PCOS, Letrozol

@edb.. jammer dat gisterenavond niet is gelukt.. maar jouw vriend heeft gewoon goede zwemmers toch? Stel hij is zaterdag Gesprongen dan zat er al een lading klaar...
Heb je nog last van ovupijn gehad gisteren? Anders miss wel vandaag de sprong. Dan zit je iig goed ja.

Jij tempt niet erbij toch?
Ik normaal wel en deze ronde niet.. maar baal wel een beetje nu want merk dat ik erg onrustig wordt juist van het NIET tempen haha. Geeft me in ongecontroleerde rondes juist de zekerheid. Volgende ronde maar wel weer beginnen.

@Camhay ik heb gister nog af en toe wat steekjes gehad, maar niet zoals vrijdag! Ja hij heeft gelukkig goede zwemmers, dus als het eitje toch gisteren gesprongen is dan zit het hopelijk nog goed van vrijdag. 
Ik temp inderdaad niet, maar snap wel dat je de controle mist inderdaad. Voor mij werkt het wel iets rustgevender dat ik nu echt daadwerkelijk het gevoeld heb. Hierdoor weet ik dat het eitje gisteren of vandaag gesprongen is/gaat springen. Dan is het hopen dat er een bevruchting en innesteling volgt! 
Maar bij jou snap ik dat je zeker op t goede moment wilt zitten, dus dan kan ik me voorstellen dat temperaturen wel heel fijn is! 
Voor mij is het nu afwachten, 2 lange weken gaan we in haha! Hopelijk heb jij ook snel een positieve ovutest!! 

@Camhay, lief dat je het vraagt ? Het gaat redelijk. Ik ben er wat kalmer onder, maar ik twijfel enorm terwijl er eigenlijk niet eens zoveel te kiezen valt haha! Maar ik heb sinds vandaag ineens bruinverlies. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat al een menstruatie is?? Zou het door die cyste kunnen komen? Ik zit op cd 21 en de halve piek die ik had is een week geleden. Vreemde timing dus? Als het zo blijft bel ik toch maar even om te vragen wat het kan zijn. Durf al bijna niet meer te bellen? Zal de gyn leuk vinden hahaha ?

Bij jou lijkt het de goede kant op te gaan als ik het goed lees? Zo fijn na afgelopen maand! Hoop dat het snel doorzet ?

He meiden, sorry ben even offline geweest afgelopen dagen hier. 

@Smus:
Dank je wel!

@Gebruikersan:
Dan ga ik daar lekker mee door! Haha. 

Lief wat je schrijft, hoop ook zoo erg dat in ieder geval een aantal van ons snel een mooie test in handen heeft! Hoe voel jij je nu?

@just-me:
Hoe is het nu met jou meid? 

Klinkt goed, van je reiki sessie! Als het ook maar iets helpt zou dat heel fijn zijn! 

Oh zie nu je laatste bericht. Fijn dat het beter gaat. Enne, gewoon bellen hoor! Boeiend wat de gyn ervan vindt. 

@Camhay:
Jij al een positieve test gehad? Succes!! Hopelijk snel het wachtbankje op. 

Is het geen optie om alsnog te starten met tempen? Inmiddels weet je wel een beetje wat gebruikelijk is voor en na de eisprong toch? Ik zweer bij het tempen. Was toen ik begon bang dat het teveel stress zou geven maar het geeft me juist ontzettend veel zekerheid en rust. Maar dat komt ook omdat ik mijn eitje totaal niet voel springen. 

@Emmi:
Oeeeh wat fijn meid, een tweede streepje, dat moet een goed gevoel geven! Ziet er veelbelovend uit hoor! 

Ben wel echt een beetje jaloers op de meiden die hun eisprong voelen (aankomen) hihi. Bij ons is het steeds echt gokken wanneer we het moeten doen, en zeker afgelopen ronde toen ik dus geen knaller gehad heb. Achteraf gezien had ik het liever nog wat eerder gedaan, maar ja, ze zeggen dat goed zaad (geen idee nog, maar stel het is gewoon goed) 2 dagen overleeft, dan zitten we hopelijk wel goed. 

