PCOS, Letrozol

@ emmi een test na je LH piek zegt helaas helemaal niks meer. En ook niet of je ei dan is gesprongen. Dat kan ook goed vandaag zijn bij wijze van. Daarom moet je echt tellen vanaf het moment dat je piek is ingezet...2 dagen dan is die zeker gesprongen. Testen erna heeft eigenlijk niet zoveel zin. Ik doe het ook hoor...maar meer omdat ik bang ben dat mn piek miss later is ofzo. De afloop geeft natuurlijk wel aan dat je piek is geweest.

@juliass... hier nog steeds geen smiley op de cb. Maar vandaag enorm vruchtbaarslm... oplopende test action (bijna piek) en mega ovupijn. Aan beide kanten!! ??

Ik zit nu op cd 17. En de vorige rondes had ik mn sprong telkens op dag 18. Dus ik verwacht vnvnd of morgenvroeg een smiley en ik denk dat mn ei morgen springt. Dus vandaag slaan we ff n dagje over.. en dan gaan we weer 3 dagen op rij aan de klus. Zo was het de vorige ronde ook gelukt? ga ervanuit gezien alle symptomen dat het precies hetzelfde is als de vorige cyclus... tot dusver klopt het.

Hoe is het met de wachtende dames?

Ohja juliass.. ben idd toch weer gaan tempen. Vanochtend nog 36.7 dus mn eisprong is nog niet geweest. Ik zit altijd rond de 36.6/36.7 ervoor. (Vorige ronde 36.3 en erna 36.9/37.0) maar had denk ik echt te maken met de kou.. nu zit ik weer zoals altijd :) vind het tpch wel fijn idd die bevestiging

@Camhay:
Oeh aan beide kanten, hopelijk weer dubbele kans!!
Mag ik vragen waarom jullie vanaf morgen 3 dagen op rij aan de klus gaan, als je morgen je eisprong verwacht? Dan erna en daarna daarna is niet per se meer heel relevant toch? Wij stoppen in ieder geval altijd als mijn temperatuur duidelijk gestegen is. 
Als ik je berichtje zo lees lijkt het heel erg hetzelfde als bij ons. Achteraf gezien hebben we het op de dag van de piek op een dinsdag (de meest donkere lijn laten we maar zeggen) niet meer gedaan. De dag daarvoor (maandag) en de dag daarna (woensdag) wel. Heb het juist een beetje spijt van dat we het dinsdag niet hebben gedaan. Aangezien mijn temperatuur donderdagochtend een duidelijke stijging liet zien, ben ik bang dat de seks op de woensdag niet meer meedoet...
Maarrr spannend weer zeg, hopelijk een goed teken dat het op de vorige ronde lijkt, maar nu gaan we voor een plakker!
Hier wel oké, ben er wel veel mee bezig weer in m'n hoofd. Zit nu op ca. 5 DPO. Ben sinds gister wel een beetje verkouden; overdag een loopneus en 's nachts een verstopte neus. Vandaag weer hetzelfde, irritant, wellicht iets van hooikoorts ofzo?

@Juliass
Dat was ik inderdaad! :) Hier een beetje hetzelfde verhaal. Mijn vriend geniet nog erg van een drankje. Soms denk ik ook; ja hallo, jij moet er ook op letten. Hij probeert het al meer te doen gelukkig! Maar bij hem was alles goed, dus dan zal het ook niet zoveel uitmaken. 
Ik merk inderdaad dat ik me ook schuldig voel om te drinken na mijn eisprong voornamelijk. Dus ik heb dat deze keer ook niet gedaan. Ben ook al flink verminderd met drinken(voor mijn eisprong). Eigenlijk wil ik helemaal stoppen daarmee, alleen ga ik over twee weken op vakantie. Dat valt net samen met wel/niet ongesteld (hopelijk natuurlijk niet). Dan ga ik echt wel even een wijntje drinken hoor, mocht ik wel ongesteld zijn. 
Goeie van die speciaal biertjes! Hopelijk voel je je snel weer wat beter :)
@Camhay spannend en hopelijk krijg je snel een smiley! :)
@Hier:
Alles gaat goed. Dit is de eerste keer dat ik bewust ben van mijn eisprong en weet dat er dus een kans is. Ik kan nu al niet wachten tot over 2 weken. Ben er ook veel mee bezig merk ik, terwijl ik dat eigenlijk een beetje wil afhouden. Maar omdat ik nu daadwerkelijk een kans is, denk ik steeds; zou het deze ronde raak zijn? Dat moet ik maar een beetje van mij af proberen te zetten en te focusen op werk en leuke dingen :) Hoe komen jullie de wachtweken door, nog tips? 
Vanochtend wel even met het ziekenhuis gebeld en mag morgen bloedprikken voor mijn schildklierwaarde. Ben benieuwd hoe dit er nu voor staat, geeft denk ik ook een goede indiciatie van de kans deze ronde.

