht ik wel gewoon door gaan in het traject moest verhoging van medicatie en nu was alles weer helemaal goed! Ik moet om de 6 weken prikken nu als die verder goed is mag het naar 1x per 3 maanden.. 
@juliass ziet er positief uit dan als ik het goed lees succes! 
 @san en Ly fijn dat alles goed gaat! San beterschap hopelijk voel je je snel weer beter! 
@smus vervelend dat je je zo onzeker voelt maar begrijpelijk, niet iedereen voelt in het begin ook echt iets.. ik zelf ook niet toen ik net zwanger was snap dat dat heel veel onzekerheid met zich mee brengt, hopelijk kun je snel echt genieten! 
@camhay jeetje jij hebt ook al wat meegemaakt dan als ik dat zo lees met al die spuiten!! Nou hopelijk is je gevoel nu goed en heb je snel een positieve test en blijft het ook zo! Dat hoop ik natuurlijk voor ons allemaal ?

@zonnestraaltje ja heel lastig inderdaad. Fijn dat jij gewoon door kon gaan. Ik ga denk ik ook deze week maar even bellen of ik nog een keer gecontroleerd kan worden. Dan weet ik tenminste of de waardes nog goed zijn! 
Gisterochtend had ik dus een positieve ovulatie test en ik kreeg gisteravond echt erge steken in mijn onderbuik. Duidelijk ovulatiepijn. Nog nooit gevoeld, maar ik wist dat er iets gebeurde. En had er ook wel echt last van. Hebben jullie een idee of dit voor, tijdens of na de eisprong optreed? Een Google rondje op internet bracht me niet echt verder. We hebben het in ieder geval gisteravond gezellig gemaakt. Nu maar hopen dat het optijd is!! 
Fijn weekend allemaal. 

@edb, ovulatiepijn is vaak de laatste groeispurt van het eitje VOOR die springt. Vaak als je pijn dan over is weet je dat de eisprong is geweest :)

Vnvnd voor de zekerheid nog gezellig maken:) tenminste zou ik doen. Je eitje is 12 tot 24 uur te bevruchten na de sprong. Succes! Dan ook jij de wachtbank op.

Hier nog steeds aan het wachten op een knaller. Testen worden ietsje donkerder. Verwacht mn sprong zondag/maandag. Dus wij zijn het alvast gezellig aan het maken.. morgen miss ff dagje overslaan. Ik ga proberen hetzelfde te doen als de vorige ronde iig :)

@camhay, bedankt voor je antwoord. Dat geeft me rust en vertrouwen. Inderdaad vanavond nog maar even gezellig maken en dan hopen dat ik niet ongesteld word. Geeft me in ieder geval een zeker gevoel dat we het op het juiste moment hebben gedaan. 
Spannend voor jou ook, veel succes en plezier! Hopelijk snel een knaltest!

@EDB ik herinner me dat ik afgelopen ronde op vrijdagavond tegen mijn vriend zei... nu springt ie. Die dag nog controle gehad en wat verhoging van waardes. Maandag daarna weer echo en toen was er op die zaterdag of zondag een sprong geweest. Dus aan de bak zou ik zeggen?
De arts gaf ook aan dat je de laatste groei spurt kan voelen. Fijn voor jou! Spannende wachtweken.
Ik heb vandaag voor het ALLEReerst een 2e streepje op mn ovulatietest. Gister nog niks helemaal niets te zien. Vandaag dit. https://ibb.co/5FjJXmC
Wat denken jullie? Zou ik deze maand toch een eisprong krijgen zonder medicatie? Dat zou toch een feestje zijn zeg. 
Vandaag jullie tips in acht genomen en granaatappelsap gehaald?

@Emmi, wat goed om te horen! Vrijdagavond en vanochtend gezellig gemaakt. Gisteravond helaas niet gelukt, maar hopelijk is dit genoeg. 
Ja vind het echt fijn dat ik het gevoeld heb. Nu is in ieder geval mijn onzekerheid van wel of geen eisprong weg. En weet ik dat we in het juiste tijdsbestek zitten. 
Oh wauw, wat goed! Dat ziet er veelbelovend uit! Ik heb het even gemist hoor, maar jij hebt dus even helemaal geen medicatie?  

Ziet er positief uit enmi! Dat zou fijn zijn zonder de medicatie. Welke dag zit je nu dan?
Ik heb door de pcos juist altijd streepjes en die lopen rondom mn ovulatie op en af, ik voel dan ook de "ovulatiepijn" op en af gaan. En op het moment dat ik richting een knaller ga dan is het een blijvende doffe/drukkende "pijn" . Vaak 2 dagen op zijn heftigst en dat zijn ook de 2 dagen van mn piek en de dag erna is die dan vaak gesprongen. Ik had voor mijn zoontje weleens cyclussen van 180 dagen dus ik ben erg blij met die ovulatiepijn geweest altijd haha. Anders kon ik ovutesten tot ik er bij neer viel?

Hier begint nu de pijn toe te nemen... ik ga rond 12 uur even een ovutestje doen en miss ook wel een cb erachteraan. Gisteren al gezellig gemaakt... dus ik hoop snel ook aan te sluiten voor de wachtweken?

@just-me... hoe gaat het nu met jou meisje?

Terug
Bovenaan