Ik reageer vanavond even op iedereen. Maar gister om 18u was er helemaal geen streepje meer op mn ovu test. Zou mijn sprong dan al geweest zijn?? Toch nog maar even doortesten.

Om trouwens nog even terug te komen op de vraag van iemand (heb het voorbij zien komen maar weet niet meer wie het stelde?): ik ben wel aanzienlijk voorzichtiger met alcohol dan voorheen (het was geen uitzondering als ik in het weekend wel eens boven de wc hing haha), dus vind dat niet meer helemaal verantwoord. Mijn vriend is gestopt met roken / drugs (klinkt heftiger dan het is, maar dat doet hij heel af en toe tijdens een festival oid), maar drinkt nog wel een biertje/cocktail of wat dan ook. Merk dat ik soms wel een beetje gefrusteerd kan raken als ik erop let en ik zie dat zijn zoveelste biertje open wordt getrokken maar heb me voorgenomen om op dat soort momenten gewoon even op mijn lip te bijten. Begin mei wordt hij onderzocht en mocht het niet helemaal goed zitten, is dat een logische vervolgstap. Maar mocht het allemaal in orde bij hem zijn, dan moet hij dat gewoon lekker blijven doen. Vrienden van ons waren ontzettend snel zwanger terwijl ze beide roken (en flink ook) en die jongen drinkt zeker iedere dag van de week wel een aantal biertjes. Iets met 'hoe dan..' maar goed, dan kunnen een aantal drankjes in het weekend niet zoveel kwaad denk ik dan. En zo wel; dan kan hij dat altijd nog aanpassen. Ben voor nu al blij met de aanpassingen die hij doet/heeft gedaan; stoppen met roken, slikken multivitamines, proberen meer water te drinken, vitamine C etc. etc. 
Maar om nog even terug te komen op mij: 
Na mijn eisprong merk ik dat ik er steeds vaker een schuldgevoel aan overhoud als ik een drankje heb gedronken. Veel drinken na eisprong doe ik sowieso niet echt, maar 1 a 2 biertjes in het weekend moet best kunnen lijkt mij. Maar goed, als ik er een schuldgevoel aan over houd kan ik het maar beter laten. 
Maar nu komt de tip voor de meiden die van speciaalbiertjes houden. Mijn moeder kwam hiermee aanzetten (gaf ze als tip, zij zijn overal van op de hoogte en zodra ik na mijn eisprong zit dan weten ze dat en halen ze ander soort drankjes voor me in huis als we daarheen gaan; heel lief) en heb ze ook bij hun geproefd dus weet precies welke ik lekker vind en welke niet haha. 
Van Lowlander en JOPEN heb je dus 0,3% biertjes. Wist niet van het bestaan af. Maar geloof me, bij sommige proef je echt niet dat het geen 'normale biertjes' zijn. Die 0,3% maakt net het verschil dat het niet chemisch smaakt, omdat er toch iets van alcohol inzit. Heb zaterdagavond lekker een aantal biertjes hiervan gedronken; hier zit dermate weinig alcohol in dat ik dat verantwoorde biertjes vind in de periodes dat je op je alcoholinname let! 
Ze zijn niet goedkoop (je bestelt ze bij de AH en zijn zo'n 1,99/2,09/2,19 per flesje) maar ik heb ze ingeslagen voor de momenten waarop ik lekker wil genieten maar niet te veel alcohol wil drinken. Echt een uitkomst! Hihi

@just-me... dat bruinverlies had ik ook bij mn cyste rondes. Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat deze ronde misschien "verloren" is want het klinkt me bekend. Hikte toen ook 3 weken lang tegen n lh piek aan. En elke keer dacht ik ja nu springt ie. En vervolgens kreeg ik bruinverlies dat over ging in n lichte menstruatie. Bleek toen met de cyste te maken te hebben.

Klote rondes zijn dat boeehhhh?

Terug
Bovenaan