@EDB:
Wel heel fijn dat jullie weten dat het bij je vriend goed zit! 
Enne, dat van dat drankje op vakantie, gelijk heb je hoor meid. Je moet ook gewoon lekker blijven genieten en niet constant leven alsof je zwanger bent. 
Als ik volgende week ongesteld word en ik weer aan een nieuwe Letrozol ronde begin (er vanuitgaande dat die weer aanslaat), dan ben ik tijdens mijn wachtweken ook op vakantie. Ga dan echt wel genieten hoor. Wie weet hoe lang het nog gaat duren. 
Bijzonder is dat he, dat je voor de eerste keer echt kans maakt?! 
Heel eerlijk, echte tips heb ik niet, ik ben er ook veel mee bezig. Iedere ronde weer. Daar waar ik na de eerste ronde heeel erg hoopte op een positieve uitkomst, hoop ik dat nu natuurlijk nog steeds maar uit zelfbescherming ga ik er ergens een beetje vanuit dat het niet lukt deze ronde. Want ja; waarom nu wel?! Zo denk ik dan. 
Spannend, het bloedprikken voor je schilklierwaarde, ik zal met je meeduimen dat het goed zit!

@juliass.... nee verwacht morgen pas mijn lh piek/smiley. Dus eisprong dan pas woe of don... je eitje is dan 12 tot 24 uur te bevruchten NA de piek pas. Dus bedoel niet de daadwerkelijke eisprong maar de lh piek haha. Vorige keer hebben we het voor de piek gedaan. Toen 1 dag rust.. en toen op de dag van de piek, 2e dag piek en dag na de 2 lh piek dagen. En ik denk dat juist die laatste dag de treffer was aangezien mn ovupijn toen weg was en mn temp erna steeg.

Dus dat schema houden we nu ook weer aan ?. Verwacht morgen een positieve test zeg maar.

Spannend weer dat wachten. Voel je al iets?

@Camhay, oh jij bent er bijna haha! Fijn weer! @Juliass, jij nu in de wachtweken? Nu duimen ??

Ik had onze ronde een week geleden al afgeschreven haha! ? Ik wist al meteen toen die piek niet doorzette dat het klaar was. Aangezien er ook echt niets gebeurt! En de laatste echo liet een soort verschrompelde 30mm follikel zien en verder zat er niets meer. Ja die cyste dan. Maar ik verlies dusdanig veel bloed vandaag dat het niet een beetje een tussenbloeding is. Dit is meer dan ik normaal überhaupt verlies tijdens menstruatie…

Dus ik belde om te vragen wat dan kan zijn op dag 22 en wat ze willen, gezien nieuwe medicatie dan hals over kop moet starten en we zijn nog nergens op voorbereid. Dus ze ging overleggen met de gynaecoloog. Ik dacht: oh oh… nou krijg ik het.. ? Zegt de gyn: ze moet morgen komen ? Vrijdag vond ze het nog onzin ??‍♀️? maar gezien de vroege cyclusdag, hoeveelheid van de bloeding en start nieuwe medicatie moeten ze weten wat dit is. Wel gedoe dit, ik ben echt nog kapot van de spanning van afgelopen week en van de buikpijn. We hebben nog niet met de donor kunnen praten, dat kan pas morgen. En tegenstrijdig: enerzijds denk ik; ik moet blij zijn als dit mijn menstruatie is, anderzijds had ik nu die twee weken pauze zo goed kunnen gebruiken… Maar ik hoop maar wel dat het mijn menstruatie is, anders is het sowieso niet best ?

Terug
Bovenaan